Jul 30, 2018

MOJI UTISCI O VENITA COLOR S.O.S KOREKTORU ZA KOREN KOSE

Nakon pozitivnog iskustva sa Venita Glamour farbom za kosu, okušala sam se sa još jednim proizvodom istog brenda.  On je takođe namenjen farbanju kose, tačnije instant farbanju. Reč je o spreju u boji kojim se brzo prikriva izrastak i koji ostaje na vlasima sve do prvog narednog pranja.


Poručila sam ga sa sajta kozmetikaiparfermi zato što sam nedavno imala situaciju kad mi je bilo potrebno brzo rešenje za neofarbanu kosu. Nisam imala vremena za farbanje pre jednog značajnog događaja, pa sam se tamo pojavila sa prilično vidljivim izrastkom. Odlučila sam da se to više ne dešava, zato što znam da danas na tržištu ima puno sprejeva koji pomažu u ovakvim prilikama.

Odabrala sam sprej u braon boji zato što je i moja kosa otprilike te nijanse. Vrlo se lako koristi - promućka se, pa se na već stilizovanu kosu prska kratkim pritiscima, sa oko 20 - 30 cm udaljenosti. Nema neprijatnog mirisa, tačnije gotovo da nema nikakvog mirisa. Nakon korišćenja, kosa pod prstima deluje pomalo kruto, kao posle laka za kosu, što meni ne smeta. Sve to traje do prvog narednog pranja kose. Međutim, u mom slučaju jednostavno nije funkcionisao. Zašto?



Moja prirodna boja kose je veoma tamno smeđa, skoro pa crna, a boja farbe je svetlija. Sprej nije uspeo da izjednači ove dve nijanse i tako prikrije (u mom slučaju značajan) izrastak. Ruku na srce, par sedih dlaka je potpuno prikrio i mislim da bi bio sjajan kod žena koje recimo imaju prirodno plavu ili svetlo smeđu kosu a farbaju se u malo tamnije smeđu boju ili pak kod onih čija je kosa potpuno seda. Verujem da sam naprskala dovoljno proizvoda na razdeljak, ali uprkos tome gotovo da nima videla promenu, sem što mi je koža na razdeljku poprimila neku bež nijansu (za šta verujem da jednostavno mora da se desi kod ovih sprejeva).

Dakle, iako ja nisam dobila ono što sam očekivala, ipak sam uverena da će u drugim slučajevima ovaj sprej biti pun pogodak. Jer, zaista, ima li žene koja bar jednom u životu zbog silnih obaveza nije stigla da ode kod frizera, a žuri na venčanje, rođendan ili neku drugu važnu proslavu? Praktične proizvode redovno stavljam na prvo mesto koje dele sa proizvodima za negu, zato i ovom spreju, ipak, dajem jedan veliki plus.

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly