Dec 11, 2017

FASHION MIA onlajn kupovina - iskustvo

Broj mesta za onlajn kupovinu raste iz dana u dan i teško je u moru njih naći one koji zaista nude širok izbor, visok kvalitet, povoljne cene i brzo slanje. U potrazi za tim "ugroženim vrstama" imale smo iskustva sa sajtovima Zaful, Yoshop, Born Pretty Store i Dressilly. Ovog puta testiran je Fashion Mia. Više o njemu i o tome valja li čemu u tekstu ispod.



Najpre, Fashion Mia je mesto za onlajn kupovinu sa kojim se po prvi put susrećem. Nikad ranije nisam ni čula za njega, što znači da spada među one manje-više anonimne za srpske kupce. Na njemu možete naći odeću kako za žene, tako i za muškarce, ali i aksesoare. Može se reći da je vrlo pregledan i sa mnogo filtera, a upečatljivi su i brojni popusti. Daju besplatnu poštarinu na narudžbine u vrednosti većoj od 80 dolara i podržavaju plaćanje PayPal-om, što je za mene najjednostavniji način za onlajn kupovinu.

Jedna od poručenih je maksi haljina u S veličini, bele boje i sa mnoštvom malih leptira na njoj. Materijal izgleda poput šifona, vrlo je lagan i providan, ali je postava čini u potpunosti neprozirnom.  Faltice i postava čine da se od struka naniže širi, ali ne deluje pufnasto. Dužina do članaka je meni lično čudna, jer sam navikla na haljine duge ili do kolena ili samog poda - ništa između. Moguće da je to samo stvar navike. Još jedna zamerka odnosi se na nijansu bele boje koja vuče na bež, te iz nekih uglova čak deluje pomalo prljavo. Inače, sama haljina ima V izrez, veoma je udobna, nigde ništa na steže i stvarno me asocira na relaksirajuće šetnje tokom letnjih večeri. Veličina mi u potpunosti odgovara, što često nije bio slučaj kod odeće sa drugih kineskih sajtova.

Cena na sajtu je 33.20 dolara (sa 50% sniženja trenutno) što je oko 3 300 dinara.

Druga haljina je znatno kraća - iznad kolena. Materijal je isti, ali ovog puta u tamnoplavoj boji, a i postava je opet tu (kraća od same haljine, tako da se veeeliki deo nogu zapravo vidi). Ovaj komad ima okrugao izrez, elastični struk i na oba ramena po 20tak prišivenih sitnih, belih i srebrnih perlica koje joj daju dozu elegancije. Veličina je takođe tačna, što me raduje jer verujem da ću oba komada često nositi tokom toplijih dana. Brine me jedino peglanje zato što je materijal osetljiv i teško se ispravlja (što se da primetiti i na fotografijama) ali nadam se da ću se snaći.

Cena na sajtu je 16.10 dolara (sa čak 80% sniženja) što je oko 1600 dinara.

Beading Plain Chiffon Round Neck Skater Dress





Ono što se meni nije dopalo jeste iskustvo sa slanjem i isporukom. Naime, haljine su poručene 12.juna i očekivala sam da će se pojaviti u roku od mesec dana, koliko je inače potrebno kineskim sajtovima za slanje. Međutim, do 1.avgusta se nije pojavio ni paket ni mejl objašnjenja. Broj za praćenje narudžbine pokazivao je samo da ista ne može biti pronađena. Tek nakon što sam ih opet kontaktirala dobila sam izvinjenje uz preporuku da opet poručim. Iz drugog puta je sve bilo u redu. Meni takozvani shipping nije naplaćen niti je vrednost odeće bila dovoljna za carinjenje. Ipak, bilo je troškova koje na carini zovu nekakvim "porezom" u iznosu od oko 500 din. Dopalo mi se što je svaka od haljina upakovana u kesu sa specifičnim plastičnim zatvaračem nalik rajferšlusu (nadam se da znate na kakav mislim).

Generalno, iskustvo sa ovim sajtom mogu oceniti kao osrednje. Dala bih mu još jednu priliku čisto da budem apsolutno sigurna u svoje mišljenje.

Jeste li ga vi isprobali? Ako jeste, je l' bilo pozitivno ili negativno iskustvo?

1 comment:

  1. Love thatMaxi Dress! More trendy clothing shopping online, check out wholesale7.net

    ReplyDelete

Follow Us @get_sparkly