Jun 11, 2016

ZLATIBOR ZA TRUDNICE - PRVI DEO

Malo osamljivanja, opuštanja i osveženja. Da me je neko posle venčanja pitao šta mi je najpotrebnije za prve dane bračnog života, navela bih ove tri stvari. I zaista, nikada pre u istom vikendu nisam osetila toliko sreće i uzbuđenja pomešanih sa toliko stresa i odliva energije. Posle svih organizacionih priprema, samog slavlja i nakon što smo ostali sami u sobi, jako sam želela da pobegnemo na produženi vikend. 



Zašto Zlatibor? 
1. Zato što sam osetila da bi mi, posle gradske vreve, veoma prijali svež, planinski vazduh, šetnje i zelenilo.
2. Zato što mi duga putovanja kao trudnici ne bi odgovarala, a Zlatibor je relativno blizu.
3. Zato što se nas dvoje vodimo parolom da, pre putovanja u inostranstvo, valja najpre upoznati prirodna bogatstva sopstvene zemlje i uživati u njima. 

Rezervisana prva dva mesta u autobusu, u torbi dovoljno vode, slatkiša i voća  i korišćenje svake stanice da na kratko protegnem noge - to su stvari koje su mi put znatno olakšale. Isto preporučujem i svim drugim trudnicama koje ne žele da se odreknu putovanja. Naravno, konsultacija sa doktorom pre odmora je obavezna (naglašavam da sam u sedmom mesecu, a trudnoća nije rizična). 

Smeštaj Vila "Jelena"
Prvi i veoma bitan utisak - vila je na samo nekoliko minuta hoda od autobuske stanice i samog centra Zlatibora. Zahvaljujući super lokaciji vrlo lako smo je pronašli (to kažem ja, kao neko kome je prostorna orijentacija nikakva), a i kasnije mi česti izlasci iz vile, šetnje i vraćanja u apartman nisu predstavljali nikakav napor (pretpostavljam da je ovo značajna stavka svim trudnicama). 

Apartman 
Čist i lepo uređen, sa kablovskom TV, wireless-om, kuhinjom, kupatilom i terasom, sjajnom za jutarnje ili popodnevno uživanje u kafi. U njemu je sve funkcionisalo besprekorno (od prekidača za svetlo do slavine). Možda to zvuči kao trivijalnost, ali naglašavam jer sam se suočila sa dosta soba u kojima je bar po jedna sitnica neispravna. Kao nedostatak navodim  to što nije bilo frižidera. Nama realno nije ni bio potreban, ali nekima bi verovatno bio od pomoći. Osnovna karakteristika je jedan od najudobnijih kreveta u kojima sam spavala. Uprkos mom sad već povećem stomaku, san mi je bio dubok i donosio je istinski odmor, a tome je verovatno doprineo i osvežavajući vazduh na ovoj divnoj planini. Upravo to mi bilo jedan od prioriteta na samom početku našeg produženog vikenda.

O tome kakva je bila hrana, koliko šta košta i koje aktivnosti pogoduju trudnicama na ovoj planini od zlata čitajte u narednom postu u okviru rubrike Get Sparkly Travel.









Follow Us @get_sparkly