Nov 20, 2015

Blage Stillove silkonske kapi za sjajnu i mekanu kosu

Kompanija Stevan Still jednostavno i kratko na pakovanju svojih silikonskih kapi obećava 'sjaj i negu vrhova kose'. Na prvi pogled to deluje kao veoma malo obećanje ali već na drugi pogled biće vam jasno da su nam upravo ti momenti često kritični i presudni kod stilizovanja kose. Ukoliko ste pri tom od onih koji bi da čuvaju dužinu kose i produže period između šišanja onda vam nega vrhova kose predstavlja još važniju stavku u rutini. Koliko baš ove kapi mogu biti ključan faktor u tome?


Kapi dolaze u pakovanju od 25ml, međutim možda na samom početku budete malo začuđeni/razočarani da tubica nije napunjena do vrha pa se slobodno može reći da dobijate oko 20ml proizvoda. Ukoliko imate jako dugu kosu, to vam može delovati kao malo proizvoda ali svakako i ne treba očekivati da kapi za kosu dolaze u nekoj većoj količini. Ako posmatramo praktičnu stranu možda bi bilo lakše da pakovanje ima neku vrstu pumpice, jer su kapi prilično tečne pa ako tubu ostavim na stolu nezatvorenu desilo mi se da malo proizvoda završi na njemu, a ako pokušam da jednom rukom zatvorim tubu onda se proizvod u dugoj razlije svuda. Ja nemam talenat, izgleda.



Miris Stll silikonskih kapi za kosu?

Ili ga ja ne osećam ili ga, jednostavno, ni nema.

Kada nanosim Stillove silikonske kapi?

Po prvi put sam počela da praktikujem da kapi nanosim na kosu dok je vlažna. Primetila sam da je efekat mnogo bolji kad je kosa lepo prosušena, ali ne potpuno suva na krajevima. S obzirom da su meni krajevi jako suvi recimo da ja kapi nanosim dok još uvek u njima ima vlažnosti, a nisu mokri. Ako to ima nekog smisla... Pre njih nanesem malkice ulja na kosu.

Kako nanosim Stilove silikonske kapi?

Malu količinu kapi nanesem na vrhove kose tako što dlanovima (na kojima se nalaze kapi) prolazim niz kosu kao da je, na primer, ispavljam presom. Zatim kroz kosu prolazim i prstima u slučaju da je nešto proizvoda ostalo i na njima. To ponovim 2-3 puta. Takođe, ne znam koliko bih mogla da kažem da kapi nanosim na same krajeve kose jer kada je u pitanju moja jako duga kosa (gotovo do struka) taj kritični deo predstavlja nekih 10-ak do 15cm. Ipak, to je samo moje iskustvo, ne znači da je i u vašem slučaju  potrebno nanositi ovu količinu i na ovoj dužini kose.

Količina koju nanosim?

Prvi put sam nanela jako malo proizvoda i to je bilo dovoljno da mi kosa bude sjajna. Možda čak i iznenadjujuće sjajna. Kada sam pogledala slike bila sam prilično iznenađena koliko je kosa delovala sjajno i glatko. To sam, ponavljam, shvatila tek kada sam videla slike jer zaista nisam imala utisak da na krajevima kose imam neki proizvod. Što je dobro, jer lagani proizvodi su uvek dobrodošli.
Naredni put sam nanela malo više proizvoda i primetila da sam osim sjaja dobila i jako mekane krajeve, koji su pri nanošenju delovali kao da je na njih naneto ulje za kosu, posle nekih pola sata su na dodir delovli suvo, odnosno kao da njih nije nanešeno ništa, da bih sutradan primetila da su jako mekani i, opet, jako sjajni i nekako lagani. Sjaj, koji je kod mene najizraženiji efekat, posebno primećujem kada peglam ili uvijam kosu, odnosno kada je stilizujem. Svetlost se zaista divno reflektuje i zbog toga bih uvek preporučila ove kapi.

Da li obnavljaju dlaku?

Pa... Da, zaglade dlaku, tako da kosa zaista deluje zdravije i četka lakše klizi tokom češljanja, ali budimo realni procvetale krajeve možemo da sakrijemo ali kad-tad moraćemo da ih secnemo. Ono što možemo da učinimo je da brinemo o svojoj kosi i izbegnemo da je mi sami dodatno lomimo.

Nakit za kosu NAKIT JELENICA

Zaključak


Stillove silikonske kapi su odličan izbor ukoliko želite da svojim krajevima dodate malo ekstra sjaja i sačuvate malo hidratacije u njima. Osetićete da su mekani, videćete da su sjajni ali za apsolutni WOW efekat moraćete da se posvetite njihovoj dodatnoj nezi. Nikako ne očekujte da će rascvetali krajevi misteriozno biti 'zalepljeni', ukoliko ih imate. Stekla sam utsak da su kod mene kapi delovale tek sutradan, ali ne mora da znači da je to neko pravilo. Sve u svemu zadovoljna sam ovim kapima, sada kada za svoju kosu mogu reći da je prilično zdrava. Ranije kada je bila suva i oštećena, mislim da bi ove kapi imale isuviše blag efekat.


Follow Us @get_sparkly