Jun 24, 2019

BRONZER ZBOG KOGA ĆETE ZAVOLETI LLUMS

Da ste me pre par meseci pitali kakav bronzer volim da koristim odgovor bi verovatno bio 'MAT'. Možete onda zamisliti moje blago razočarenje kada mi se u rukama našao Llums Marbelized Bronzer koji je sve samo ne mat. Ono što me je dodatno zaitrigiralo da ga, ipak, probam je kratak, ali za bronzer neočekivan, opis da ovaj proizvod treba koristiti kako bi se njima naglasile (upotrebljen je izraz HIGHLGHT) jagodice i crte lica. Izraz hajlajt svakako nisam očekivala, ali sam se vrlo brzo zaljubila u taj njegov efekat.


O 'pečenim' proizvodima

Sam bronzer pripada kategoriji 'pečenih' proizvoda, pa sam pre pisanja ovog teksta istražila šta zapravo znači to takozvano pečenje šminke. Proizvodi u formi pudera predstavlju presoveni prah odnosno puder, dok su senke, bronzere i rumenila koji su 'pečeni' zapravo na početku procesa bili kremasti ali su zatim izloženi velikoj temperaturi kako bi se isušili. Tekstura ovakvih proizvoda je izuzetno fina i nežna, uglavnom imaju prepoznatljiv mermerni efekat i sjajnu završnicu. Pri tom procesu koristi se manje talka nego kod presovanih pudera što doprinosi tome da ovakvi proizvodi budu više pigmentovani i da traju duže. Takođe, s obzirom da su ovi proizvodi originalno tečni, mogu se nanositi pomoću suve ali i pomuću vlažne četkice. Još jedna zanimljivost koju sam pronašla je da pečeni proizvodi laganiji na licu, opet zbog manje količine talka zbog koga neki proizvodi mogu biti suvi i teški.

Moji utisci 

U osnovi iz samog proizvoda, doduše uz dosta malu četkicu i preciznost, mogu da se izvuku 3 sjajne nijanse, dve tople nijanse braon (jedna povlačenjem samo braon šare na bronzeru i druga, svetlija, povlačenjem četkice preko čele površine kada se zahvata i bela) i jedne sjajne bele nijanse. Upravo taj beli deo je idealan kao fin hajlajter. Svočevi ovog proizvoda su naizgled jako sjajni i više podsećaju na hajlajter nego na bronzer, međutim bila sam izuzetno izenenađena koliko lepo ovaj bronzer izgleda na licu. Da, sjaj je i dalje prisutan, ali se radi o jednom lepom wet look-u, satenskom odsjaju ili najjednostavnije rečeno JLo sjaju. Bronzer fino svojom bojom 'zagreje' lice a zbog svog odsjaja podigne i naglasi jagodice. Što više slojeva, to je sjaj izraženiji pa treba biti pažljiv, jer kada se lepo dozira zaista predstavlja savršen letnji bronzer. Ja ga nanosim velikom, mekanom četkom za šminkanje i apsolutno nema nikakvog trusenja proizvoda, što i jeste karakteristika ovog tipa proizvoda. Pored toga što bela nijansa iz mermerne šare može biti upotrebljena kao lep hajlajter, bronzer lepo izgleda i kao bronzana senka na kapku, a izgled metalik ili izgled folije možete postići pomoću vlažne četkice. 

Zaključak

Iako na testiranju pored ovog Llums bronzera imam još nekoliko podjednako atraktivna i popularna proizvoda, priznajem da mi je on postao favorit već pri prvom korišćenju. Izuzetno je lagan na koži, a sjaj koji ostavlja čini da koža izgleda probuđeno, sveže i glamurozno. Idealan je za letnji period i predstavlja jedan od onih proizvoda koje mogu koristiti na više načina, što je u mom slučaju ogroman plus. Ovaj bronzer je idealan za postizanje veoma popularnog izgleda sa Pinteresta i ako imate njega u svojom neseseru za putovanja slobodno sklonite senke, hajlajter i druge bronzere. Fino je pigmentovan i nadogradiv do nivoa 'golden goddess', a ako znate koliko obožavaj sjaj onda je jasno da sam zaljuljena u Llums Marbelized Bronzer. I, šta onda vi čekate?

Da li ste probale Llums proizvode i koji je vaš favorit (koji ja moram probati)?
[full_width]

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly