Apr 23, 2017

IDEALAN INGRID IDEAL MATT PUDER (recenzija)

Ukoliko se već niste upoznali sa Ingrid kozmetikom onda je Ideal Matt tečni puder (755 din, 30 ml) savršen proizvod za to. Sa veoma pristpačnim cenama i pakovanjem koje, ipak, odaje utisak skupog proizvoda ovo je puder koji će vas kupiti već nakon nekoliko korišćenja.


Kada je u pitanju tečni puder nisam preterano izbirljiva, iako bih možda trebala da budem, ali recimo da me je sopstvena koža malo razmazila pa ne zahteva preteranu pokrivenost, niti ima negativne reakcije na mnogobrojne eksperimente sa puderima. A koja to devojka nije eksperimentisala u potrazi za dobrom a pristupačnom šminkom? Što se tiče Ingrid pudera najpre sam se susrela sa njihovim dosta hvaljenim Ingrid Mineral Silk & Lift puderom a zatim mi je u ruke došao i njihov noviji Ingrid Ideal Matt. Najjednostavnije rečeno i jedan i drugi su me oduševili. Zapravo moje oduševljenje već dele i moje drugarice koje su ih probale. Ali da krenemo redom.


Ingrid kozmetika pripada kategoriji jeftinije šminke, međutim to ih nije sprečilo da nam staklenom bocom ovog pudera omoguće malo luksuza. Ono što se sa staklenim pakovanjem prvo dovede u pitanje je lomljivost. Iskreno desilo se da je boca pala sa nekih metar ipo visine i nije joj se desilo bukvalno ništa. Možda je malo teža od plastičnih pakovanja ali je odlična i za nošenje u torbi jer je i poklopac jako čvrst i dobro drži, tako da je sigurno po unutrašnjost torbe. Radi se o standardnom pakovanju od 30ml sa pumpicom. Koliko će proizvoda ona uspeti da izvuče na samom kraju, videću kada dotaknem dno, za sada mogu reći da sam pomalo njen fan jer fino dozira proizvod i bez problema mogu da istisnem i pola pumpice, ukoliko je potrebno.

Iskreno ja ne primećujem da ovaj puder ima ikakav miris, a verujte mi na mirise sam jako osetljiva. I zapravo dopada mi se taj 'nedostatak' mirisa, jer znate ako imate podlogu sa određenim mirisom, zatim bronzer sa mirisom, pa hajlajter sa mirisom, pa seter sa mirisom... To je mnogo mirisa. Ovako jedan miris manje. Odlično.


Puder je malo gušći i najbolje se nanosi vlažnim sunđerom. Zapravo moja rutina je takva da puder nanesem četkicom a zatim sve fino utapkam i blendam vlažnim sunđerom. Tako dobijam savršen ten. Prvi put kada sam primenila ovu rutinu bila sam apsolutno oduševljena finišom. Kao druga koža. Do pre nekoliko nedelja koristila sam Esencce puder koji je od tečnog na mom licu postajao praškast, tako da mi se puder koji se lepo stopi sa mojom kožom bio pravo osveženje. I olakšanje.

Zbog gustine deluje kao da će se teže odmah rasporediti ali kada počnete da blendate onda se fino i lepo raspoređuje po licu. U početku će vam se možda činiti da zbog gustine ostaje fokusiran na delu lica na koji je direktno nanesen ali kada naviknete (i pronađete svoju rutinu) shvatićete da ovaj puder ima mnogo prednosti u odnosu na druge, pa čak i skuplje pudere. Nisam potpuno sigurna da li oksidira posle par minuta na licu. Usudila bih se da kažem da je to možda malo, gotovo neprimetno, pa nema drastičnog odskakanja od nijanse koju dobijate u samoj boci. Čini mi se da je najbolje kada puder istisnut iz dve pumpice rasporedim po licu, jer kada krenem da ga nadograđujem lako može da se pretera i da se stvori neprijatan silikonski težak utisak na licu. Kao i uvek i sa svakom šminkom treba imati meru.


Pokrivenost bih rekla da je srednja ali nadogradiva. Već u prvom sloju pokriva crvenilo na licu (oko nosa na primer) a moram priznati da fino prikrije i tamne kolutove oko očiju (koji su kod mene jako izraženi). I upravo u toj regiji sam ranije imala problema sa uvlačenjem pudera u sitne borice, ali sa ovim, zadivljujuće to ne primećujem. Sa Ingrid prajmerom ispod, pore su mi takoreći neprimetne, a kako nemam problema sa bubuljicama i aknama ne mogu reći kako se pokazuje na tom polju.
Nije težak na licu, iako ne mogu reći da nećete osetiti da ga imate. Meni je bitno da nema one iritirajuće potrebe za češkanjem lica kada nanesem puder, koji mi se javi gotovo uvek kada namackam lice. Takođe bitno je da mi ne začepljuje pore pa da kroz par dana muku mučim sa mitiserima. Ne! Ovaj puder sve lepo popuni i zagladi ali ne pravi probleme. Naravno, pod uslovom da lepo skinete šminku na kraju dana. Čini mi se da smo se Ideal Matt i ja odlično složili.


Kada dođe na red skidanje pripremite malo težu artiljeriju jer se on zadržava i posle nekoliko sati u zagušljivoj diskoteci. Neke pudere iz ovog cenovnog ranga ne biste morali ni da skidate maramicom jer oni prosto skliznu u toku večeri, ali ne i ovaj. Svaki put kada se vratim iz izlaska najpre stanem pred ogledalo pogledam, i lice je manje više kao kad sam krenula. Naravno, hajlajter, bronzer, rumenilo nestanu ali puder je tu i sve drži pod kontrolom. Namerno naglašavam da sam ga koristila kod večernjih izlazaka jer nekako nije nešto što bih nosila u dnevnoj varijanti. Za nijansu jači i teži za dan, ali ako to preferirate tokom dana samo izvolite nećete se pokajati. Lepo se slika, ima malo refleksije ako se slikate sa jakim blicom, ali sigurno je i da nećete izgledati kao duh.

Ovaj puder je namnjen i kontroli sjaja, odnosno ima mat završnicu. Kao neko čija je koža više na suvljoj strani ne mogu reći kako upija sjaj, ali mogu reći da jeste mat ali da lice nije onako ravno i beživotno kakvo ume da bude kada se nanesu jaki mat puderi. Tako da mi se dopada kombinacija srednje pokrivenosti i mat finiša. Ne primećujem da naglašava suve delove mog lica, ne zateže ih već je sve ujednačeno. Ovo pripisujem tome da na boci piše da puder ima hidrirajući faktor tako da i suva koža dobro podopsi mat efekat. Uobičajeno je da jedno ne ide sa drugim, zar ne?


Bez daljeg zalaženja u najsitnije detalje mogu reći da je moja ocena Ingrid Ideal Matt pudera odličan 5. Za ovu cenu dobijate sve ono što vam je potrebno od pudera: solidna pokrivenost, mat efekat, kvalitetno pakovanje, dugotrajnost. Ukoliko nemate problematično lice poput mog, onda vam ništa 'jače' od ovog pudera nije ni potrebno. Uz sve to svi praškasti proizvodi koje nanosite preko njega se fino blendaju i takoreći 'lepe' čime se povećava i njihova dugotrajnost. Sve u svemu, topla preporuka za Ingrid pudere, kako Ideal Matt tako i za Silk & Lift. Slobodno im pristupite sa rezervom i predrasudama koje prate ove proizvode, jer će vas tek onda zaista iznenaditi i oduševiti.

Da li ste probali Ingrid kozmetiku i koji je vaš omiljeni proizvod ovog brenda?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly