Jun 24, 2019

ISKRENO O: GOLDEN ROSE CITY STYLE PALETAMA (+SVOČEVI SVIH NIJANSI)

Golden Rose je pre nekoliko meseci predstavio ozbiljne palete senki, i u tu igru je ušao hrabro dopunivši ih proizvodima za lice - bronzerom, hajlajterom i rumenilom. Jasno je da je GR time želeo da ljubiteljima svoje šminke predstavi palete koje će biti praktične, nosive, jednostavne za upotrebu i, zašto da ne, dovoljne. Ukoliko već imate zavidan broj drugih paleta, ne očekujte revolucionarne nijanse koje do sada niste videli, ali ukoliko tek započinjete sa stvaranjem svoje kolekcije ove dve palete će biti i više nego dobar početak.


Ako se osvrnem na pojedinačne senke koje je GR predstavljao tokom ranijih godina, ne bih mogla a da ne pomenem svoju najdražu Metals kolekciju. Ova kolekcija je definitivno nešto meni najdraže što je Golden Rose ikada predstavio i po dizajnu pakovanja i po samom kvalitetu proizvoda i uvek ću je radije preporučiti nego li na primer Diamond Breeze kolekciju. Tako su i pojedinačne senke iz Metals kolekcije apsolutno fantastične, nežne na dodir, baršunaste, glatke, pigmentovane, a na očima se dobija fin metalik sjaj, poput folije, a boja i sjaj su ujednačeni. Sve u svemu, beskraja ljubavna priča u kojoj sam ja naviknuta na fantaziju i to sam očekivala i od City Style paleta. 


Ne sudite o paleti po pakovanju


Što se samog pakovanja tiče nije me oborilo s nogu i očekivala sam nešto manje krhko, barem poput fantastičnog pakovanja mini palete za lice iz (opet) Metals kolekcije. S obzirom na to da su ove palete zamišljene kao sve u jednom, kao višenamenska paleta pogodna za putovanja, ono što bi mi na putovanju definitivno falilo je ogledalo. Kod šminkanja kod kuće mi ogledalo u paleti ne znači mnogo, ali ako bih je recimo nosila sa sobom na put, zaista bih volela da ne moram da brinem da li sam uz nju u torbu ubacila i ogledalo.

I treći problem, opet tehničke prirode, pregrade između nijansi su jako plitke i morate biti jako pažljivi da ne biste zamrljali susednu nijansu, posebno kada je tamna nijansa pored neke svetlije. U paleti 02 SMOKEY je recimo crna nijansa pored rumenila, a verujem da niko ne želi da onako sasvim slučajno na samom kraju svog šminkanja na lice nanese zacrnjeno rumenilo. Ipak, sve su to, da tako kažemo, neki sporedni problemi na čijem će rešenju verujem kompanija Golden Rose tek raditi. Lično sam njihov veliki fan i radujem se svakom njihovom novom proizvodu, baš zato što se iz kolekcije u kolekciju vidi ogroman napredak. Takođe, svesna sam da su mnogi brendovi spremni da uštede na kvalitetu pakovanja, kako bi kvalitet samog proizvoda bio bolji.

Od tria za lice sam u startu imala velika očekivanja, jer su GR bronzer i hajlajter iz Metals palete zapravo proizvodi koje koristim kod svakog šmikanja. Tekstura bronzera je divna na dodir, mekana i glatka, a pigmentacija je, očekivano, odlična, toliko da morate biti vrlo lagane ruke. Slična situacija je i sa rumenilom, dok su hajlajteri tek neznatno suvlji, da to tako kažem. Meni lično se više dopadaju nijansa rumenila (opisala bih je kao svetlu nijansu boje cigle) i hajlajtera (žuti, odnosno zlatni ton) iz 01 Warm Nude palete, dok je tamnija i nijansu hladnija nijansa bronzera iz 02 Smokey palete nešto čemu sam ja više naklonjena kada je u pitanju izbor bronzera. Hajlajteri su standarno intenzivni, sa sitnim ali jako finim šljokicama i definitivno će ih više voleti oni koji su kao ja zaljubljeni u baš jak sjaj. Zanimljivost: hajlajteri u paleti imaju najveću gramažu (3.7g), dok bronzer ima 3g a rumenilo 2.8g.


City Style palete su idealne za početnike

O svakoj nijansi senki posebno ne bih mnogo govorila, jer svakako prvi utisak nije dovoljan da bi se dao konačan sud o svih 18 boja (svaka paleta ima po 9 senki), ali neke od njih su naravno još u startu privukle moj pažnju. Prvi utisak o paletama je i više nego dobar, kada dođemo do, po meni, najbitnijeg koraka u šminkanju - blendanje. City Style palete za lice i oči dolaze u dve varijante 01 Warm Nude, sa neutralnim i toplim tonovima, do je 02 Smokey paleta koja je nešto hladnija i svakako namenjena kreiranju smokey eye-a. Ono što sam primetila i kod svočevanja i kod nanošenja senke je da su mi se senke dosta trusile i bilo je dosta 'prašine' uvek kada bih lupila četkicu. Međutim nisam primetila da mi je senka nešto dramatično pada na deo ispod oka, a boja se fino nanosila i blendala na kapku tako da sam oprosila sve sporedne pojave.




Prvobitna ideja je bila da pišem o svakoj nijansi posebno ali sam shvatila da bi to značilo previše suvoparnog detaljisanja, a posebno bi stvar komplikovala činjenica da nijanse nemaju imena, tako da sam izdvojila one meni najzanimljivije iz svake palete.

Pigmentacija će se pre svega dopasti početnicima, jer u startu nije dramatična, već se lepo i vrlo brzo nadograđuje. Senke se blendaju brzo i lako i nisam morala mnogo da se trudim oko prelaza između nijansi, a boje su tako odabrane u paleti da mi se učinilo da se lako kombinuju, nadovezuju i da nema prostora za greške. Trsuenje koje sam pomenula vas može u početku i iznenaditi, i šokirati i zabrnuti ali ukoliko otresete višak sa četkice pre svakog nanošenja sasvim ste sigurni od padanja senke na lice.

Boje u Warm Nude paleti su posebno praktične i ne ostavljaju prostora za grešku. Najmanje mi se dopala najtamnja nijansa, koja bih više volela je potpuno mat, ovako je to samo jedna beživotna sivkasto-braon nijansa sa random šljokicama. Verujem, ipak, da bi uz dobru bazu mogla da odigra bitnu ulogu u nekom baš dramatčnom smokeyeye-u. Sve ostale nijanse će vam se jako dopasti, ukoliko kao ja volite zemljane tonove. Posebno divnu teksturu ima bež nijansa u prvom redu koja je idealna za setovanje kapka ili hajlajt ispod obrve. Srednja nijansa u prvom redu odozgo je divna, šljokičasta, bež, sjajna i ako ne deluje tako, usudila bih se da kažem da je baš ona ta uz pomoć koje biste iz ove neutralne palete mogli da napravite nešto zaista specifično, večernje na svojim očima. Ja bih ovu nijansu nazvala toperom, s obzirom da kada nanesete ovu senku ne vidite mnogo pigmenta, ali se zato šljokice fantastično sjaje.

Naravno, za totalni smokey eye tu je i tamno braon šljokičasta nijansa koju sam pomenula, tako da ako kao ja volite ovakve tonove, sigurno ćete uživati u ovoj paleti. Moji favoriti su poslednja nijansa u gornjem redu, i srednja u drugom redu, fine, mekane, lepo se bledaju, tople nijanse braon boje, jednostavno sve što ja volim kada su u pitanju senke. Na žalost nijanse u paletama nemaju imena, tako da je zaista veliki problem precizno govoriti o svakoj.


Kada pričamo o Smokey paleti i samu sebe sam iznenadila činjenicom da posegnem za njom prilično često i to zbog 4 nijanse koje apsolutno odgovaraju mom ukusu ali koje su, priznajem na nekoj neutralnijoj strani, iako bih zaista volela da imam hrabrosti za eksperimentisanje sa teget nijansom iz palete. Ipak, iako je nisam isprobala na oku, na osnovu svoča bih rekla da bi ova nijansa mogla da bude blago razočarenje, s obzirom da se bez baze na svoču pokazala samo kao bleda teget-siva nijansa, dok je sa bazom bila jedna tamno siva baza sa blagim teget prelivanjem. Verovatno bi oni koji znaju da rade sa takvim nijansama umeli da izvuku njen maksimum, uz obaveznu bazu.

