Feb 10, 2018

OUTFIT KAKAV NISTE OČEKIVALI ZA DAN ZALJUBLJENIH (ROSEGAL)

Razmišljajući o odevnoj kombinaciji za Dan zaljubljenih koju sam birala na sajtu Rosegal, htela sam da izbegnem neka opšta mesta poput crvene ili ružičaste boje, čipke, srca, cveća, što mi je činilo se ostavilo jako malo izbora. Ipak, onda mi je pao na pamet jedan, za mene, jako neobičan ali veoma girly detalj - tufne. I možda bih zato slobodno mogla da kažem da je su baš one moja preporuka za Rosegal best valentine gift 2018.


Kada sam pronašla svoju idealnu duzu tufnica, potražila sam i nešto romantično i seksi, gola ramena i karner. Ovaj crop top ne samo da je spreman za dan ljubavi jer bez sumnje poziva na zabavu ili kako ja to volim da kažem - la fiestu. Uz njega sam odabrala jednu potpunu suprotnost, kožnu suknju sa modernim rajsferšlusom po sredini, koji se otkopčava celom dužini. Nadam se da shvatate seksi momenat koji je u vezi sa Danom zaljubljenih. Namig. I onda uz sve ovaj ničim izazvan kaiš. Moderan, zabavan, ali priznajem primereniji nekoj drugoj kombinaciji i prilici. Ipak, zarad svoje Rosegal priče ostavila sam ga tu gde jeste. Na Dan zaljubljenih sigurno neće biti deo kombinacije. 



Što se tiče kvaliteta sva tri proizvoda su iznenađujuće odlična, posebo suknja, koja mi stoji savršeno iako je M veličina (a ja sam očigledno S). Deblja je, 'koža' je glatka i mat, izgleda jako kvalitetno, ima podstavu i fantastične, cool džepove. Buza izgleda divno i ja ću je verovatno nositi vezanu oko vrata jer lako spadne kada traku samo vežem u mašnu na grudima. Blago je providna i nema elastina u sebi. Kaiš je malo širi i glomazniji za devojke sa manjim strukom, ali je opet kvalitet neočekivano dobar. 

Shop it here: 

Tufnasti crop top OVDE
Kožna suknja je trenutno rasprodata ali OVDE možete pronaći sličan model sa zipom napred.
Boho kaiš sa dve šnale OVDE


Ukoliko se odlučite za kupovinu na Rosegal sajtu obavezno iskoristite kod RosegalChen sa kojim dobijate 10% popusta.




Da li ste naručivali sa Rosegal sajta i kakvo je vaše iskustvo?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly