Jun 29, 2018

ZIDNI DRŽAČ ZA NAKIT ZA 150 DINARA?

Tanki lančići sa privescima umeju da budu nezgodni za odlaganje. Ni u jednu kutiju za nakit ne mogu a da se ne pretvore u gomilice kojima se ne zna ni kraj ni početak. Imam nekoliko takvih i zaista volim da ih nosim, ali pošto ne mogu ni u jednu od tri moje kutije morala sam da im pronađem stalak. Tu nije kraj mojih muka - na stolu skoro da nemam prostora za bilo kakav pristojan stoni držač, pa sam se odlučila za zidni. Tačnije, zidni koji košta 150 DINARA i kojim sam super zadovoljna.


O čemu se radi? Ovakve metalne pločice sa kukicama već sam pazarila kod Kineza. Koristim ih u kuhinji gde odlično stoje na pločicama i nose silan kuhinjski pribor već dugo. Sa zadnje strane imaju samolepljivu traku, a ja sam pre postavljanja prebrisala pločice alkoholom i osušila - sve prema uputstvu. Još sam tad bila prijatno iznenađena koliko je tako jeftina stvar stabilna, a sad mi je opet pala na pamet dok sam razgledala strane sajtove sa zidnim držačima za nakit.


Ovog puta, naravno, zid nisam brisala alkoholom, već sam se samo oslonila na lepljivu moć trake sa druge strane. Za sada čvrsto stoji i nadam se da će tako i ostati, posebno zato što su lančići vrlo lagani i ne opterećuju je skoro nimalo. Za slučaj da pođe po zlu, imam keca u rukavu - duplofan traku iz DM-a. Za nju sam videla par preporuka po društvenim mrežama, nabavila je i evo, sasvim fino drži jedan poveći ram sa fotografijom na zidu dnevne sobe. Dakle, ukoliko se kojim slučajem olabavi ovaj moj držač za nakit ojačaću sa ga par komada duplofan trake sa zadnje strane.


Kao što vidite, on je u boji hirurškog čelika i minimalističkog dizajna, što se meni dopada. Ukoliko hoćete da ga redizajnirate možete ga isprskati jednim od akrilnih lakova u spreju. Ja imam jedan u boji zlata, koji sam već koristila za farbanje staklenih teglica i boca koje mi sad služe kao male vaze. Takođe, ove pločice možete ređati na raznorazne načine - dijagonala, cik cak, u obliku kruga, bukvalno kako god vam volja... Možete kupiti više pakovanja u slučaju da hoćete da okačite mnogo više nakita nego što sam ja. Meni je super što ima toliko načina da ovaj držač za nakit prilagodite svom stilu, enterijeru sobe itd.


Sve u svemu, mislim da je ovo solidna i jeftina solucija ako imate problem sličan mom. Biće mi drago ako sam pomogla. Imate neko drugo, možda bolje rešenje? Podelite u komentarima.

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly