Apr 5, 2018

SVE O NOVOJ NIVEA PENI ZA TUŠIRANJE

Kada smo prvi put videle pakovanje ovog proizvoda za tuširanje pomislile smo da je reč o novoj liniji Niveinih dezedoransa, međutim vrlo brzo smo otkrile da se radi o nečemu malo drugačijem - pena za tuširanje. Iako su neki drugi brendovi već izlazili na tržište sa ovakvim tipom proizvoda, ovo je prvi put da Nivea predstavlja penu za tuširanje. U prvom trenutku nismo znale šta da očekujemo od ove pene, ali nam je ona vrlo brzo pokazala zašto zaslužuje više od svega 5 minuta slave.



Pakovanje: Pena dolazi u metalnoj boci karakterističnoj za dezedoranse. Pakovanje sadrži 200ml proizvoda. Pumpica ili kako god bismo mogli da nazovemo taj deo boce je iznenađujuće tih, prilično uredan i ne zahteva jak pritisak kako biste istisnuli dovoljno proizvoda.

Miris: Pena je dostupna u 3 mirisa, limun i moringa, rahbarb i malina i treći koji ima prepoznatljiv miris Nivea kreme.  Iako nam je rečeno da se radi o proizvodu ograničene serije, moramo reči da smo primetile da je samo miris limuna označen nalepnicom limited edition.

Mi smo isprobale pene sa mirisom kreme, miris je zaista potpuno isti kao kod klasične Nivea kreme, dosta intenzivan dok se tuširate ali veoma blag na koži i vrlo brzo postaje neprimetan. 

Cena: Iako smo u početku očekivale da će cena ovog proizvoda biti nešto viša ipak je tek nešto skuplji od gelova za tuširanje, limin i malina se u Liliju mogu naći po ceni od 355 dinara, dok je pena sa mirisom kreme dostupna po ceni od 249 dinara

Tekstura: Pre upotrebe penu treba dobro promoćkati kako bi pena bila fina i čvrsta i zapravo je mnogo čvršća nego što smo očekivale, pa više podseća na penastu kremu nego recimo na penu koju dobijamo od gela za tuširanje ili sličnih proizvoda koji pene. Takođe, vrlo je nežna i imate taj kremasti osećaj pod prstima posebno jer ovaj konkretni miris i pripada Niveinoj seriji proizvoda za negu ispod tuša.


Napomena: U daljoj recenziji će biti predstavljeni utisci dve osobe sa različitim tipovima kože. Tekst je napisan posle testiranja proizvoda u trajanju od mesec dana. Iako smo proizvode dobile od proizvođača sve napisano u tekstu je naše mišljenje i bazira se na našem iskustvu sa proizvodom.

Sanela: Ako biste me pitali koji je moj najdraži Nivea gel za tuširanje ikada odmah bih odgovorila Angel Star (na žalost više ga nema u prodaji) jer je kao nijedan drugi imao savršno doziran miris moje omiljene maline. Od tog proizvoda do danas malina je moj najdraži miris kada su u pitanju losioni, gelovi i slične mackalice. Zato sam se potajno nadala da će pena sa mirisom maline doći do mene i da će barem malkice doneti atmosferu voljenog Angel Star gela. Na žalost, pred sobom sam imala kao izbor miris limuna i mirs kreme, a kako nisam baš uvek raspoložena za citrusne mirise ipak sam odabrala penu poznatog mirisa. 

Jako mi se dopada koncept samog proizvoda i nekako mi se čini da je sa njim tuširanje mnogo lakše i brže. Pena je zabavna za korišćenje i prilično se dugo drži, a pri dodiru sa kožom postaje neka vrsta finog krema. Meni je potrebno recimo 3-4 pumpice za jedno tuširanje, što je možda čak i veća količina proizvoda nego kada koristim gel. Više mi se dopada kada penu nanosim rukama, iako sam navikla na tuširanje mrežicom i probala sam penu i na njoj. Moguće je i takva upotreba ali ipak su mi se ruke učinile kao bolja opcija. 

Ono što sam primetila posebno na rukama/šakama koje su joj nekako i najizloženije i koje su najsuvlji deo moje kože jeste da je pena prično jaka i da imam blag osećaj zatezanja i dodatne suvoće, pa je mazanje losiona ili kreme neophodno. I to je jedina zamerka koju imam, sve ostalo mi se dopalo iako sam jako izbirljiva kada su u pitanju proizvodi za tuširanje.



Maja:

Miris Niveine pene za tuširanje spada u one klasične kojima ja oduvek i zauvek naginjem kad su posredi proizvodi za negu tela. Baš me je zaintrigirao ovaj novitet budući da uživam u bogatoj peni tokom kupanja. Ova je bila iznad mojih očekivanja baš zato što je, da tako kažem, bolja verzija obične pene, zapravo krem. Mislim da sam baš zato u kadi imala osećaj da ugađam sebi u pravom smislu reči, sa svim tim nežnim, belim kremom koji je jako prijatan pod prstima. Naravno da moram da se oglasim i kao mama i kažem kako mislim da bi i devojčicama ovaj proizvod bio zabavan - smatram da je još lakše i lepše igrati se njime nego penom od klasičnih sredstava za tuširanje. Što se tiče kože nakon upotrebe naglasila bih kako nisam primetila nikakve značajne razlike u odnosu na prethodne proizvode koje sam koristila, ni na bolje ni na gore. Dakle, što se mene tiče ovo je simpatična stvar za koju mislim da bi posebno odgovarala onima koji žele se časte nečim i malo promene rutinu u kadi.



Lagan i fin proizvod koji može biti posebno zanimljiv onima koji vole da eksperimentišu sa novitetima. Brz i jednostavan za upotrebu pogodan je i za one koji nemaju puno vremena za tuš (osim što ovde treba odvojiti nekih pola minuta do minut kako biste dobro promućkali penu). S obzirom da ima neutralan miris koji brzo nestane ova pena je pogodna i za muškarce.  Oni sa izrazito suvom kožom bi možda trebali da odaberu neki nežniji tip proizvoda. 


Da li ste probali Nivea Silk Mousse i koji je vaš omiljeni miris?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly