Nije kineski sajt, a nije ni tehnika izrade nakita. Sve broj veći stranica koje prodaju nakit iz Azije sa sobom je doneo i neke nove pojmove preuzete sa kineskih sajtova a kojima se zapravo ne otkriva mnogo o nakitu jer je značenje nepoznato. Gotovo svaki od tih naziva treba uzeti sa pretpostavkom da znače da taj nakit liči na brend koji stoji uz njega, bio to Chanel, Dior ili... Shourouk. Vremenom su radionice počele da koriste ovaj izraz gotovo kao opis tehnike kojom rade nakit, iako Shourouk zapravo predstavlja francuski brend nakita osnovan 2007/2008 godine i postao je popularan zahvaljujući bib ogrlicama ukrašenim mnogobrojnim kristalima u raznim bojama, ali i stejtment minđušama u istom stilu.
Iako se izraz 'Shourouk' može naći uz OVAJ model minđuša iako on u osnovi nema gotovo ništa sa samim Shourouk brendom i nazivi nekih drugih brendova bi bili mnogo bolji izbor. Mnogi modeli ogrlica koje dolaze sa kineskog tržišta nedvosmisleno liče na one koje je dizajnirala Shourouk Rhaiem. Kragnice prepoznatljive po transparentnoj pozadini su čak bile odlična polaznica i mnogim ovdašnjim radionicama ručnorađenog nakita. Živopisno drago kamenje dopunjeno je Svarovski kristalima, tako da kreira neverovatne oblike i forme koji su jako efektni i glamurozni.
Zaključak pre samo kraja mogao bi da bude - SHOUROUK nije tehnika izrade nakita, još manje je to neki kineski preprodavac nakita, to je stil, rad, modni izraz jedne francuske dizajnerke. Naravno, ovaj nakit vam se može dopasti ili ne, nekima će možda čak delovati kao kič, ali kada se bolje zagledamo u njegovo luksuzno šarenilo pronaćićemo malo francuske istorije i sjaj sa francuskih dvorova. Ne znamo da li bi njime svoje grudi ukrasila Marija Antoaneta ali znamo da Shourouk Rhaiem zaslužuje da joj zahvalimo za ovaj inspirativan nakit.