Apr 12, 2016

K PILING - PILING ZA TELO KAFA+CIMET

Superpopularni pilinzi od kafe konačno su stigli i kod nas i to kao domaći ručnorađeni proizvod koji će već posle prvog korišćenja pomoći vašem telu da zablista.




K PILING je ručnorađeni proizvod za negu tela koji je namenjen za uklanjanje mrtvih ćelija sa površine kože pri čemu za sobom ostavlja glatku i nežnu kožu. Iz samog tima koji stoji iza Pilinga se trude da svojim kupcima ne obećavaju ništa unapred. Kako i zašto? Oni, zapravo, svojim jednostavnim ali simpatičnim pakovanjem, definišu svoj proizvod, navode sastav i rok trajanja, međutim sve ono što njihov piling može i zna da radi ostavljaju na procenu samim kupcima. Trend pilinga od kafe je već uveliko prisutan u čitavom svetu pa je jedan ovakav, domaći, proizvod itekako vredan pažnje. 

Sa kućnom varijantom pilinga na bazi kafe sam i ranije imala iskustva tako da mi je efekat kafe u nezi kože već poznat. Kombinacija kafe i meda je jedan od najjednostavnijih recepata na koje sam naišla i svaki put sam bila oduševljena kako je koža izgledala posle tog pilinga.  

K PILING je namenjen telu iako može biti korišćen i za piling lica. I u jednom i u drugom slučaju efekat je isti, koža je očišćena od mrtvih ćelija a na njoj ostaje jedan nežan zaštitni sloj tako da je pod prstima jako zaglađena. Bukvalno ćete dodirom osetiti da piling radi posao. 

Piling lica

Jedini problem koji u poslednje vreme imam sa licem su proširene pore u predelu od nosa ka obrazima. Tom delu lica definitivno ne prija bilo šta što u sebi sadrži ulje, jer bukvalno odmah mogu da primetim da se pore zatvaraju/začepljuju i tada se dešava da se pojavljuju bubuljice. S obzirom da je u sastavu ovog pilinga kokosovo ulje, koristim ga ređe na licu, recimo jednom nedeljno. Lice je nežno, glatko, hidrirano, i iskreno mi je žao što ne mogu češće da ga koristim na licu.  

Piling tela

Koža tela je nežna, glatka i mekana posle pilinga a posebno mi se dopada to što ostaje fin zaštitni sloj zahvaljući kome koža zadržava hidratantnost, a posle gotovo svakodnevnog korišćenja tokom prethodnih mesec dana mogu da kažem da koža dobija i na elastičnosti. Upravo, zahvaljući tome što redovno uklanjam taj površinski sloj mrtvih ćelija primetila sam da je ten ujednačeniji, odnosno fine flekice su gotovo neprimetne. Takođe, stekla sam utisak da su blaga pucanja kože usled mog variranja u težini manje izražene, a inače jako suva koža tela se skoro uopšte više ne peruta. Ono što mi se posebno dopada je da koža ostaje divna na dodir i sutradan, a korišćenje pilinga vremenom postaje slatka rutina. 

Miris

Intenzivna kombinacija mirisa kafe i cimeta. Ukoliko niste ljubitelj tih mirisa to bi moglo da vam smeta jer miris ostaje na telu i posle pilinga. Meni  se miris jako dopada i podseća na neki fin kafeni kolač koji bih rado doručkovala svakog jutra. 

Upotreba

Blagim kružnim potezima nanosim proizvod na čitavo telo, ostavljim da odstoji oko 5 minuta i isperem toplom vodom. 

Rok trajanja 

Mesec dana, na pakovanju je jasno naznačen datum proizvodnje.

Pakovanje

Plastično, pogodno za držanje u kupatilu. 

Naručivanje pilinga

Piling možete naručiti preko K PILING instagram profila OVDE.

Ocena




Follow Us @get_sparkly