Dec 17, 2017

INGLOT PROIZVODI KOJI ĆE VAS OSVOJITI OVE ZIME

Inglot je verovatno jedan od onih brendova koje obožavate pre nego što uopšte dođe u vaše ruke. To zapravo znači da u startu od njega očekujete mnogo, a možda čak više od toga.  Takvim brendovima neskromno ne ostavljate prostora za greške i nedostatke jer ste ovo zvučno ime viđali kod profesionalnih šminkera, na velikim događajima, i poznatim blogerkama. Da me je neko pre nekoliko meseci pitao da odaberem jedan Inglotov proizvod bez sumnje bi to bio gel ajlajner, koji je u paketu sa još dva Inglot proizvoda i došao do mene zahvaljujući Naissus Blogger Fair-u. Da li je veliko Inglot ime i opravdalo moja podjednako velika očekivanja?


HD Lip Tint Matte

Nijansa 37

Pitajte koji je trenutno moj omiljeni tečni karmin i bez razmišljanja ću reći da je to upravo ovaj. Razlog za to je, bez sumnje, to što je ovaj karmin toliko lagan na usnama, da ga jednostavno ne osećam. Nešto je tečnije teksture i ova, nijansa 37, se dobija  u potpunosti sa samo jednim slojem. Aplikator je fin i možda jedan od napreciznijih koje sam probala. Bez problema ga nanosim bez olovke, iako nemam one instagramične pune usne koje su tako savršeno definisane. 

Zanimljivo je da je ovaj tint ili tečni karmin naznačen kao mat ali u samom pakovanju možete primetiti refleksiju jako sitnih šljokica koje se nekom magijom na usnama ne primećuju. One su zapravo primetne tek kada posle nekoliko sati karmin počne da bledi sa usana. Takođe, karmin je u početku malo, da tako kažem, lepljiv kada se spoje usne, ali kasnije je to sasvim neprimetno.  Nema transfera. 

Ova nijansa je lepa braonkasta nijansa koju je veoma teško definisati, jer ma koliko je gledala ne mogu da kažem da je ili nije topla, i ne umem da kažem da li je ili nije hladna nijansa braon boje. Bilo kako bilo, obožavam ovu boju, i rekla bih da otkad sam počela da koristim ovaj karmin, reko kad se osećam toliko dobro sa nekom drugom nijansom. 

Dostupan je u velikom broju nijansi i dolazi u standardnom pakovanju od 5.5 ml.


AMC Lip Pencil/Crayon

Nijansa 24

I bez čitanja natpisa odmah je jasno ova olovka je 2 u 1 proizvod, odnosno jedan proizvod koji ima dvostruku namenu. Olovka koja služi i za oivičavanje usana i za popunjavanje istih. Generalno sa takvim olovkama problem može biti što one moraju da budu dovoljno suve da ne klize sa ivice usana i dovoljno kremaste da se lako nanose čitavom površinom. Zato mi se odmah u glavi javilo pitanje da li će ova olovka uspeti u svojoj nameri/nameni? 

Ja za svoje usne volim da kažem da su prosečne, male, normalne usne i ova olovka apsolutno divne, kremaste teksture je idealna za njihovo popunjavanje i oivičavanje, ali ne i za precrtavanje ukoliko za tim imate želje ili potrebe. Jednostavno ne osećam se dovoljno sigurno s njom na toj teritoriji i nekako mi usne izgledaju kao sam prosto nevešto nanela karmin. Inače je olovka fin balans između karmina i olovke i jako mi se dopada za neku dnevnu varijantu, nešto što je nežno prema vašim usnama, i veoma prijatno za nošenje. Finiš je mat. 

Sam proizvod mi se veoma dopao, ali ova nijansa i ja se jednostavno nikada nismo ni slagale. Rozikasta nude nijansa na mojim usnama će zauvek iz nekog razloga činiti da one izgledaju još manje i kao jedna roza mrlja na mom licu. Možda je to na kraju samo neki moj osećaj i stvar ukusa. Zbog toga definitivno planiram da ovu olovku nabavim u nekoj drugoj, više mojoj nijansi.

Ova olovka dolazi u pakovanju od 1.8 g, ne oštri se, ali za preciznije apliciranje ima dodatni deo za definisanje vrha. Da biste stekli sliku o količini proizvoda Golden Rose krejoni za usne (deblje olovke) imaju 3.5g proizvoda, dok recimo Essence standardna olovka za oči sadrži 1.3 g proizvoda. 