Moj prvi favorit je treća nijansa (s leva) u prvom redu. Divna, mekana bronzano zlatna nijansa koja čini mi se ima satenski finiš. Nanosim je prstima i vrlo lako i brzo se postiže njena puna boja. Podjednako voljena je i srednja nijansa iz drugog reda. Fina, mekana, bronzano-ljubičasta nijansa. Generalno sam slaba na takve šljivkaste nijanse tako da se jako radujem njenom prisustvu u paleti.

Odmah s njene desne strane se nalazi fina čokoladna nijansa, čijom teksturom nisam oduševljena, potrebno je dosta raditi sa njom da bi se dobila puna boja, ali sam jednostavno shvatila da je često koristim tako da je fer da je pomenem. Isti slučaj sa teksturom je i naredni favorit (prva nijansa u donjem redu) ali opet radi se o jednoj divnoj braon nijansi, ljubičastog tona koju sam koristila nekoliko puta i koja lepo izgleda na oku, fino se blenda pa je eto i ona ušla u red favorita.

Sve nijanse su lako nadogradive (na svočevima gore su nadograđene 2 do 3 puta), i na prvi svoč vam se može učiniti da ćete biti razočarani, ali ćete ubrzo shvatiti da se sa paletama može raditi, da se divno blendaju i da neke nijanse svojim kvalitetom daleko prevazilaze sve ono što ste možda očekivali od Golden Rose-a.


Poređenje proizvoda za lice iz Metals i City Style paleta

S obzirom na to da su u ovim paletama prisutni i proizvodi za lice (bronzer, rumenilo i hajlajter) usudila sam se da ih uporedim sa onima iz Metals palete za lice, barem kada je u pitanju izbor nijansi. Hajljater iz Warm Nude palete je topliji, sa zlatnim tonom, a onaj iz Smokey palete je hladnija nijansa sa ružičastim podtonom, dok bih hajlajter iz Metals palete opisala kao finu kombinaciju oba, što ga u neku ruku čini univerzalnijim. Finiš je metalik, jak, intenzivan, bez krupnih šljokica. Kao neko ko voli baš dramatičan hajlajter, veliki sam fan Golden Rose hajlajtera, tako da su mi se i ovi iz paleta jako dopali.

Iako su sve tri nijanse bronzera predivne, Warm Nude bronzer je dosta topla nijansa, tako može vući na narandžasto što ne odgovara ni mom tonu kože, ni mom ukusu, tako da ga češće koristim kao senku. Bronzer iz Smokey palete je tamniji i tek nijansu hladniji, taman toliko da mi se dopadne više od onog iz Warm Nude palete. Ipak, moj favorit je onaj iz Metal kolekcije koji ima neki zaista fin ton koji odgovara  mom maslinastom podtonu kože.

I, konačno rumenila. Rumenilo iz Smokey palete je jedna zaista prava, divna pink nijansa koju ako umete da nanesete izgleda fanastično na koži, posebno na svetlijem tenu. Nijansa iz Warm Nudepalete je više letnja nijansa, ja bih je opisala kao svetlu boju cigle i zapravo mi izgleda kao jedno sigurno polje kada niste sigurni kako napraviti balans između bronzera i rumenila, pa bi vam jedno ovakvo rumenilo dobro došlo jer se lako nadovezuje na bronzer, ima taj topli, narandžasti ton pa onda i nije tako dramatično u odnosu na bronzer. Metals rumenilo je divno ružičasto rumenilo ali sa kajsijastim odjajem tako da je ovo rumenilo za one koji zaista znaju kako se sa njima radi jer u suprotnom možete završiti sa ružičastim sjajem na licu kome tu nije mesto.


Cena jedne palete je 1.249 dinara, i ako gledate sa e strane da u jednoj paleti dobijete i rumenilo, i bronzer, i hajlajter i 9 nijansi senki, to je itekako dobra pogodba. Ipak, ako pakovanje uporedite sa sličnim proizvodima u istom cenovnom rangu, možda ćete razmisliti još jednom pre nego se odlučite za kupovinu jedne od City Style paleta. Međutim, kada se upustite u isprobavanje palete i uverite se koliko je lako raditi sa ovim nijansama, zapravo ćete biti ponosni na onaj Golden Rose koje smo verovatno sve mi kupovale ušteđenim parama od užine. Verujem da je ovo samo početak kada su u pitanju GR palete, i jedva čekam da vidim u kom smeru će se dalje kretati ta priča. 

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly