Jan 28, 2018

PRVI UTISAK O NOVOM NIVEA CREME PEELING-U

Ako ne radite piling tela redovno a mislite da vam losion za telo radi odličan posao, preporučila bih vam da razmislite još jednom, jer to je negde misao koju sam ja dugo imala u glavi dok nisam odlučila da dodam i ovaj korak svom tuširanju. Ne samo da je koža mekša već je sasvim jasno da uklanjanjem površinskog sloja mrtvih ćelija omogućavate losionu da maksimalno dopre do kože koja tek onda postaje, divna, nežna, potpuno nahranjena. 



Već nekoliko godina unazad se gotovo kunem u magičnu moć kafenog pilinga koji uz par sastojaka iz kuhinje redovno pravim sama. Nivea Creme Peeling je zato prvi ovakav proizvod sa kojim sam se susrela i od koga sam očekivala mnogo. Proizvođač kaže da ovaj piling sadrži mikročestice i perle sa vitaminom E, a funkcija mu je nežno čišćenje kože. Takođe na sajtu je naglašeno da proizvod hidrira i da je namenjen normalnom tipu kože. 

Piling ima teksturu koja je čini mi se tek nijansu gušća od prosečnog gela za tuširanje i  sadrži bezbroj sitnih perlica čiji je posao, logično, piling. Miriše lepo, čisto i prilično intenzivno. Čak i kada sam na suvu kožu utrljala proizvod čisto da vidim o čemu se tu radi, piling je počeo takoreći se pretvara od gela u finu kremu. Isto to se desi i prilikom tuširanja , a ne mogu se oteti utisku da je malo proizvoda dovoljno za pokrivanje jedne dobre površine tela. Barem u mom slučaju. 



Posebno mi se dopalo to što su perlice zaista nežne prema koži, toliko da sam se možda na trenutak zapitala da li uopšte rade  nešto s obzirom da sam navikla na prilično grublji DIY kafeni piling. Međutim, kada isperete ostatke pilinga shvatite da je koža glatka, nežna, i pod prstima osećate da je piling odradio sve što se od njega očekuje. Kako se radi o jednom prilično nežnom pilingu verovatno bi odgovarao i onima sa osetljivijom kožom, a ja lično jedva čekam da ga probam tokom leta kada koža potamni jer mi deluje kao piling koji neće skinuti ten tako brzo. Tome se iskreno radujem.

Takođe, zbog  tog blagog  odnosa koji ima prema koži mislim da je pogodan za češće pilingovanje (2-3x nedeljno) dok sam do sada piling radila jednom nedeljno, zbog toga što je i meni samoj bilo jasno da bi sve više od toga bilo mučenje kože. Uz sve to ovaj piling zaista hidrira kožu pa je to dobra osnova za još malo dodatne hidratacije losionom. 

Ipak, ako vam je, iz nekog razloga, potreban jači piling, onda će ovaj Nivein možda biti previše blag za vas.



Nivea Creme Peeling dolazi u praktičnom pakovanju od 200ml, a trenutna cena je 399 dinara (izvor:Lilly Shop). S obzirom da malo proizvoda radi veliki posao (pogotovo ako je piling vaša redovna rutina) jasno je da je ovaj novitet vredan vaše (i naše) pažnje. 

Krajnja ocena ovog pilinga je 5. Najpre nežan je prema koži, lepo miriše, čisti kožu, hrani kožu, pogodan je za više upotreba u toku jedne nedelje, ne troši se previše proizvoda tokom jednog tretmana... I zapravo bih mogla da nižem još čitav niz lepih reči ali bi se sve one na kraju svele na isto, probajte ga i sami i obavezno javite svoje utiske. 

Da li radite piling tela i da li ćete probati ovaj Nivein novitet?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly