Jun 13, 2016

FARMASI PEEL OFF MASKA ZA LICE SA MIRISOM MALINE

Prvi susret sa Farmasijevom peel off maskom za lice izgledao je kao jedan od onih susreta u kojima se rodi ljubav na prvi pogled. Ipak, kasnije, redovno korišćenje otkrilo je neka njena druga lica. Da li je zaista tako sjajna kao što se činilo tokom prvog korišćenja?


Sa ovom maskom prvi put sam se srela sasvim slučajno i to u varijanti sa mirisom limete. Priznajem da je presudan faktor za isprobavanje ovog proizvoda bila činjenica da se radi o peel off maski, što mi je u najmanju ruku delovalo kao zabavan način da očistim kožu od nečistoće. Zato sam isprobala limetu kako bih znala da li zaista želim da poručim ovu masku u svom omiljenom mirisu - maline. Ono što sam odmah, posle tog prvog korišćenja primetila je da su moje, inače proširene, pore bile mnogo manje vidljive, a kada sam uveče nanela puder na lice bile su gotovo neprimetne. Lice je bilo nežno na dodir sa tek neznatnim crvenilom. Reklo bi se da je maska uklonila površinski sloj mrtvih ćelija ali ne bih rekla da je koža bila DUBINSKI očišćena. Ipak, ono što je samo jedno korišćenje učinilo za moje pore ubedilo me je da naručim masku i nastavim sa njenim korišćenjem. 


Miris

Sa mirisom maline? Ma koliko da ste ljubitelj ovog mirisa preporučila bih vam da ga zaobiđete i ipak odaberite miris limete. Za razliku od limete koja je mirisala osvežavajuće, miris maline je gotovo neprepoznatljiv i u najbolju ruku bih mogla da ga opišem kao kiselkast. Masku nanosim od središnjeg dela lica i bukvalno svaki put oči odmah počinju da me peku i suze baš zbog tog jakog mirisa, kao da maska u sebi ima previše alkohola. Tačno je, ima ga u sastavu, ali ne bih mogla da tvrdim da li je ovo karakteristika ove maske ili samo moj subjektivni osećaj, moja osetljivost na mirise ili već nešto treće. 

Nanošenje peel off maske

Nanosila sam je na dva načina. Prvi je da je nanesem na lice i nežnim potezima ravnomerno rasporedim po koži a drugi je da je kružnim potezima blago utrljam u lice. Čini mi se da je sa drugim tipom nanošenja lice bilo bolje očišćeno, ali skidanje maske za nijansu bolnije (barem meni) i lice je malo crvenije (crvenilo mi je na licu nekih 10-15 minuta i zatim potpuno nestaje). Ostatke maske koje ne skinete ljuštenjem sasvim lako ćete skinuti uz pomoć tople vode.

Masku nanositi u debljem sloju kako bi se lakše skinula kasnije, kada se osuši, i definitivno izbeći kosu na rubovima lica i obrve. 

Pre nanošenja maske lice sam pripremala na tri načina: samo brisanje vlažnom maramicom za skidanje šminke, Baleinim gelom za čišćenje lica i parenjem toplom vodom kako bi se otvorile pore i svaki put efekat  je bio isti ili u najmanju ruku sličan. Umanjene pore, solidna hidratacija i lice očišćeno od površinskih nečistoća.

Koristim je jednom nedeljno i radi sasvim ok posao za moje pore i lice koje inače i nije problematično. Ranije se tu i tamo, ponekad (ali jako retko) pojavljivao po koji mitiser a otkad koristim ovu masku nisam imala tih problema. Ne znam da li je do maske ili je možda samo naišao dobar period za moju kožu lica. Ipak ne očekujte da kada je skinete na njoj vidite pokupljene nečistoće iz pora, jer to dubinsko delovanje zaista izostaje. Barem kod mene.

Pakovanje

Pakovanje nije najpraktičnije na svetu. Dosta proizvoda se razmazuje na otvoru tako da ćete posle nekog vremena zateći stegnut sloj maske koji otežava istiskanje. Pokušajte da posle svakog korišćenja detaljno očistite otvor. 

Pakovanje sadrži 170ml proizvoda, a traje mi već dosta dugo iako je, kao što sam napisala, potrebno biti prilično izdašan prilikom nanošenja.

Još jedna stvar koja me nije oduševila je da je maska providna tako da kada je skinete ostanete bez onog zabavnog osećaja, ali još bitnije to nije baš praktično pri nanošenju jer ne možete da procenite gde i koliko ste proizvoda naneli. 

Ocena



Follow Us @get_sparkly