AMC Eyeliner Gel

Nijansa 77

Pre nego se upustim u priču o ovom ajlajneru, moram reći da sam ja devojka koja uvek kada nosi šminku nosi i ajlajner ali... Uvek tuš ajlajner. Sa ajlajnerom u flomasteru/olovci se nikada nisam snašla, uvek su mi preterano suvi, neprecizni i na kraju se uvek završi sa jednom velikom mrljom. S druge strane, s gel ajlajnerom se nisam lično srela do sada, ali se pričalo o gel ajlajnerima onda se Inglot uvek provlačio negde kao odličan izbor. Zanimljivo je da sam u nekom trenutku isprobala iscrtavanje linije četkicom ali sam u nedostatku ajlajnera to činila viškom koji sam izvlačila na vrhu neke maskare i priznajem to mi je prilično dobro išlo (pokušajte, super je trik ako trenutno nemate ajlajner, čisto da vidite kako vam ide). Druga buudžet friendly ideja je da iskoristite aplikator iskorišćenog gel ajlajnera kao četkicu za gel ajlajner. Ukoliko je četkica tog flomastera fina, ne previše tvrda (aplikator Essence Easy 2  Use ajlajnera, na primer) možda čak i ne poželite da kupite posebnu četkicu dok ne savladate tehniku. 

Bilo kako bilo Inglot gel ajlajner me je kupio za sva vremena. Jednostavan za korišćenje, fin na oku i fin za oko (niste ni svesni koliko često završim sa crvenim očima posle šminkanja). Očekivala sam da je proizvod mnogo suvlji i tvrđi, ali je zapravo jako kremast i lepo se pokupi na četkici tako da i sa nekom ne prevelikom količinom imate finu boju. Nisam primetila da mi ajlajner puca ili se uvlači u linijice na kapku, niti naglašava suve delove (ako ih, kao ja, imate). Veoma je crn, rekla bih čak i najcrnje crno, postojan, ne potpuno otporan na razmazivanje. Suši se relativno brzo, ali pruža prostora za doradu. Svidja mi se i što sa ovakvim ajlajnerom manje 'lepim' trepavice nego sa tušem. Može se iskoristiti kao baza za crnu/tamnu senku, ali se s njim može raditi i fin smokey ajlajner.. Ako ste kreativac. 

Već na prvi pogled ovde imate dosta proizvoda, tačnije 5.5g, pa prema tome trajaće stvarno dugo, osim ako ne dođe do sušenja proizvoda kome je ovakav tip ajlajnera sklon. Govoreći o količni proizvoda, standardni ajlajneri u flomasteru mogu imati od svega 1ml, kao Essence-ov ajlajner koji mi nije trajao ni mesec dana, ili 1.6ml kao GR Stylist Duo Liner, koji ne koristim jer mi je nepraktičan. Na žalost na tuš ajlajneru koji najčešće koristim nema nikakvog podatka o težini, ali koristim ga redovno skoro godinu dana i prilično je aktivan još uvek. Mislim da će mu Inglot-ov gel ajlajner ipak vrlo uskoro zauzeti poziciju. 





Krajnja ocena za sve Inglotove proizvode iz paketa je pet zvezdica. Jedino se nisam pronašla u boji olovke, koja nikako i pored svega truda nije uspela da se uklopi sa mojim tenom.  Lip tint ili tečni karmin je u startu zamenio sve druge slične proizvode koje sam koristila jer nekom čudnom magijom uspeva da da divan volumen mojim tankim usnama, lepo se slika, lagan je, bledi postepeno, sve ono što inače volim i što mi je potrebno. I, na kraju, ajlajner koji stopama karmina preti da zameni sve ostale koje koristim. Ono što je najbitnije, oba proizvoda za usne sam stavila i na listu za kupovinu u drugim nijansama, a tu se valjda i krije odgovor na pitanje da li zaista vredi potrošiti na ovaj brend. Što se mene tiče, odgovor je veliko da.

Da li ste probali ove proizvode i kakvo je vaše iskustvo sa Inglot proizvodima?

1 comment:

  1. Wow, kako divna boja ^_^ Stvarno sam se zaljubila :D

    ReplyDelete

Follow Us @get_sparkly