Jun 14, 2018

ADEN - ŠMINKA KOJA KVALITETOM PREVAZILAZI SVOJU CENU

Aden šminku ste gotovo sigurno videli na Instagramu iako verovatno do sada niste čuli za ovaj brend ili barem niste sigurni ko su i odakle nam dolaye. Upravo to je bio slučaj i sa nama do prvog susreta sa Aden-om na Naissus Bogger Fair-u 2. Uz malo istraživanja došle smo do podatka da je Aden Cosmetics mađarski brend sa sedištem u Londonu, ali da se njihova šminka proizvodi u Italiji i Nemačkoj, pa bi se slobodno moglo reći da je ovo jedan pravi evropski brend. Bukvalno! Na njihom zvaničnom sajtu stoji podatak da brend postoji od 2000. godine, da u ponudi ima čak 800 proizvoda i  da imaju 500 distributera širom sveta, među kojima je i jedan iz Srbije, a zahvaljujući kome i mi imamo priliku da isprobamo dve maskare, kamuflažnu kremu i senke u olovci



Aden Hypoallergic Waterproof Eyeshadow/Eyeliner

Mislim da je ova dvostrana Aden olovka ne samo prva senka u olovci koju posedujem već možda i prva plava senka koja se ikada našla u mom neseseru. Zahvaljujući paleti koju je Kim Kardašijan predstavila u saradnji sa svojim šminkerom Mariom, plava senka (u nešto drugačijem tonu) je prilično aktuelna pa je ova Adenova auzurna nijansa plave bila moja prilika da testiram neke malo drugačije načine za nošenje boja.

Tekstura olovke je fina i kremasta i puna pigmentacija se dobija u jednom do dva poteza. Zbog takve svoje teksture blenda se veoma jednostavna, a forma olovke omogućava lako i kontrolisano nanošenje. Pigment je toliko bogat da u nekoliko poteza dobijete divan metalik izgled (plave) folije na očima. Na većim površinama poput kapka nanosi se ujednačeno dok ispod oka može biti malo problematična zbog debljine olovke pa je bolje uzeti malo proizvoda četkicom i tako ga naneti.

Svetlija nijansa je fina ledena nijansa srerbne sa plavim tonom i lepo će upotuniti vaš izgled kao hajlajt za unutrašnji ugao oka. Druga nijansa je zaista intenzivna nijansa plave koja lepo izgleda preko celog kapka, ispod donjih trepavica ali i kao baza za praškaste senke. Ono što sam zaboravila da fotografišem je i treća nebesko plava sedefasta nijansa koja se dobija kombinacijom ove dve.

Nisam primetila da mi se senka sakuplja u naborima kože i mogu reći da sam iznenađena da se i posle par sati u izlasku ova senka držala ispod donjih trepavica u punoj svojoj boji. Na sajtu adenshop.rs cena ove olovke iznosi 550 dinara i dostupna je u 7 kombinacija boja




ADEN Intelligent maskara


Volumen, dobro uvijanje i dugotrajan efekat - to je ono što bi ova maskara trebalo da nudi, bar po rečima proizvođača. Ono što sam ja zaključila jeste da veoma dobro definiše trepavice, uvija ih i izdužuje, kao i da takav izgled zaista traje tokom cele večeri bez problema. Dakle, ne poklapa se baš sa opisom maskare na tubici, ali meni definitivno odgovara jer je to ono što tražim od maskare. Nisam primetila neki značajan volumen, ali vrlo je moguće da je za to potrebno preciznije i pažljivije nanošenje (kod mene je bilo u brzini). Nema grudvica ni slepljenih trepavica, što su meni lično neke od ružnijih "posledica" loših maskara. Sve u svemu, "Intelligent" se čini kao odlična maskara za moje potrebe, te je svakako preporučujem. 


ADEN kamuflažna krema 03


Ova krema dolazi u malenoj, staklenoj teglici, sa težinom od 3.5 grama. Veoma je blagog, gotovo neprimetnog mirisa i pod prstom deluje tvrdo i suvo. Ipak, mislim da  ima veliku pokrivnu moć, bar je takav utisak ostavila na mojim podočnjacima posle prve upotrebe. Bila sam prijatno iznenađena koliko se, ne samo u ogledalu već i na fotografiji, ne naziru moji tada prilično veliki i tamni podočnjaci. Milsim da je ključ u toj "suvoći" pa se ova krema ne upija u kožu poput mog starog korektora, već ostaje na površini i dobro kamuflira nedostatak sna. Naravno, smatram da je podjednako dobra za sve ostale nesavršenosti - bubuljice, crvenilo, mali ožiljci, pigmentacije...Upoznavanje nam je dobro prošlo i sigurno ću je koristiti za još neka "maskiranja".


Aden Supersizer Maskara

Ova maskara je prvi proizvod koji sam probala od Adena i moram priznati da je ovo jedna od retkih maskara koje su mi se dopale na prvo nanošenje i prva je koja je posle gotovo godinu dana svrgnula sa trona toliko voljenu Golden Rose False Lashes maskaru. 

Supersizer maskara dolazi u zanimljivom pakovanju od 10ml i na sajtu adenshop.rs je možete pronaći po ceni od 600 dinara. Iako neobičnog oblika četkica mi se dopala odmah jer nije prevelika, čvrsta je i iglice nisu premekane pa fino rasčešljavaju svaku trepavicu. Već  u prvom sloju boja je intenzivno crna a svaka trepavica fino razdvojena. Ne izvlači se previše proizvoda na iglicama (višak treba skinuti samo sa vrha) pa nema prevelikog slepljivanja trepavica. Trepavice dobijaju na dužini i zbog lepo razdvajanja i jake crne boje pa izgledaju gušće. Nanosim je u dva sloja i nisam primetila da trepavice padaju. Zbog oblika četkice, odnosno neravnomerne dužine treba biti pažljiv jer lako se može desiti da dužim delom dodirnete kapak. 

Rekla bih da je ovo jedna od boljih maskara koje sam probala i moram pomenuti da sam baš svaki put kada sam je imala na trepavicama dobila kompliment da izgledaju odlično.



Levo:dva sloja, desno: jedan sloj maskare

Da li ste čuli za Aden i da li ste imali priliku da isprobate neki od njihovih proizvoda?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly