Jun 25, 2019

VOLLARE PRO OIL EXTRA VOLUME - SERUM KOJI ZAGLAĐUJE KOSU I DAJE VOLUMEN?

Kada sam prošle godine skratila kosu za nekih 15-ak centimetara moja rutina nege kose se promenila u tom smislu da je iz te rutine gotovo potpuno izbačen serum, odnosno takozvane silikonske kapi. Serum koji sam imala je bio dosta guste teksture, masniji i samim tim teži tako sam sa njim lako gubila volumen u korenu, jer su krajevi bili teški. Da se razumemo tu njegovu 'masniju', težu stranu efikasnosti sam primećivala i tokom korišćenja na dugoj kosi ali sam uz pravo (čitaj minimalno) doziranje pronašla meru koja je za mene radila posao, tako da sam taj masniji serum jako volela dok sam imala baš dugu kosu sa izrazito suvim krajevima jer je kao takav lepo zaglađivao krajeve i fino održavao iluziju zdrave kose.

Ipak, kao što rekoh kada sam skratila dužinu, serum sa zaboravila skoro potpuno. Ali sam pre nekoliko nedelja odlučila da dam šansu Vollare serumu sa sajta kozmetikaiparfemi.rs, o kome iskreno nisam ni razmišljala dok ga nisam videla na blogu Zdrava Kosa. A njoj verujem, jel' da?

Sam serum je naznačen kao serum za volumen, tj. eskstra volumen. Proizvođač obećava da će ovaj serum nahraniti kosu uljima bogatim vitaminima A,D i E, sjaj, hidriranost, mekoću i naravno volumen. Ipak, na sajtu nisam pronašla podatak kako to serum zapravo doprinosi volumenu. Po teksturi i boji se ovaj serum ne razlikuje mnogo od seruma koji sam koristila ranije (Avon Advance Techniques Hair Serum). Ipak, već prilikom prvog istiskivanja side by side ova dva seruma, primetila sam da je Vollare serum malkice gušći, što mi je postalo još jasnije kada sam prstom prošla kroz jedan pa kroz drugi. Ipak, sem te male razlike, ova dva seruma izgledaju gotovo isto. Ali samo izgledaju.

Iako su oba seruma uljana (Avonov je sa marokansim i arganovim uljem, a Vollare serum sadrži čak 7 vrste različitih ulja) Avon serum je dosta masniji, dok bih za Vollare rekla da je gelastiji. I ovde bih zaustavila upoređivanje ova dva seruma i fokusirala se samo na serum o kome danas i pričamo, a to je Vollare.


Miris je fin, svež i dosta dugo se zadražava u kosi ali posle izvesnog vremena nestaje potpuno. Sam serum je višenamenski te se može koristiti pre pranja kose (kako bi se razložili proizvodi za stilizovanje koje ste ranije koristili), pre sušenja kako bi vaša kosa kosa bila dodatno nahranjena i zaštićena, posle sušenja kako biste zagladili i lakše stilizovali kosu ali i svakodenvno kako biste 'poboljšali' izgled svoje kose. Sve u svemu, možemo koristiti ovaj serum kad god to poželimo.

I zapravo sam se uverila da je to zaista moguće i tačno, a tajna takve njegove višestruke namene je to što ovaj serum i pored čak 7 ulja u svom sastavu ne ostavlja kosu masnom i ne otežava je. Kosa je zaglađena na dodir, nežna i mekana, prsti lako klize kroz nju i izuzetno se lako razčešljava ali nijednog trenutka nisam imala osećaj da imam uljani proizvod na njoj. Imala sam utisak da je svaka dlaka glatka i popunjena što je opet vodilo tome da imam utisak gušće kose, a samim  tim i volumena. Inače serume za kosu uvek nanosim na dužinu i nikad ne idem previše blizu korenu kako bih izbegla brže mašćenje (korena) kose. Verujem da je opravdano imati natpis 'volumen' na ovom proizvodu pre svega iz razloga što kosa neće biti teška, pa se prirodni volumen koji imate ne gubi, a uz dodatno popunjavanje dlake uspeva i da doda kosi malo volumena.


Meni lično se više dopada kada serum koristim na potpuno suvoj kosi, kako bih dodala sjaj i zagladila dlaku, posebno jer kosu apsolutno nikada ne sušim fenom. Imala sam utisak da kada dodajem serum na vlažnu kosu nemam predstavu koliko ga dodati i kad već prelazi u preterivanje, pa sam na kraju uvek završavila sam nekim sasvim prosečnim efektom. Ali sam zato uvek ostajala oduševljena efektom kada sam serum dodavala na suvu kosu, jer sam onda dobijala sve ono što sam navela u pasusu iznad. Možda bih se čak usudila da kažem da mi se zapravo najviše dopada ono što radi s kosom posle proizvoda za stilizovanje. Nekoliko puta sam ga nanosila na kosu koja je prethodnog dana učvršćivanja lakom za kosu i ovaj serum je jako brzo i lako razgrađivao taj lak, a kosa je dobijala na sjaju i svežini. Napomenuću da ja koristim Swarchkopf TAFT Sity Styles (koji spada u njihovu kategoriju 5 mega strong) lak za kosu tako da je ovo moje iskustvo sa tim proizvodom.

Ja ga koristim jednom do dva puta nedeljno, tj. između pranja, i kao što rekoh zaista retko, skoro nikada ga ne nanosim na vlažnu kosu. Naravno, to je ipak stvar nekog ličnog ukus, i ne mora da znači da će takav način upotrebe odgovarati svima.


Ovaj proizvod je dostupan na sajtu kozmetikaiparfemi.rs po ceni od 475 dinara, za 30ml proizvoda koji dolazi u staklenoj boci sa pumpicom koja izuzetno lepo dozira proizvod. Ja sam u situacijama kada mi je kosa bila izrazito suva nanosila 3-4 pumpice i nisam ni jedog trenutka primetila da mi kosa bila masna a u trenucima kada sam primećivala da kosi nije potrebno toliko zaglađivanja 2 pumpice su mi bile sasvim dovoljne. Izuzetno lako se nanosi i veoma brzo se upija. Još jednom najveća prednost ovog seruma u odnosu na neke druge sa kojima sam imala iskustva je što ćete primetiti da je vaša kosa fina, zaglađena, sjajna, meka ali nećete imati utisak teškog i masnog proizvoda, tako da ćete za nešto manje od 500 dinara dobiti zaista sjajan proizvod.

Da li ste probali neki od Vollare seruma za kosu i koji je vaš favorit? 

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly