Apr 2, 2018

2 POPULARNA TRENDA, ALI NA MOJ NAČIN (ROSEGAL)

Voleli modu ili ne, moramo priznati da se nekada ne možemo odupreti kupovini nekih popularnih stvarčica koje vidimo gotovo na svakom koraku. I u tome nema ničega lošeg, dok god smo svesni da trend moramo prilagoditi sebi a ne sebe trendu. Zbog toga sam se odlučila da na Rosegal sajtu ovog puta pronađem dva trendi komada odeće, ali na moj način.



Istog momenta kada sam videla ovaj krop top na jedno rame našao se u mojoj Rosegal korpi najpre zbog činjenice da imam barem desetak fotografija na Pinterestu na kojima je jedan rukav glavna zvezda. Drug razlog je da sam nešto slično videla kod jutjuberke koju trenutno redovno gledam (Patricia Bright) i jako mi se dopalo kako ta asimetrija izgleda na njoj. Takođe, radi se o često viđenom rebrastom materijalu koji je izuzetno prilagodljiv telu pa sam već u glavi imala nekoliko kombinacija. 

Kada sam dobila paket bila sam prilično iznenađena kvalitetom, jer sam očekivala mnogo tanji materijal, tako da sa ovom stavkom nije bilo problema. S obzirom da rubovi nisu baš rastegljivi imam malih problema pri oblačenju, ali na meni stoji kao druga koža. Zbog tih nerastegljivih rubova je pomalo problematičan u zoni pazuha gde može naglasiti i one slojeve sala koje nemate. Ali generalno nemam većih zamerki... 

Shop my favorite here:
/s obzirom da je ovaj model rasporodat ostavljam vam link do drugog modela koji je moj favorit/



Farmerke su podjednako i da i ne. Obožavam kako stoje do kolena, ali ne njihova nedefinisana dužina je iritantna. Inače volim dužinu do članka ali za jedan ovakav model mogle su da budu par centimetara duže. Druga stvar je dubina. Radi se o nekom poludubokom modelu koji opet, na čudan način nije strukiran, pa na devojkama koje kao ja imaju prilično uzak struk u odnosu na kukove stoje pomalo čudno. Inače kvalitet džinsa je solidan. 

Shop my favorite here:
/s obzirom da je ovaj model rasporodat ostavljam vam link do drugog modela koji je moj favorit/




Ukoliko se odlučite za kupovinu sa Rosegal sajta možete iskoristiti naš kod i ostvariti 10% popusta na sve proizvode na sajtu. 

Da li pratite trendove i koji je trenutno trend koji ne možete ignorisati?





No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly