Feb 17, 2018

SVE ŠTO STE ŽELELI DA ZNATE O GOLDEN ROSE PRAJMERIMA (LUMINOUS, TINTED & MATTIFYING)

Dve devojke i dva različita tipa kože, i sasvim logično potreba za različitim tipom prajmera. Zato je deo Majine rutine (masniji tip kože), po prvi put postao Golden Rose Mattifying & Pore Minimising prajmer, dok se Sanela sa suvljim tipom kože odlučila za Luminous Finish prajmerom ali i Illuminator koji može biti korišćen i kao prajmer i kao hajlajter. Svaka iz svojih razloga nije znala šta da očekuje od ovih proizvoda, ali su na kraju svi oni polako ali sigurno ušli u kategoriju naših najdražih Golden Rose proizvoda. 


Make Up Primer

Luminous Finish
Sheer Illuminatin Base


Tek skoro sam shvatila da ovaj proizvod treba dobro promućkati pre upotrebe jer u suprotnom dolazi do odvajanja proizvoda pa će iz boce izaći jedan vodnjikavi providni deo i drugi, gušći, beličasti. Kada lepo promućkate istisnućete proizvod beo, poput mleka, prilično tečan, nešto nalik losionu. Proizvod se međutim fino i potpuno utrljava u kožu, ostavljajući na njoj fin, biserni sjaj koji čini da lice blista ali da ne izgleda masno i previše sjajno. Sa ovim prajmerom se zaista dobija 'sjaj iznutra' više nego onaj sjaj koji će se videti iz svemira i kao takav mi se jako dopao jer unosi jednu divnu svežinu u ponekad beživotan izgled koji dobijamo sa potpuno mat puderima. Ne nanosim ga na celo lice, već na vrh jagodica, iznad obrva i bradu, odnosno na one delove lica koje želim da 'probudim'. 

Izbegavam da ga nanosim na delove na kojima su mi pore nešto proširene jer svakako ne želim da ih dodatno naglašavam sjajem. Ova baza je izuzetno prirodna, lagana i zbog toga je pogodna i za dnevnu šminku (pogotovo ako želite malo sjaja, a ipak smatrate da je hajlajter previše za dan). Takođe, veoma je bitno znati da ova baza ne sadrži nikakve šljokice, čega sam se ja, iskreno, pribojavala. No, ispostavilo se da je ova baza mnogo više od toga. Moram priznati da sam je u par navrata koristila i bez pudera preko, samo kako bih naglasila jagodice i osvežila lice i dopada mi se efekat koji sam tom prilikom dobila. Ja bih to nazvala finim natural lookom sa Pinteresta, pa ukoliko ste ovih dana pinovali par takvih make up-a, onda preporučujem da probate Golden Rose Luminous Finish Primer. 



Liquid Glow Illuminator

Tinted Prime & Highlight
Starlight

I dok je prethodni proizvod jednostavno i definisan kao baza, ovaj proizvod je označen kao Illuminator, odnosno prosvetljivač i može biti korišćen i kao pigmentovani prajmer i kao hajlajter.  Moram da priznam da se do sada nisam usudila da upotrebim ovaj proizvod na licu, iako sam u poslednjih nekoliko dana više puta videla brze instagram tutorijale u kojima devojke nanose ovakve prajmere preko celog lica, zatim nanose puder i sve to zaista izgleda kao JLo zlatni sjajni finiš ali ipak za sada... ne. Pa, kako je onda ovaj proizvod u mojih 5 najdražih GR proizvoda? Jednostavno, ovaj Tinted Prime & Highlight sam upotrebljavala za sjaj u na vratu, dekolteu i ramenima onda kada odevna kombinacija to zahteva. Šljokice koje ostavlja su zaista divne, blistave, sitne i sjajne. Tekstura proizvoda je prilično gusta, znatno gušća nego kod Luminous Finish prajmera, i na prvu izgleda kao neka metalik pasta, ali kada se utrlja ostavlja taj sjajni sloj sa dosta sitnih zlatnih šljokica koje se lepo presijavaju. Ovaj iluminator koji ja imam je naznačen kao nijansa Starlight i u osnovi je bliski rođak tečnog hajlajtera iz Metals kolekcije u nijansi 03 Warm Gold o kome sam pisala OVDE, tako da čak i podseća na njega kada se utapka kao hajlajter. Sve u svemu još jedan proizvod koji može biti korišćen na nekoliko načina, a to su uvek, priznajem, meni najdraži proizvodi. 




Make up Primer 

Mattifying & Pore Minimising

Silky Smooth Matte Finish

Ovaj prajmer bio je moj ulazak u svet istih. Iako sam znala zbog čega su važni, nekako nikad nisu bili deo moje rutine šminkanja. Drago mi je što je prvi zapravo i pravi - ovaj je namenjen masnom i kombinovanom tipu kože i meni je baš "legao". On matira kožu i čini pore manje vidljivim. Ja nemam problem sa proširenim porama, ali zato itekako imam sa previše sjaja u T zoni. Tu se pokazao kao odličan - koža je ostajala matirana tokom čitave večeri. Drugi veliki plus od mene dobija zbog veoma prijatnog svilenkastog osećaja koji pruža pod prstima i izuzetno zagladjene kože nakon nanošenja. Mnogo mi se dopala ova karakteristika, toliko da bih ga koristila samo zbog nje, čak i kad ničemu drugom ne bi služio. Beličaste je boje, nežne teksture i bez mirisa. Pumpica je zgodna i čini se kao prilicno praktičan za korišćenje. Sve u svemu, ovo je bio pravi proizvod za uveravanje mene da su mi prajmeri itekako potrebni u neseseru.



Majin zaključak o ovom matirajućem prajmeru je jasan, jedan novitet u šminkanju koji je veoma brzo postao jako voljen i njen obavezan korak. S druge strane, Sanela ima jasan stav kada su u pitanju Golden Rose hajlajteri koje bi uvek i bez ikakvog razmišljanja preporučila svima koji su u potrazi za kvalitetnim i pristupačnim proizvodima ovog tipa. Ovog puta Luminous Finish baza ubedila je da taj sjaj i ne mora da bude bezobrazan sjaj koji zaslepljuje sagovornika već i fin, mirniji sjaj koji daje svež i zdrav izgled licu, pa je onda ta ljubav još i veća. Ako je pitate da izabere samo jedan od ova dva proizvoda ipak bi se odlučila za prvi, upravo zbog te novorođene ljubavi ka jednom suptilnijem sjaju. Ako je pitate da li vam je potreban i tint, odgovorila bi pozitivno jer je bezuslovno zaljubljena u sjaj na ramenima i ključnoj kosti. Ako... Čini se da šta god da pitate, jasno je da ove proizvode voli, tako da im daje 5 zvezdica... Koje zaslužuju i dobijaju i svi ostali Golden Rose prajmeri. Sada i zauvek.

Da li ste probali neki od ovih prajmera i koji je vaš favorit?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly