Jul 6, 2018

VENITA FARBA ZA KOSU - MOJE ISKUSTVO

Posle nekoliko godina farbanja kose Stilovim kolor šamponom, pre nekoliko dana sam po prvi put upotrebila neki drugi preparat za ovu namenu. Zašto? Ne zato što nisam bila zadovoljna tim kolor šamponom, već zato što sam jednostavno htela da isprobam kako drugu nijansu tako i drugog proizvođača. Odabrala sam Venita Glamour farbu za kosu i evo kako se pokazala kod mene. 


Pre poručivanja Venita Glamour farbi za kosu nisam mogla da nađem neke značajnije informacije o njima na Internetu, niti tuđa iskustva, ali sam ipak odlučila da rizikujem. One su istog cenovnog ranga kao i Stilovi kolor šamponi, a ja sam ih poručila sa sajta kozmetikaiparfemi.rs. Pišem u množini zato što sam naručila dva pakovanja - iako je moja kosa srednje dužine veoma je gusta tako da su mi uvek potrebne dve. 

4/2 Copper je bio moj izbor, zato što volim boju bakra i prethodna boja kosa je bila upravo takva (koristila sam 723 Caramel). Ova farba sadrži i C vitamin, što je takođe novina u odnosu na farbu koju sam ranije kupovala.



U pakovanju dobijate tubu sa 50 ml kreme, bočicu aktivatora od 50 ml, par plastičnih rukavica i uputstvo za upotrebu. Ono što sam ja imala kao dodatnu pomoć je i Donegal set za farbanje - plastična četkica za nanošenje farbe, plastični ogrtač i kapica slična onoj za tuširanje, s tim što se ova vezuje ispod brade. Od mame sam pozajmila još i plastičnu posudu za mućenje farbe.

Prvo što sam primetila je da Venita nema tako jak, oštar miris dok je pripremam za nanošenje. Ne znam kakvi su drugi proizvođači, ali ja sam navikla na miris koji "bode" nos. S tim u vezi, nije bilo ni osećaja žarenja na koži glave koji sam takođe imala ranije i za koji sam mislila da prosto mora da postoji. Farba je na kosi provela 20 minuta, baš kako piše u uputstvu. Ja sam ranije čekala po 40 minuta (možda i nisam morala?), tako da mi kraće vreme apsolutno odgovara.



Kakav je rezultat? Tamniji nego što sam očekivala, iako se to na fotografiji (sa desne strane) ne primećuje toliko, s obzirom da je kosa pod direktnom sunčevom svetlošću. Dobila sam neku nijansu trule višnje, ako tako mogu da kažem. Doduše, dobijena nijansa je prilično slična ovoj koja je na kutiji, tako da ne mogu da kažem da se time zavaravaju kupci, kao kod nekih sličnih proizvoda.
Znam da na nijansu koju dobijamo posle farbanja utiče mnogo faktora - neki od njih su sigurno odlučili da kod mene ne stigne taj željeni bakar, ali ja ne marim puno. Iako drugačija, ova nova boja mi se sviđa i kao što rekoh, predstavlja malu promenu posle nekoliko godina iste nijanse (kojoj ću se svakako uskoro opet vratiti). Izrastak i sede su veoma dobro pokriveni - tu nemam zamerki. Što se tiče oštećenosti nisam primetila nikakve promene - moja kosa je izgledala kao i posle bilo kog drugog pranja i feniranja (možda to dugujem njenoj prirodnoj jačini)

UPDATE: Tokom narednih nekoliko pranja kose primetila da se boja blago ispira. Meni to lično nije smetalo, jer sam se približila nijansi koju sam zapravo htela, ali mislim da je bitno da znaju svi koji bi koristili ovu farbu za kosu.



Moram da dodam još i da je Donegal set za farbanje vrlo simpatična stvar. Plastični ogrtač se vrlo lako pere pod mlazom vode i možete ga koristiti svaki naredni put da zaštitite odeću. Ja nemam običaj da nosim nešto na glavi dok čekam ofarbane kose, ali je kapica sigurno praktična ako ne želite da npr. umrljate krevet ili stolicu svežom bojom. 

Sve u svemu, moje mišljenje je da je Venita Glamour farba za kosu prilično jeftina, dovoljno blaga i efikasna. Jedina negativna stvar je što nije baš "pogodila" željenu nijansu, bar u ovom slučaju guste, jake i prethodno farbane kose. Možda bi sa nekom drugačijom kosom i ona drugačije reagovala?

Ako i vi imate neka iskustva sa ovom farbom za kosu, podelite ih sa nama u komentarima. 

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly