Apr 10, 2017

YOSHOP: OVO NIJE SAMO JOŠ JEDAN OUTFIT POST

YoShop je novo ime među kineskim sajtovima. Barem je nama bila nepoznanica šta od njega možemo očekivati. Za razliku od prethodnih sajtova, sa kojih smo naručivale, YoShop je malo drugačiji jer ne nudi samo odeću, obuću i aksesoar već i tehniku, nameštaj i sl. Izgledom i izborom podseća na čuveni AliExpress ali bez haosa sa bezbroj različitih prodavnica. Međutim, da li YoShop može da parira ovom gigantu među bezbroj sajtova za kupovinu robe iz Kine?




UTISCI O SAJTU

Kada pogledate sajt prvi utisak je da je kretanje jednostavno i da lako možete doći do traženog proizvoda, pogotovo kada pogledate meni sa leve strane gde su jasno istaknuti nivoi i podnivoi sa različitim vrstama proizvoda. Međutim...
I mada smo bile oduševljene izborom, kako bi predstavljanje YoShopa bilo iskreno i otvoreno , moramo reći da neke stvari ne da su nas samo razočarale već bi nas naterale da dva puta razmislimo pre nego opet naručimo sa sajta.
Najpre na sajtu ne postoji opcija pretraživanja tako da ćete morati da listate stranicu po stranicu kako biste možda, slučajno naišli na ono što tražite. Iako je možda namera da zadrže kupce što duže na sajtu i 'navuku' ih da kupe i ono što im nije neophodno, zapravo to samo ima kontraefekat jer prelistavanje dosta brzo zamori , napuštate sajt i odustajete od kupovine.
Paket je stigao relativno brzo. Zapravo i to je delimično tačno. Naručena su tri proizvoda, dva su stigla posle 10-ak dana, treći je putovao malo duže. Iako ukupna vrednosti nije prešla 50€ carina je ipak naplaćena. Takođe, iako je sve naručeno sa istog sajta, za svaki paket je posebno naplaćeno - sve zajedno sa poštarinom oko 900 dinara.Ono što smo zaključile iz prateće dokumentacije je da se paket nekoliko dana zadržao u Srbiji, u nekoj od službi, što je dodatno produžilo vreme isporuke na konačnu adresu

Corduroy A Line Skirt 



ZAŠTO NEMA OUTFIT POSTA?
 
Treća stavka u tom negativnom nizu je više moja greška nego njihov propust, a odnosi se na omašenu veličinu suknje.
Simpatičan model popularne asimetrične suknje nije bio moj prvi izbor ali kada sam se konačno odlučila za nju, već sam mogla da je zamislim u bezbroj odevnih kombinacija. Ne posedujem nijedan sivi odevni predmet tako da je ovo bio način da ostanem u svojoj sigurnoj neutralnij zoni a da opet probam nešto novo.


 Na sajtu je ponuđena samo S veličina, koju i inače nosim, tako da nisam ni imala dileme. Ipak, kada je suknjica pristigla ispostavilo se da sam ipak trebala da razmislim još jednom. Stekla sam utisak da su mnogi modeli dostupni u tek nekoj od ponuđenih veličina, a preostale se vode kao rasprodate, što pomalo ograničava izbor.
Najpre moram da napomenem da sam navikla da mi odeća bude široka kada naručujem preko interneta, tako da je tesna suknja bila iznenadjenje za mene. Suknja je uradjena lepo i kvalitetno. I mada ne bih mogla da kažem kako stoji, definitivno mogu reći da izgleda kao na slici. Materijal je malo deblji, meka vrsta rebrastog somota sa svilenkastom postavom tako da je suknja idealna za hladnije periode godine. Model je klasična mini suknja sa dubljim strukom i nešto dužim preklopom na jednoj strani čime se dobija popularan asimetričan model. Oko struka je prišiven tanji pojas od istog materijala kao i suknja koji se pričvršćava pomoću dekorativnog zlatnog prstena, što unosi malo živosti u sivilo. Jasno je da sam oduševljena kvalitetom i modelom.


Materijal od koga je sašivena suknja nema elastina tako da iako inače nosite mere koje uz nju stoje na sajtu računajte da nemate dodatnih nekoliko centimetara pri navlačenju. Sa strane imate skriveni rajsferšlus ali nažalost on mi nije pomogao da navučem suknju više od kukova. Uspela sam da suknju navučem preko glave, i dok mi je u struku bila idealna naniže je bila jednostavno prekratka i pretesna, pa nikako nije bilo moguće slikati se za blog. Na kraju sam samo mogla da zaključim da ovaj komad odeće više odgovara xs veličini i da ona jednostavno nije moj broj.
Bila sam itekako razočarana svojim nesrećnim izborom veličine (mada nisam ni imala alternativu kod ove suknje). Pogotovo jer sam prijatno iznenadjena kvalitetom suknje za koju ne biste ni rekli da stiže iz daleke Kine.


KONAČNO...

Na svoju veliku žalost nisam mogla da isprobam ovu lepu i modernu suknju, koju sam iščekivala sa velikom radošću. Izgleda jako nosivo, bila bi odlična uz starke ili baletanke ali podjednako divna i uz duboke čizme ili sandale sa visokom potpeticom. Jedan od onih univerzalnih komada odeće za 'cool decu' koja prate trendove ali ih nose na svoj način. Potencijalno ovo je zabavna odeća, jer tamno siva boja pruža dosta mogućnosti za kombinovanje a specifičan materijal kakav je somot aposlutno vas ne ograničava. Ja sam, eto, imala nesreću da me ograniči jedina loša stvar u vezi sa suknjom - veličina, što mi je zapravo podsetnik da obazrivije čitam informacije na kineskim sajtovima. Jer ni S veličina nije ono što je bila...

Da li sre čuli za YoShop i da li biste nosili ovu neobičnu mini suknju?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly