Jul 9, 2018

NIVEA SOFT MIX ME kreme - TRI MIRISA ZA SVE LETNJE ŠEME

U Nivei su nedavno došli na ideju koja je potpuno letnja i isto toliko zabavna. Čini se da je namenjena tinejdžerkama, ali ni mi malo stariji nismo ostali imuni. Reč je o kombinaciji tri dobro poznate NIEVA SOFT kreme, ali u malo drugačijem izdanju. - tako je nastao NIVEA SOFT MIX ME trio. Iza veselih boja kriju se tri simpatična mirisa - opušteni, srećni i šarmantni, spremni za kombinovanje. O čemu se zapravo radi?


Pre svega, ko ne bi poželeo baš takve epitete tokom ove vrele sezone? Sa njima devojke imaju mogućnost da spoje dve ili čak sve tri kreme na dlanu, mešaju mirise i dobiju uvek nove kombinacije mirisa, za svaku priliku (čak 25 njih!). Naravno, uvek se može koristiti i samo jedna krema, tokom onih dana kada niste za eksperimentisanje. Iako ja lično nisam naklonjena stapanju ovih mirisa, ubeđena sam da mnogi jesu i da su kombinacije sjajne!

Tekstura: Oni koju se već, poput mene, koristili klasičnu Nivea Soft kremu znaju da ima veoma nežnu teksturu, apsolutno pogodnu za tople dane. Ona nije izostala ni ovde. Lako se razmazuje, brzo upija i voma je hidratantna. Ovaj tip proizvoda je utoliko bolji što je zgodan za negu i lica i tela, te sa jednom kremom praktično završavate sve. Još jedna univerzalna karakteristika - pogodna je za sve tipove kože.


ZELENA - Moj favorit je upravo ova. Chilled oasis miris mi najviše odgovara jer me asocira na neko osvežavajuće i opuštajuće bilje, recimo pomalo na limunovu travu i mentu. Koristim je kao dnevnu kremu za lice, ali i za ruke.  Moram da napomenem da uopšte nemam utisak da je ovo samo jedna od onih hidrantnih krema koje se brzo upiju u kožu, osveže je i to je to. Naprotiv, uverena sam da pruža i negu jer upravo taj osećaj imam na licu nakon nanošenja - da krema nije nigde "nestala" već da je tu i da hrani lice, bez ostavljanja osećaja "težine" nakon nanošenja.


RUŽIČASTA - Mislim da će ova odgovarati ljubiteljima voćnih mirisa, zato što podseća upravo na šumsko, bobičasto voće. Kako kažu u Nivei, ovaj je miris šarmantan, a ja dodajem da je prilično prirodan i interesantan, idealan kad treba dodati svežinu sparnom letnjem danu.


ŽUTA - Kao što se veruje, žuta je boja sreće, a kreatori ove kreme to kažu i za njen miris. Ponovo je voće posredi, ovog puta tropsko, te je zato i miris egzotičan. Želite li da vas on odvede do nekog zamišljenog ostrva na odmor, ne oklevajte da je nabavite. Zapravo, čini mi se da ne treba oklevati ni sa jednom od njih jer su zajedno jedna razigrana kombinacija za jul i avgust, a takva nam svima treba.

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly