Mar 31, 2018

DUBINSKA NEGA KOŽE TELA UZ EUCERIN ULJE ZA TUŠIRANJE I LOSION ZA TELO

Iako se Eucerin proizvodi prilično dugo nalaze na našoj listi želja, iz nekog i nama nepoznatog razloga nisu uspevali da dođu na red. Ono što se nama lično oduvek dopadalo je jasna filozofija ovog brenda sa dugom tradicijom koji insistira na tome da nega kože ne treba da bude samo na površni, već dubinska. Ipak, moramo priznati da smo kao pravi laici Eucerinovom ulju za tuširanje prišle kao novotariji, a onda ostale iznenađene činjenicom da je ulje nastalo još, sada pomalo davne, 1995. godine i predstavlja jedan od najpoznatijih Eucerin proizvoda. Zašto ga nismo probale do sada? Nemamo pametan odgovor u svoju odbranu.



Kao i ulje, i losion za telo je namenjen osetljivoj koži i ono što nam se učinilo kao izuzetno važan podatak je da je pogodan za kožu sklonu alergijama jer 'sprečava 90% polenske penetracije kroz kožu'. A priznaćete da je u susret proleću ovo izuzetno bitan podatak. Drugi važan momenat za losion je da nam omogućava dugotrajnu hidrataciju, što je opet jako bitno kada nam dođe proleće, jer barem u našem slučaju, slojevi odeće i dugotrajan boravak u zatvorenom prostoru, ostavljaju kao posledicu intenzivno perutanje kože i potrebu za tom dodatnom hidratacijom. Zbog toga se mart učinio kao idealno vreme da testiramo ova dva proizvoda.


Miris

Ulje: intenzivan je i nas je asocirao na miris ulja za sunčanje (konkretno marke Carroten).

Losion: izuzetno blag i fin miris koji ne optrećuje, ako bismo mogle da se izrazimo malo kreativnije sa ovim losionom na telu se miriše čisto i negovano, baš kao što su nekada mirisale kreme.

Tekstura

Ulje: tečno, možda i tečnije nego što bismo očekivale od uljanog proizvoda.

Losion: kremasta, srednje gustine, lako se razmazuje. 

Napomena: U daljoj recenziji će biti predstavljeni utisci dve osobe sa različitim tipovima kože. Tekst je napisan posle testiranja proizvoda u trajanju od mesec dana. Iako smo proizvode dobile od proizvođača sve napisano u tekstu je naše mišljenje i bazira se na našem iskustvu sa proizvodom.


Ulje

Sanela: Ovo je prvi put da se susrećem sa nečim što u jednom kombinuje ulje i proizvod za tuširanje, pa je u prvom trenutku bilo pomalo teško ubediti spostveni mozak da 'vidi' van ustaljenih predstava o proizvodu za tuširanje. Proizvod je veoma tečan i u prvom trenutku ne znam šta bih s njim pogotovo kada shvatim da proizvod jednostavno ne peni. Kada se uzme u obzir da je reč o uljanom proizvodu to je i logično, kada se uzmu u obzir navike, nema nikakvog smisla. Ulje izuzetno lagano čisti kožu  i začuđujuće nema teške masnoće na njoj. Već pri prvom korišćenju je jasno da proizvod nije nasilan prema koži i da je na dugoročnom planu neguje. Kako je moja koža tela veoma suva, dosta suvlja u odnosu na kožu lica, prijaju joj ovakvi uljani proizvodi, pa sam primetila mnogo manje perutanja i suve fleke na mestima na kojima sam ih imala godinama. Ma koliko da mi je na prvu ovaj proizvod izgledao čudno i zahtevao navikavanje, posle dužeg korišćenja je jasno da mi čini ogromnu uslugu u nezi kože, smanjuje broj neophodnih preparata za njenu negu i savršeno je priprema za leto.

Maja: Podjednako sam bila iznenađena što ovo ulje za tuširanje praktično ne stvara penu, toliko da sam pri prvoj upotrebi čak bila pomalo razočarana. Obožavam brdo pene tokom kupanja te mi je ova karakteristika bila čudna. Ipak, pokazalo se da je sasvim lepo odradilo posao, tog puta i svakog narednog dok boca nije potpuno potrošena. Zadovoljna sam učinkom kako na koži nogu koja je suva tako i na ostatku tela gde je koža normalnog tipa. Posebno mi se dopalo što se ovo ulje lepo slaže i sa kožom male dece - par put sam njime oprala ruke mojoj devojčici i nisam primetila ni najmanju negativnu reakciju. Čak naprotiv, ručice su joj bile nežne i mekane. Zato mogu da kažem da je ovakav tip proizvoda (sa kojim se takođe prvi put srećem) kod mene definitivno prošao probu. 


Losion

Sanela: S obzirom na suvu kožu sklonija sam masnijim, ili kako se često kaže težim losionima koji mogu da budu problematični jer se duže zadržavaju na koži u vidu tankog sloja. Ipak, za ovaj losion mogu da kažem da se prilično brzo upija, pogotovo na delovima koji su suvlji, gotovo momentalno primećujem kako ga koža 'usisa' kao nešto što joj je bilo neophodno. Koža je nežna na dodir i zdravija na izgled, iako ne mogu da poreknem da je na dodir jasno da se losion u nekom delu drži na površini, što meni lično ne smeta, čak i volim taj osećaj. Miris se ne zadržava dugo, i posle nekog vremena nestaje u potpunosti.

Maja: Jedna od lepših karakteristika ovog losiona za mene je miris - nežan i puderast, baš onakav kakav najviše volim kad se radi o kremama i losionima za telo. Zbog praktične bočice ja ga ponajviše koristim umesto kreme za ruke, a od nedavno sam počela i na koži tela. Taj pomalo težak osećaj tankog filma na stopalima i nogama mogu da nosim bez problema, čak ga često ni ne registrujem. Ali, na rukama ne ide tako lako i to je jedini minus koji dajem ovom proizvodu. Dakle, što se mene tiče ovo je losion predivnog mirisa koji zaista hrani i štiti kožu i to je očigledno već pri prvom mazanju, ali i losion koji ću nadalje verovatno izbegavati na dlanovima.


Ukoliko imate suvu i osetljivu kožu kombinacija ova dva proizvoda je gotovo obavezna u vašem životu. Osim što neguju kožu, ono što je veoma bitno ne opterećuju je i gotovo ih ne primećujete. S druge strane ako je vaša koža normalna ka masnijoj postoji mogućnost da će vam losion ostavljati nijansu teži film na koži. Takođe, ako je koža normalna i masnija ulje će biti dobar izbor ukoliko želite blag proizvod za tuširanje sa kojim će preplanuo ten trajati duže. Još jedan veliki plus je i to što ulje i čisti i neguje kožu, pa su vam takoreći da koraka spojena u jedan, te je proizvod idealan za mlade mame ali i sve koji nemaju dovoljno vremena za dužu rutinu. Uz cenu od 925 dinara za losion i oko 600 dinara za ulje dobijate dva savršena proizvoda koji će uštedeti vaše vreme ali još važnije učiniti veliku uslugu vašoj koži. I bićete im zahvalni, zauvek. 

2 comments:

  1. Sjajna preporuka Eucerinovih proizvoda draga!Jako detaljno i interesantno napisano, sigurna sam da veoma privlacis ljude svojim postovima,a ja se radujem narednim :)

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/


    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno mila, drago mi je da uzivas u citanju <3

      Delete

Follow Us @get_sparkly