Jun 24, 2019

TAJNA SAVRŠENE KOŽE JE PILING OD KAFE

Činjenica je da je 'savršena' koža pojam koga se svi mi lako latimo kada želimo da dočaramo ljubav prema neko proizvodu. Ipak, i to savršenstvo je, kao i svako drugo, gotovo nedostižno i treba svakodnevno raditi kako bi se barem približili tom cilju. Ukoliko je i vaša koža tela sklona perutanju kao i moja postoji mali nedeljni ritual zahvaljujući kome, za svega 5 minuta našeg vremena, možemo pomoći svojoj koži da bude nežna, glatka i, zašto da ne, savršena. Zbog toga su moja očekivanja od Body Boom kafenog pilinga bila ogromna. 


O efektu koji kafeni piling ima na moju kožu već nekoliko godina unazad pričam svojim drugaricama i rođakama koje sam konstatno ubeđivala da ih same naprave od sastojaka u kući i probaju. Generalno volim da isprobavam pilinge i maske od sastojaka iz kuhinje a za koje recepte, naravno, možemo naći svuda na internetu. Ipak, moja prva prava ljubav prema kafenim pilinzima se rodila sa ručnorađenim K Piling-om (o kome sam pisala OVDE). 

Kafeni pilinzi, osim što nam pomažu da uklonimo površinski sloj mrtvih ćelija, su poznati i kao efikasno sredstvo u borbi protiv celulita, minimiziranju tamnih fleka na koži, poboljšavanju cirkulacije krvi, a kako sadrže i razna ulja (najčešće kokosovo) istovremeno i hidriraju kožu. Što se mene lično tiče, eksfolijacija, odnosno uklanjanje površinskog sloja mrtvih ćelija, svima nama znano kao perutanje kože je, ipak, najbitniji problem na kome je Body Boom piling morao da pokaže svoju efikasnost. 


Piling koji sam ja testirala ima miris grejpfruta i ovaj miris je dominatan u odnosu na mirise svih drugih sastojaka u njemu (pa i same kafe). Miris je intenzivan, zbog čega se određeno vreme i zadržava na koži pa je najbolje izabrati miris pilinga koji se najbolje slaže sa losionom, parfemom, mistom i svim ostalim mirisima koje imate naviku da nanosite na sebe. Piling postoji u nekoliko mirisa, a na mojoj listi želja su definitivno kokos i jagoda, ali i originalni miris.

Pakovanje je papirno ali je unutrašnjost obložena tako da je sadržaj fino zaštićen. Posebno mi se dopada što postoji mehanizam za zatvaranje kese, tako da je piling zaštićen do sledeće upotrebe. I upravo je to jedna od stvari koja mi se jako dopala kod ovog pilinga. Potrebna je relativno mala količina, recimo jedna šaka, da biste pilingovali čitavo telo, tako da u pakovanju od 200g svakako imate dovoljno proizvoda za čitav mesec. Naravno, uzmite u obzir da na pakovanju piše da piling treba raditi 2-3 puta nedeljno, ali to zavisi od stanja u kome je vaša koža. Po mom mišljenu i jednom nedeljno je dovoljno, s obzirom da je piling krupniji, pa sam tim i efikasniji. 


Kada nakvasite telo, nanosite piling na njega kružnim potezima a zatim ostavljate proizvod 3-5 minuta da deluje. U sastavu pored kafe, sadrži još i ulja makadamije, argana i badema, vitamin E, himalajsku so i braon šećer. Zbog kombinacije ulja koje sadrži piling je dosta mastan, tako intenzivno hrani kožu ali se ta masnoća i brzo upija. Rekla bih da je himalajska so najkrupnija u sastavu i ima odličan efekat na tvrđe delove kože (kod mene je to recimo koža na potkolenicama koja ne samo da se peruta već je toliko suva da počinje da puca). Tamo gde je koža osetljivija definitivno treba biti nežniji, a pritisak kod kružnih poteza treba da bude slabiji kako se ne bi javilo crvenilo. Kod mene je to deo oko vrata i grudi. Ono što sam još primetila je da je ovaj piling jači, da to tako kažem, u odnosu na druge koje sam probala, i potrebno je malo više vremena da bi se kafa skinula sa kože. To nije nikakav problem, ali je jedan od momenata koji vas može iznenaditi kada dođete do ispiranja pilinga. 


Kakva je koža posle Body Boom pilinga? Divna! Osim što u potpunosti otklanja taj površinski, ružan sloj kože, piling hrani suve, ispucale delove kože čija je vidljivost momentalno smanjena, pa bih se čak usudila da kažem da su posle prve upotrebe bili nevidljivi. Koža je, osim toga, mirišljava, nežna, glatka i sjajna. Izgleda zdravo... to je izraz koji tražim i koji je verovatno i bitniji od onoga 'izgleda savršeno'. U efektu bilo kog pilinga uživam posebno u trenutku dok nanosim losion za telo, jer tek onda vidim da on dolazi u dodir sa kožom (a ne troši se na površinski mrtvi sloj) i zaista ima efekta na nju. Sve to su razlozi zbog kojih će se Body Boom piling neko vreme zadržati kao deo moje nege, a mirisi manga, jagode i kokosa su već na listi želja. 

Body Boom piling je dostupan na sajtu alexandar-cosmetics.com a možete ih pronaći na zvaničnom instagram profilu @bodyboom_serbia. Piling je na sajtu dostupan u pakovanju od 30g, po ceni od 315 dinara. 
[full_width]

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly