Jan 4, 2016

Stevan Still HAIR FOOD pakovanja + must have ukras za kosu

Hladniji meseci su period kada se se sve mi malo više orijentišemo na negu lica i tela. Kosa, kao važan ženski atribut, u ovom, po nju agresivnom periodu, takođe dobija više naše pažnje. Jer, kao što to dobro znamo, ništa nakit ne pomaže ako nema osnove za ukrašavanje. Stevan Still je proizvođač čiju smo kozmetiku za kosu do sada vrlo dobro upoznale. Zato vam ovog puta prenosimo naša iskustva sa njihovim HAIR FOOD pakovanjima. Jedna polovina našeg tima isprobala je varijantu sa maslinom, a druga onu sa malinom. Evo rezultata, sa nadom i željom da će kod svih vas ukrasi za kosu doći samo kao blagi dodatak na već divnoj, negovanoj kosi.



MASLINA


Prvi susret sa Hair Food pakovanjem sa maslinom definitivno je prošao u znaku mirisa. Moglo bi se reći da je miris najbliži mirisu starinskih šampona, a bledo zelena boja prati isti ritam. Za nekog kome je miris proizvoda jako bitan bila sam pomalo razočarana svojim izborom. Međutim, par korišćenja kasnije miris je postao sporedna i zaista nebitna stvar.


Kosa je lagana, prsti, kao i četka, lako prolaze kroz krajeve, a nedostatka hidratacije koji se u njima javlja tokom hladnijeg perioda gotovo da nema. Nežna na dodir i jednostavna za stilizaciju, moja kosa definitivno uživa u ovom pakovanju. Ipak, čini mi se da mi je za potpuniji efekat potrebno nešto više proizvoda nego u slučaju maske sa medom i čokoladom čije sam jedno pakovanje, slobodno mogu reći, koristila par meseci. Na kosi sam je držala između 7 i 10 minuta, a koristim je kod svakog drugog pranja. Miris se lako kamuflira mirisom šampona, a ako se to ne desi u mojoj kosi se u naznakama može osetiti i do dva dana.


Iako sam ovo pakovanje odabrala zbog toga što mojoj kosi prijaju proozvodi na bazi ulja, moram naglasiti da nema onog masnog osećaja na kosi, što je svakako plus.



MALINA


Pakovanje sa prirodnim ekstraktom sveže maline sadrži antioksidanse i namenjeno je onima koji žele da regenerišu i ojačaju omotač vlasi. To sam htela i ja, s obzirom da kosu farbam već tri - četiri godine. Na prvi miris meni nije obećavalo, jednostavno zbog toga što sam više ljubitelj težih nego voćnih mirisa.




Kod nekoga ko prvi put vidi takvu teksturu pakovanja ona bi možda izazvala sumnjičavost, ali ne i kod mene. Već sam se uverila i da ne-baš-kremasto-gusta tekstura ipak dovodi do punog efekta. Štaviše, lako se razmazuje i pokriva veliku količinu kose, te zato i duže traje. Na mojoj kosi ovo pakovanje provodilo je po 10 minuta, a koristila sam ga jednom nedeljno (što znači kod svakog trećeg pranja). Rezultat je lagana kosa koju lako češljam. Pod prstima zaista deluje kao negovana, ali nije bila dovoljno "zaglađena" (iako je osećaj lagane i lepršave kose vrlo lep, ja više volim kosu koja glatko i teško pada).


S obzirom da sam do sada isprobala sva Stevan Still hair food pakovanja (med i čokolada, maslina i malina), mogu reći da mojoj (farbanoj) kosi najviše odgovara prvo navedeno (našu recenziju pročitajte ovde). Efekti druga dva pakovanja su, za moju kosu, vrlo slični, te ne mogu oceniti koje zauzima prvo, a koje drugo mesto.

Ukrasna ukosnica kao must have 


Ukosnice ukrašene suptilnim ali drugačijim i veoma efektnim cirkonima u obliku polumeseca mogu biti odličan nacin da se svečanim frizurama doda nešto ekstra, ali damski i moderno. Ovakvim ukrasom dobićete efekat iznenadjenja koji će pobrati mnogo komplimenata na račun originalnosti i kreativnosti. Ukoliko imate stare mindjuse vrlo lako možete i same napraviti ove must have ukosnice. Briga o kosi se ne završava sa kozmetikom, zato je valja častiti i po nekim komadom nakita.


  

Follow Us @get_sparkly