Apr 11, 2017

ZDRAV I SVEŽ IZGLED UZ IDEAL SKIN KOREKTOR

Ingrid Ideal Skin korektor (379 din, 7ml) u nijansi 10 je itekako dobro poznat u domaćoj blogosferi kao korektor lagane formule kojim je savršeno lako prosvetliti predeo ispod oka čime se postiže zdrav i svež izgled. Sama formula je obogaćena elementima za negu kože poput vitamina E i ekstrakta zelenog čaja pa odgovara i nama kojima je koža oko očiju izuzetno suva. Ne naglašava sitne borice, stapa se sa tonom kože i toliko je lagan da ga i ne osetite. Sve zajedno zvuči prilično obećavajuće, ali da li je Ideal Skin zaista tako sjajan?



Kada imate tamne podočnjake uvek ste u potrazi za korektorom koji će ih što bolje prikriti. Ako tome dodate da je poslednjih godina veoma popularno naglašavanje predela ispod očiju svetlijom nijansom korektora postalo je gotovo nemoguća misija u moru korektora pronaći onaj ili one koji neće poništavati jedni druge. Ideal Skin korektor neće korigovati tamnu boju vaših podočnjaka s obzirom da ne sadrži pigment koji je za to potreban, ali se pokazao kao idealan korektor za isticanje onih crta lica koje želim da naglasim.

I upravo za Ingridov Ideal Skin korektor i jesam čula kao korektor za hajlajtovanje odnosno prosvetljavanje i naglašavanje a kako sam sa svojim tamnim krugovima oko očiju stalno bila u potrazi za korektorom sa nekim drugim svojstvima Ideal Skin je uvek ostajao na narednom spisku za kupovinu. Ipak, konačno je došao na testiranje.

 
Korektor dolazi u pakovanju koje je karakteristično za proizvode za usne, sjajeve ili tečne karmine, a takav je i aplikator. Ono što je meni privuklo pažnju je da je ovaj aplikator blago sužen pri vrhu i sečen pod uglom pa je kao takav čak precizniji od mnogih aplikatora za aktuelne tečne karmine. Pakovanje je plastično, praktično čak i za minijaturne torbice za večernji izlazak, a u njemu se nalazi 7ml proizvoda.

U pakovanju korektor izgleda dosta svetlo, a kako sam proizvode naručivala sa sajta odabrala sam nijansu 10 pre svega jer se o njoj dosta priča na blogovima, ali sam svakako očekivala da meni lično bude presvetla, iako se radi o srednjoj nijansi ( u ponudi su još i nijansa 9, kao najsvetlija, i nijansa 11, kao tamnija). Međutim...

Kada pogledate tubicu sa korektorom rekli biste da je izrazito žutog tona, a kada počne da se suši stekla sam utisak da postaje nijansu tamniji a da njegov ton polako prelazi na blago ružičastu stranu da bi tokom utapkavanja u kožu postao prosto neutralan, stapa se sa kožom i na najprirodniji mogući način naglašava delove lica na koje ga nanesem. Znam, prilično konfuzno rečeno ali poenta je... Dopada mi se. Jako!



Što se tiče samog korektora, tečan je. Veoma. I lagan je. Nećete ni osetiti da ga imate. Iako imam dosta suvu kožu u predelu ispod očiju pa su i sitne borice naglašene, ovaj korektor se ne uvlači u njih pa ih samim tim ne naglašava dodatno. Sa kremastijim i težim korektorima prečesto sam imala ovakve probleme,dok Ideal Skin zaista radi svoj posao perfektno. Takođe, s obzirom da je jako lagan dok ga utapkavate neće pomerati puder ispod.

Ono što je meni u početku bio mali problem a kasnije sam to shvatila kao njegovu prednost je brzina sušenja. Za moje spore reflekse prebrzo, takoreći za pola minuta. Međutim kada sam počela da eksperimentišem shvatila sam da je bolje naneti ga, ostaviti par sekundi da odstoji i onda blendati. Onda je hajlajt naglašeniji, jer korektor kao da izvlači još malo snage iz svoje skrivene pokrivenosti.


Krajnji zaključak je očigledan. Jako sam zadovoljna ovim korektorom ako od njega očekujete pre svega i isključivo naglašavanje, hajlajtovanje područja ispod očiju, čela, nosa, ili bilo kog drugog dela lica na koje volite da stavite naglasak. Lagan, pogodan za suvu kožu, stapa se kožom, ne pomera puder, ne uvlači se u borice, i najbotnije od svega pruža zdrav, svež i prirodan izgled. Volećete ga, baš kao i ja.

Da li ste probali Ideal Skin korektor i koji je vaše omiljeno oružje u borbi sa tamnim podočnjacima?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly