May 1, 2017

YOSHOP ISKUSTVA II DEO - RANAC I MINĐUŠE

Jedna od stanica na našem putešestviju kroz Internet kupovinu bio je i kineski YoShop.com. Asimetrična suknja već je predstavljena na blogu (klik OVDE), a red je da otkrijemo i drugi deo Yoshop ulova - basic ranac i ultra elegantne minđuše.


Yoshop ranac je spolja crne boje, sa braon detaljima na ručici i rajsferšlusu. Iznutra je jarko naranžast. Ovaj model deluje prilično jednostavno, a takav mi je i trebao jer planiram da ga koristim u različite svrhe. Već je upotrebljen tokom jednog kratkog vikend putovanja, a mislim da će poslužiti i za izlete, odlaske sa bebom u park ili kod prijateljice...U stvari, za šta god mi padne na pamet zato što ima jedan spoljašnji džep sa rajsferšlusom, jedan veliki unutrašnji kao i jedan sa strane, a pritom i mogućnost da zaista mnogo stvari stane unutra. Lično, iako su praktični, ja ne volim veliki broj džepova jer ranac onda izgleda kao pravi sportski, a ja ga ne bih koristila samo u tu svrhu.

Original Xiaomi 14 inch College Style Polyester Backpack Leisure Sports Bag


Dimenzije su 43 cm u visini, 31 cm u dužini i 14 cm u širini. Postoji opcija da ga nosite na ramenima (i kao takav je vrlo udoban, jer su trake postavljene i dovoljno široke), ali i u rukama (i neće se usecati u dlanove, jer je i ova ručica obložena). Napravljen je od poliestera i meni deluje prilično izdržljivo i kvalitetno. Za sada ne mogu naći nijednu manu, a vreme će pokazati da li sam u pravu. Njegova cena na sajtu je 16.24 dolara, što je nešto više od 1800 dinara. Mogu reći da je to sasvim OK suma za ovakav predmet.

Yoshop minđuše "na šraf" vrlo su upečatljive i glamurozne. I ne samo to, tu je i neobična forma koja nam je odmah zapala za oko. Transparentni, bež i elementi u boji zlata čine ih neutralnim kada je u pitanju kombinacija sa odećom i obućom. Jedina njihova mana je to što su prilično teške na ušima, te  po mom mišljenju neće biti zgodne za celovečernje zabave.
Generalno, na osnovu našeg iskustva sa suknjom, rancem i mindđušama možemo reći da je kvalitet iznenađujuće visok, dok za sam proces pretraživanja sajta i kupovine nemamo baš svaku pohvalu.

Imate li vi iskustva sa Yoshop-om? Ako imate, kakva su?


No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly