Aug 26, 2012

Gde čuvati blago?


Moje lično blago čuvam u drvenoj kutiji. Te drage sitnice imaju noć da me čine princezom, uspešno, svaki put iznova. I čini mi se, svi dragulji i dijademe ovog sveta su tu, među mojim bakarnim minđušama koje ne bih menjala ni za šta. Jednostavan kovčežić je njihov dom, ali... 
U tu svrhu može poslužiti mnogo drugih predmeta. Table od stiropora, čaše za vino, činije za voće... Pa, zašto onda obično ne učiniti neobičnim? Zašto ono što čuva ukrase ne bi i samo bilo ukras? Moderno je i kreativno, a nakit je pregledniji. 


Lično blago naše drage Marine :)












11 comments:

  1. Hm...zanimljivih mesta ima tu... super je post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima milion zanimljivih resenja... Vazna je kreativnost... :) Hvala... :*

      Delete
  2. Interesting things for hiding the jewellery :>
    I'm inviting to my blog!

    ReplyDelete
  3. HVALA na idejama! Ja moje cuvam u fijokama i onda tesko nalazim gde mi je sta, ovako je mnogo bolje!:)

    ReplyDelete
  4. Very nice blog!
    I follow you!

    Www.fashionburo.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I ja u zadnje vrijeme razmisljam da si napravim neki poseban drzac nakita jer ga imam jako puno i uvijek se pomijesa i zapetlja

    ReplyDelete
  6. Definitvno inovativno! Odlicne ideje!
    Maja, Toronto
    http://www.amadeusonthecatwalk.com/

    ReplyDelete
  7. Jaoj super su ideje! Ja moram da nabavim neki zid za sav nakit :D

    www.stills.rs

    ReplyDelete
  8. Ja stavljam sav nakit u jednu staru kutiju koju imam :)
    Nazalost nisam dovoljno mastovita kada je nakit u pitanju :/

    ReplyDelete
  9. Super su ti prijedlozi, pogotovo ovaj zadnji, preslatko :D

    ReplyDelete

Follow Us @get_sparkly