Jun 24, 2019

TOP 3 DEBORAH PROIZVODA KOJE OBOŽAVAMO

Za Deborah Milano ste verovatno čuli odavno i, iskreno, nešto u ovom brendu me i dan danas podseća na šminku koju su kupovale generacije naših mama i baka. Međutim, čini mi se da tokom poslednjih godinu dana postao mnogo vidljiviji na tržištu i primamljiviji mlađim generacijama. Jedan od najzamljivijih momenata koji se meni desio s Deborah šminkom jeste da mi je njihov klasičan dizajn pakovanja bio jako inspirativan te ste Deborah logo utisnut na karminu mogli da više puta vidite na @get_sparkly instagramu. Ipak, bitnije od pakovanja je kvalitet, zbog čega sam se pored karmina zaljubila u još dva proizvoda. 





Ovo je proizvod koji redovno koristim kod svakog šminkanja. Dobila sam ga u maju i od tada je nezaobilazan korak. Najpre moram reći da nisam potpuno u ljubavi sa činjenicom da ovaj puder ima intenzivan parfemski miris koji ma koliko doprinosio njegovom classy utisku ipak nije nešto što bih navela kao dopadljivost. Pakovanje mi se ,s druge strane, dopada jer pored toga što ima fino ogledalo urađeno je od plastike koja nije kruta i lako lomljiva.





No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly