Feb 14, 2018

SVE NIJANSE CRVENE: ELIXIR PROTIV INGRID TEČNIH KARMINA

Ljubitelji online kupovine će se složiti sa mnom kada kažem da je je kupovina šminke na ovaj način definitivno poseban izazov. Kupovina pudera je većini devojaka verovatno čak i nezamisliva. Ipak, podjednako težak može biti i izbor nijanse tečnih karmina ali i drugih proizvoda u boji, jer je jako teško njihovu nijansu pokazati na sajtu (pogotovo ako fotografije prolaze i obradu, pa kao osoba koja inače radi taj posao, mogu reći da nekada mahinalno može doći do 'kvarenja' boje proizvoda).  Dodajmo tome i da vrlo često boje na uređajima nisu realno podešene pa su šanse da odaberemo pogrešnu nijansu i više nego realne. 



Sajt kozmetikaiparfemi.rs je veoma pregledan, jednostavan za snalaženje i veoma informativan. O svakom proizvodu zaista možete dobiti dosta ključnih informacija a boje, odnosno nijanse su jasno prikazane, a ono što se meni jako dopada što je na slikama omogućen prilično kvalitetan zoom. Obavezno treba približiti sliku jer ćete tako bolje videti nijanse, tako ja nisam registrovala rozi ton Elixir ruža u nijansi 332 (inače naziv tog ruža je Mystic Orange, iako karmin zaista nema veze sa narandžastom bojom), ali kada približite sliku zaista vidite da se radi o jednoj finoj ružičastoj nude nijansi o kojoj sam pisala OVDE

Upravo to je bio jedan od razloga da proverim da li su neke od nijansi zaista onakve kakvim sam ja očekivala da budu, barem na osnovu onoga što sam videla na sajtu. Odabrala sam 2 Elixir i 2 Ingrid tečna karmina sličnih nijansi koje su gotovo idealne za predstojeći Dan Zaljubljenih, dve su divne nijanse crvenih, dok su dve više na narandžastoj strani. 




Elixir je gušće teksture, više pigmentisan, ima miris žvaka, suši se i ima potpuno mat završnicu, Ingrid karmin je tečniji, miriše floralno, dobija se manje pigmentacije u jednom sloju, ostaje nešto kremastiji na usnama ali takođe ima mat završnicu. 

Da li nijanse uživo odgovaraju nijansama na sajtu?

Pri pogledu bočica sa karminom rekla bih da od nijanse na sajtu dramatično odskače samo Ingrid Liquid Lipstick Matt u nijansi 104, boja je čudna nijansa između pastelne i neon i ima nijansu više roze tona nego što sam očekivala. U poređenju sa Elixir Creamy Orange (337) nijansom je dosta bleđa i ne bih je nazvala pravom narandžastom nijansom. Creamy Orange jeste narandžasta ali ne vrišteća nijansa ove boje, već znatno zagasitija nego na sajtu, više u pravcu crvene ili boje cigle, i samim tim je prilično nosiva. U ovom dvoboju definitivni favorit je Elixirova nijansa, koja je jednostavno lepša i ozbiljnija nijansa narandžaste i verujem da je potrebna svakoj devojci koja je barem jednom u životu poželela narandžastu boju na usnama. 

Na osnovu pakovanja Elixir Red Space (336) je nešto svetlija nijansa crvene nego Ingrid 105, i zapravo na prvi pogled su veoma slične i bliske. Osnovnu razliku ipak čini tekstura koja je kod Elixir karmina mnogo bolja, s obzirom da Ingridov crveni karmin zadaje mnogo problema kod aplikacije. Naime, sa Ingrid karminom u nijansi 105 sam imala velikih problema jer se boja sa gornje usne jednostavno preslikavala na donju, tako da je boja na gornjoj ostajala na pečate. Ovo je prvi put da mi se nešto ovako dešava sa jednim tečnim karminom iako ih generalno jako često koristim. Čak taj problem nisam imala ni sa drugim Ingrid nijansama koje sam probala. 


Sve nijanse su mi se svočovale prilično neravnomerno i to je i nešto što i jesam očekivala od ovih nijansi. Odmah je jasno da je Elixir bolje pigmentisan, a boje izuzetno intenzivne i pri prvom nanošenju. Ingrid je znatno providniji i potrebno je čak da drugi sloj bude malkice bogatiji (deblji) da bi se dobila puna boja. Preklopi, odnosno ponovljeni potezi se primećuju u oba slučaja, pogotovo kod crvenih nijansi. Na usnama je bitno koristiti ravnomernu količinu proizvoda, i koristiti što veću površinu četkice jer onda nema mnogo preklapanja. 


Moji favoriti su obe Elixir nijanse koje mi se jako dopadaju, dok bih rekla da je apsolutni favorit nijansa 337, odnosno narandžasta nijansa koja mi stoji odlično čak i sada kada sam dosta bleda, a definitivno bih rekla da je ovo letnja nijansa koja će tek sa letnjim tenom pokazati sav svoj sjaj i lepotu. Crvena nijansa je hladna, prava nijansa crvene i generalno dugo sam tražila jednu takvu posebno jer znam da su crvene nijanse zaista moje. Ingrid i ja se očigledno ne slažemo najbolje i svaki naš susret se završi samo blagim razočarenjem. Nijansa 104 mi uživo stoji jako čudno, prilično je svetla za moj ukus, ali se, međutim, prilično dobro slika. Sve u svemu, 2:0 za Elixir i što se tiče samog kvaliteta proizvoda o čemu sam pisala OVDE, ali i što se tiče nijansi. 

Koja nijansa vam se najviše dopada i da li ste možda od neke nijanse očekivali više?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly