Jun 21, 2018

MOYA DROGERIJA PREDSTAVILA NOVI BREND NA TRŽIŠTU - BELL HYPOALLERGENIC

Kada smo se pre nekoliko nedelja po prvi put susrele sa Bell Hypoallergenic proizvodima, nismo bile u potpunosti sigurne ni o kakvom se brendu radi, ni šta da očekujemo od njegovih proizvoda. Zaista bi bilo fenomenalno kada bi distributeri novih brendova uz divne pakete blogerima prosleđivali i po koju informaciju više o samom brendu ili proizvodu kako bismo na prvom mestu mogle da čitaocima ponudimo dovoljno informacija, ali i kako bismo i same znale šta da očekujemo. Bilo kako bilo, uz malo istraživanja otkrile smo da je Bell poljski kozmetički brend dok je Hypoallergenic njihova najpoznatija linija posebno namenjena ljudima sa osetljivim kožom sklonoj iritacijama i alergijama, ali i onima sa posebno osetljivim očima koji nose naočare ili sočiva. A ako je merilo uspeha savremenog doba fejsbuk onda je činjenica da Bell Cosmetics na ovoj mreži prati više od 120 hiljada pratilaca dokaz da ovo nije mali brend. Upravo listajući njihovu instagram stranicu otkrile smo čitav niz njihovih novih proizvoda (poput Nude Liquid Powder-a) koje bi bilo zaista divno probati ali zahvaljujući Moya drogeriji iz Čačka ovog puta smo imale priliku da se upoznamo sa setom za obrve, kamenim puderom, mini paletom senki i tečnim puderom.














Eyebrow set


Set za obrve je sačinjen iz praktičnog trija od dve senke za obrve i voskom za finalni dodir i njihovo fiksiranje. Pored toga u setu se nalaze i mala četka za razčešljavanje koje je zaista praktična i četkica  za izcrtavanje koju nažalost nisam imala prilike da isprobam. U setu dobijate dve nijanse pudera, svetliju i tamniju nijansu sive. Meni lično, kao prirodnoj brineti, u potpunosti odgovara tamnija nijansa i mogu reći da je vrlo dobro pigmentovana pa s njoj treba raditi polako i postupno nadograđivati boju na mestima gde je to potrebno. Tekstura proizvoda je jako fina, veoma glatka i gotovo da se ne trusi uopšte pri povlačenju četkicom. Vosak lepo zagladi obrve i drži ih na mestu iako su prilično oštre i jake. Jedino mi se ne dopada to što daje određeni sjaj obrvama pa izgledaju masno, ali je dobro to što ne pomera i ne menja boju senku kojom su popunjne. 


2skin pocket pressed powder 042

Ovim puderom sam bila vrlo prijatno iznenađena već pri prvom korišćenju. Iako je nijansa 042 prilično svetla za moj ten ja sam je koristila za setovanje i hajlajt dela ispod oka. Ovaj deo mi je i inače jako kritičan i najčešće imam dva problema, prilikom setovanja korektora kamenim puderom dobijam ružan praškasti finiš ili mi se puder takoreći 'lepi' na pečate pa ova regija izgleda prljavo i opet ružno. Sa ovim puderom nisam imala takve probleme. Tekstura je jako lepa i glatka iako ima neznatnog trusenja proizvoda ukoliko je četkica oštrija ili se povlači malo grublje. Međutim kada otresete višak ostane dovoljno proizvoda za lepo setovanje sa kojim koža dobija fin baršunast izgled. Uz to, puder ima i solidnu pigmentacija (ne bih to nazvala prekrivenošću) a s obzirom da sam ga isprobala direktno na koži bez ikakve pologe ili hidratantne kreme ispod i nije bilo praškastog završtka, slobodno ga možete nositi i tako, ukoliko naravno želite da se nesavršenosti vaše kože (pege na primer) vide ispod pudera. S obzirom da s radi o proizvodu namenjenom osetljivoj koži ja sam ovim puderom setovala i kapak, nije mi se uvlačio u linijice i nije naglašavao suvoću kože i najbitnije nije bilo iritacije mojih inače osetljivih očiju. U ovoj funkciji mi se pudr najvise i dopao i sigurno ću ga koristiti pre svega u toj ulozi. 


4 mat eyeshadow 04

U jednom skorašnjem storiju na Instagramu sam vas pitala kada ste poslednji put nosili plavu senku i nekim čudom u moje ruke je ponovo stigao set sa kojim bih mogla da ponovim i malo korigujem to pitanje. Kada ste poslednji put nosili ljubičatu i mint nijansu na očima? Ja lično, verovatno nikada. Ova mini paletica se sastoji iz 4 potpuno mat senke tamnija i svetlija nijansa zelene, odnosno mint i dve nijanse ljubičaste odnosno tamno ljubičasta i boja lavande. Pigmentacija je solidna, ili da to tako kažemo zadovoljavajuća ali lepo nadogradiva. Svetlije nijanse su više bela boja sa zelenim, odnosno lila podtonom i pogodne su za unutrašnji deo kapka. Sa tamnijim nijansama treba raditi ali uz dovoljno strpljenja i odličnu bazu može se izvući boja kao u pakovanju. Meni se učinilo da sam više boje dobila sa mekšom četkicom, nego pljosnatom. Imala sam malo problema sa blendanjem tamnijih nijansi. Ono što mi se nije dopalo je činjenica da između nijansi nema nikakvih pregrada. Sve u svemu simpatična paleta sa kojom ne možete dobiti total look (nema na primer nijanse za konturisanje pregiba ili hajlajt ispod obrva) ali su nijanse lepe za igranje bojama na kapku. Ukoliko ste kao ja skloniji neutralnijim tonovima i želite mini paletu sa kojom možete uraditi ceo izgled oka onda bi njihova paleta 01 ipak bila nešto što biste mogli da probate.



Hypoallergenic tečni puder 02

Nijansa pudera koja je došla u moje ruke zasigurno bi mi više odgovarala tokom zime zato što je značajno svetlija od moje kože ovih dana. Ipak, isprobala sam ga sa znatiželjom zato što već duže vreme koristim tečni puder druge marke i želela sam da vidim kako će moja koža izgledati sa nečim potpuno novim. Mat & soft je nešto što Bell obećava na bočici ovog proizvoda, a to je otprilike ono što i dobijate. Kremasta tekstura se možda za nijansu teže razmazuje, ali sasvim solidno pokriva ukoliko vam treba dnevna, laganija šminka. Takođe, na mojoj masnoj koži lica pokazao se i određen matirajući efekat koji, opet, nije za divljenje ali definitivno postoji. Moram da napomenem da je pre njega korišćena dnevna krema, ali ne i prajmer ili nešto slično, pa su možda bolji rezultati baš zbog toga izostali. S obzirom da se za ovaj puder naglašava da je  pogodan za osetljivu kožu sklonu alergijskim reakcijama i da preporučen od strane dermatologa ja smatram da bi bio od velike koristi onima koji, prvenstveno zbog zdravstvenih problema, tragaju za prirodnim, umerenim izgledom.


Da li ste čuli ranije za Bell Hypoallergenic šminku i kom od ovih proizvoda biste da li šansu?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly