Jul 1, 2018

MALI VEČERNJI RITUAL UZ EVELINE SERUM ZA TREPAVICE

Za Eveline 8 u 1 za regeneraciju noktiju smo, verujem, svi već čuli i svi manje-više već imamo neko mišljenje o njemu. Ja lično, imam prirodno jake nokte pa mi proizvodi tog tipa nikada nisu bili ni potrebni, zbog toga je moju pažnju privukao njihov drugi tretman, Eveline 8 u 1 serum namenjen oporavku trepavica, tako da sam proteklih mesec dana svake večeri nanosila ovaj proizvod pre spavanja, pa slobodno mogu reći da posle 4 nedelja, imam prilično jasne utiske o proizvodu.


Lash Terapy Professional serum za trepavice je visoko koncentrovani serum aktivnih sastojaka d-pantenola, hijaluronske kiseline, sojinih proteina i arganovog ulja, koji doprinose jačanju trepavica od korena do vrha. Ono što mi se u startu dopalo je da je proizvod pogodan i  za one sa osetljivim očima, kakve su moje. Osim što obećava regeneraciju, zaštitu i rast trepavica, obećava i vraćanje sjaja beživotnim, mat trepavicama. Sve u svemu, zvuči sjajno, zar ne?


Dolazi u pakovanju koje u potpunosti izgleda kao ono kod maskare, sa istim tipom silikonske četkice i 10ml proizvoda.  Iskreno, meni je ovo jedna od najboljih četkica koje sam probala, i mislim da nijedna maskara nije uspela da mi tako fino razdvoji trepavice kao ova četkica. Serum takođe možete nanositi i kao bazu za maskaru. Ja sam ga nanosila jednom dnevno, tj. uveče pre spavanja i moram priznati da sam prve efekte primetila već posle desetak dana (ako ne i ranije). U početku mi je bilo čudo kada imam ovaj beli proizvod na trepavicama, ali sam se brzo navikla, pogotovo jer proizvod nije težak na trepavicama. Najbitnije, nije mi uopšte iritirao oči, iako sam sklona takozvanom crvenom oku, i kod bukvalno najmanje iritacije. 

Pre nego napišem svoje utiske želim da napomenem da nikada nisam verovala u tretmane koje bilo šta 'ubrzavaju' a ovom sam dala šansu jer je jasno naznačeno da je namenjen nezi, pa sam se odmah postavila prema ovom proizvodu kao nečemu što kroz negu unapređuje kvalitet trepavica a ne kao prema nečemu što radi magiju i čuda. 


Prvo što sam primetila je da su moje trepavice tamnije u korenu, a kada sam bliže zagledala shvatila sam da je to zato što su deblje, negovanije i u roku od par dana postale su mnogo sjajnije. I bez maskare trepavice su izgledale kao da na njima imam recimo neku slabiju maskaru. Primetila sam da mi trepavice mnogo manje opadaju što je dovelo do toga budu gušće, a s obzirom da ne opadnu brzo one nastavljaju da rastu još neko vreme i samim tim su malo dobijale i na dužini. Upravo zbog toga što su trepavice jače, nanošenje maskare je nekako jednostavnije, trepavice se ne slepljuju i lepše se razdvajaju i izvijaju.  Ponavljam sve ovo je posledica nege trepavica, jer ovo je proizvod koji čini da vaše trepavice budu negovane i kvalitetnije, a ne proizvod koji će od vaših trepavica napraviti veštačke. 

Na slici ispod su moje trepavice slikane februara ili marta (levo) i moje trepavice sada (desno). Najočiglednija promena je da su mnogo tamnije, odnosno dlaka je deblja, jača što je posledica intenzivne nege u proteklih 4 nedelja.



Mislim da je ovo odličan proizvod ukoliko želite da obnovite, negujete i poboljšate kvalitet svojih trepavica i lično, bila sam prilično iznenađena a još uvek sam zadivljen rezultatima. Što se mene tiče ovo je mnogo više nego što sam očekivala od Eveline 8 u 1 seruma za trepavice i ne samo da ima moju preporuku ovde, na blogu, već sam ga proteklih nedelja redovno preporučivala i svojim prijateljicama privatno. Sve u svemu, vredi probati a onda odlučite sami da li je ili nije uradio čudo za vaše trepavice. 

Da li ste probali Eveline Lash Therapy 8 u 1 serum i kakva su vaša iskustva s njim?

5 comments:

  1. Imam izuzetno kratke, rijetke i slabe trepavice. Mislim da bi mi ovo doborodošlo, hvala na divnoj recenziji:)

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Članak je super. Kako se zove ovo belo što imaš ispod oka i gde si kupila?
    I koliko si platila maskaru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena ove maskare, tj. seruma je 445 dinara. Ovo belo ispod oka su trakice koje se lepe pre nadogradnje trepavica, ne znam kako je tacan naziv, moja drugarica ih ima jer radi nadogradnju tako da sam iskoristila to kako bi se trepavice bolje videle :)

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. najpre izvinjene jer smo greškom izbrisale komentar, a radilo se o tome da li ovaj serum pomaže kod trepavica koje idu na dole, odnosno kod uvijanja. Ja imam isti problem, posebno sa trepavicama na spoljašnjem uglu, ali i nisam primetila da mi je serum pomogao da se uviju ka naviše, tj. podignu. Kod svih drugih stvari jesam primetila efekat, dlake su jače, a samim tim ne otpadaju tako često pa dobijaju na dužini, gušće su, jer ima dosta novi dlačica, ali što se uvijanja tiče, rekla bih ne :)

      Delete

Follow Us @get_sparkly