Feb 7, 2018

URIAGE - UPOZNAVANJE SA TERMALNOM VODOM I LOSIONOM ZA TELO

Prava je šteta ne saznati malo više o zvučnom i izuzetno poznatom imenu kao što je URIAGE, zar ne? Devojke iz Naissus Blogger Fair-a potrudile se da to toga ne dođe kada smo mi u pitanju, te  evo kratkog teksta o tome kako su se proizvodi ovog brenda učinili na prvi kontakt. Početak druženja je sasvim pozitivan, nadamo se da će se tako i nastaviti.



URIAGE silky body lotion 


losion za telo

Ono što mi se definitivno najviše dopalo kod ovog losiona je miris koji neodoljivo asocira na muške mirisne note. Ja u kupovini parfema sve češće naginjem ka ženskim mirisima koji se zapravo približavaju tipično muškim, tako da mi ova karakteristika potpuno odgovara.

Tekstura je veoma lagana i hidrantna, brzo se razmazuje i savršeno upija, što su prave osobine losiona koji je, poput ovog, namenjen suvoj i osetljivoj koži.  Ipak, mislim sam ga ja isprobavala u doba godine kada nije mogao da pokaže sve benefite na mom tipu kože. Naime, tokom zime su meni potrebni, da tako kažem, teži i masniji proizvodi za negu koji ostavljaju svojevrsan film na površini. Ovaj losion sam zato prebrzo trošila i, s obzirom da je mala tuba u pitanju (50ml), zaista je brzo nestao. Dakle, mislim da se radi o odličnom proizvodu koji se jednostavno u mojim rukama našao u pogrešno vreme. Sigurno ću ga imati na umu za leto koje dolazi - verujem da će tad biti perfektan. Tada ću, naravno, nabaviti veću varijantu kako bi se obezbedila za celu sezonu.



URIAGE thermal water

termalna voda u spreju


Susretala sam se ranije sa proizvodima na bazi termalne vode, ali ne i sa samom termalnom vodom u spreju, tako da mi je ovo iskustvo bilo baš interesantno. Posebno me zaintrigarao opis proizvoda u kome se naglašava da je bogat mineralima i da  čak uspešno deluje protiv nekih dermatoloških oboljenja.

Ovaj proizvod je bez mirisa i mislim da upravo tako i treba da bude kod sprejeva tog tipa. Ne koristim je baš često - svega 2 - 3 puta nedeljno obilno naprskam lice i čekam da je koža potpuno upije. Obično to radim pred spavanje. Ono što za sada mogu da sa sigurnošću kažem sada jeste da, nakon što se lice osuši, imam osećaj da mi je koža osvežena i deluje kao nakon neke dobre, hranljive maske. Ipak, mislim da je za više efekata potrebna češća upotreba, pa ću u tom ritmu nastaviti. Verujem da blagodeti itekako ima i da će se tek ispoljiti.



Da li vi imate više iskustva sa URIAGE proizvodima za negu? Kakav je kranji rezultat?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly