Apr 1, 2018

DA LI SAM IDEALNU TORBU PRONAŠLA NA ZAFULU?

Naše iskustvo sa sajtom Zaful bismo u neku ruku mogle da opišemo kao polovično s obzirom da smo tokom prve kupovine imale problema sa veličinama odeće, dok naše iskustvo sa aksesoarom sa ovog sajta bilo odlično. Ipak, čim smo primile svoj prvi paket na umu smo imale nešto što je bilo između pitanja i želje. Da li su Zaful torbe zaista tako divne uživo kao na slikama?



Na sajtu imate ogroman izbor torbi i to su uglavnom kopije popularnih ili dizajnerskih modela. Međutim, ono što sam primetila ili mi se učinilo je da je sada zapravo dostupno svega 120 torbi u ovoj sekciji na sajtu, iako sam sigurna da je u trenutku kada sam ja birala svoju torbu bilo dostupno nekoliko stranica. Ja se nadam da su zapravo konačno sklonili sve rasprodate modele s obzirom da je na ovim sajtovima česta praksa da se pravi gužva sa modelima koji nisu dostupni i jednostavno vas na trenutak zavaraju da kliknete na nešto što čak nećete moći ni da kupite. 

Druga praksa je da je ispod proizvoda navodi da je ostao još samo 1 komad, iako je to zapravo samo česta zamka da se privuku kupci.

Moram napomenuti da sam ja pored torbe naručila još i teksas suknju, međutim ona ne samo da još uvek nije stigla na moju adresu, već u narudžbenici stoji da ona još uvek čeka isporuku, na sajtu stoji da je nedostupna u S veličini, ali je u trenutku naručivanja bila dostupna. Tako da nas to opet vraća na činjenicu da se zaista nadam da manji broj stranica sa proizvodima znači i eliminimacija proizvoda koji nisu dostupni. 


Što se tiče torbe, ja sam se (a i svako ko je video uživo) zaljubila u nju. Rekla bih da je ovo idealna torba srednje do manje veličine. Predstavlja kombinaciju dve boje i dva materijala, braon naspram crne, eko koža naspram velura. Torba je jako čvrsta, sa drškama i kaišem za rame, a kao dodatak tu je i mali pom pom, ko voli. Fino je upakovana i transportovana, pa srećom nema nekih oštećenja i nagnječenja, što može biti iritantno. Prilično je uska i ne baš prostrana, ali je unutrašnjost urađena od iznenađujuće kvalitetnog materijala. Ima jednu pregradu koja je podeljenja nekom vrstom dodatne pregrade sa rajsferšlusom. Takođe, ima dva manja džepića sa strane. Unutrašnjost je jako teško fotografisati, ali što se mene tiče prezadovoljna sam. Lepo se nosi i fotografiše.

Shop it here: 

Suknja /dostupna samo u L veličini/ Mini Cutoffs Asymmetrical Denim Skirt/

Ukoliko se odlučite za kupovinu sa nekog od naših linkova možete ostvariti popust od 20% na sve dostupne proizvode na sajtu koristeći kod ZafulChen.

Da li ste do sad kupovali torbe na Zafulu i kakvo je vaše iskustvo?



No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly