Feb 11, 2018

DA LI OVI ESSENCE PROIZVODI ZAISTA VREDE SVAKU PARU?

Brend Essence već nekoliko godina spada u one sa čijim proizvodima imam i uspehe i padove ali mu se na kraju uvek rado vraćam i dajem mu još jednu šansu. Cene su jako pristupačne, pakovanja veoma ženstvena i slatka, posebno kada je reč o limitiranim, tematskim kolekcijama, imaju široku paletu proizvoda, a kvalitet pojedinih proizvoda definitivno prevazilazi njihovu cenu. Moj prvi susret sa ovim brendom bio je sa Stay All Day tečnim puderom, a ljubav se rodila sa legendarnom I Love Extreme Crazy Volume maskarom.  Jedna od stvari zbog koje će mi zauvek biti žao je činjenica da su promenili formulu meni posebno dragih olovaka za usne, pa se od fine, kremaste teksture prešlo na mnogo suvlju sa kojom je apliciranje znatno teže. U međuvremenu, isprobala sam još neke njihove proizvode i proširila svoje mišljenje o ovom brendu. 


1. Color Correcting Liquid Concealer
20 Pastel Yellow


Ovo je proizvod koji sam redovno koristila u poslednjih mesec dana i mogu slobodno reći da sam veoma zadovoljna. Nešto je ređi, veoma je lagan i svakako nema preveliku prekrivnu moć, ali njegov žuti ton fino neutrališe tamne kolutove oko očiju (koji su kod mene jako izraženi), istovremeno nije previše žut pa u mom slučaju jako dobro se snalazi i kao prosvetljivač dela ispod očiju. Nisam primetila da se dramatično uvlači u borice, posebno kada se utapka sunđerom za korektor i odmah setuje. 
Pakovanje sadrži 5ml proizvoda, što mi je bilo pomalo neočekivano pogotovo u poređenju sa Ingrid Ideal Skin Concealor-om koje je vizuelno manji/uži a sadrži 2ml proizvoda više. 



2. Silky Touch Blush
100 Indian Summer / 40 Natural Beauty


Mislim da sam za Esence rumenila čula jako davno i čini mi se da su to uvek bile neke pohvale i preporuke, a ja sam oduvek generalno ili podcenjivala rumenila ili ih pri kupovini ostavljala za naredni put ili birala pogrešna. Jako sam srećna da sam konačno probala ova. Iako sam generalno više sklona da jedini sjaj na na mom licu bude hajlajter apsolutno mi nije smetalo što ova rumenila imaju divnu, sjajnu, svilenkastu završnicu. Lepo su pigmentisana, fino se stapaju sa kožom i blendaju sa drugim proizvodima na licu, nisam primetila da mi se truse kada ih uzimam četkom, a već pod prstima je jasno da nisu praškasta već nekako kremasta, masnija i kompaktnija. 
Nijansa 100 (Indian Summer) je više rozikastija, odnosno bledo roze nijansa, koja meni odgovara tokom zime, dok je druga 40 (Natural Beauty) nešto tamnija, više vuče na bronzano, sa malo zlatnog odsjaja i više mi odgovara tokom leta, kada potamnim, a zimi bi za moj ten možda prošla i kao bronzer.


3. Extrem Lasting Eye Pencil
05 Rockin' Taupe


Postoji nešto iritirajuće u natpisima koji se brišu sa pakovanja, a baš to se desilo ovoj olovci i to posle nepunih mesec dana, a eto baš nje nema u ponudi na sajtu Essenca. Uglavnom, ova olovka je fantastična, mislim da na donji deo oka nisam stavila ništa drugo sem nje bukvalno od trenutka kada sam je uzela. Nanosi se lako, ujednačeno, jako je kremaste teksture ali bukvalno ne mrda sa područja na koje nanesete. Ako pređete prstom, i to grubo i jako, verovatno će vam na prstu ostati malo šljokica koje sadrži, ali se boja neće maknuti. Inače, i sama ova boja je divna, pogotovo ako ne želite crnu, a želite da stavite olovku, ovo je idealna boja. Tamna, hladna braon ili jednostavno bronzana nijansa. Takođe, jako lepo se slaže sa zelenom bojom očiju, koju dodatno ističe i naglašava.

4. Lipliner


Da biste razumeli da o ovoj olovci za usne ne pričam baš napamet, rećiću vam da je posedujem u 3 različite varijante, odnosno u tri njena pakovanja, koja se razlikuju po poklopcima, ali i po nečemu još. Proizvodu unutra. Ja sam se u ovu olovku zaljubila sa pakovanjem koje je imalo sivi poklopac i moj prvi susret je bila nijansa Satin Muave, a ubrzo zatim sam kupila i nijansu broj 14, Femme Fatale. Ove olovke su imale toliko divnu, kremastu teksturu da sam ih jednostavno nosila kao karmin, pogotovo Satin Muave koja i potrošena do kraja kao omiljena nude nijansa ikada. Osim toga, imam problem da suvlje olovke pri precrtavanju naglašavaju nepravilnosti oko ivice usana, dok ova olovka, sa tom formulom, to nije radila. Jednostavno, obožavala sam je.
 Zato sam ubrzo kupila nijanse 15, Honey Berry i 07, Cute Pink, tada je već promenjeno pakovanje, i jasno je da je formula drugačija, suvlja i mnogo pogodnija za oivičavanje usana, pa pretpostavljam da su promene posledica rada na dugotrajnosti. Ono što je ostalo nepromenjeno je pigmentacija ovih olovaka, koja je i više nego odlična (mislim da je cena olovke bila negde oko 120-130 dinara). 
I sada je u mojim rukama i to treće pakovanje, u nijansi 11, In the Nude. Sama nijansa je malo presvetla za moj ten, pogotovo za precrtavanje usana, ali je sama po sebi divna nijansa boje kože i verujem da bi u obliku karmina bila fantastična. Pigmentacija je i dalje tu, tekstura već poznata i slobodno mogu reći da ove olovke i dalje i pored svih promena spadaju u one koje najčešće koristim.


5. Lak za nokte
06 Berry Caring

Glow & Care lak za nokte je moj prvi susret sa Essence lakovima i kako proizvođač kaže njegova funkcija je i da između ostalog neguje nokte, odnosno da ih štiti i jača. Tome navodno doprinosi Kukui ulje koje se nalazi u sastavu i moram priznati da je ovo prvi put da uopšte čujem za ulje takvog naziva. Istraživajući sam došla do podatka da se radi o jedinsvenom ulju poreklom sa Havaja i čini se da je njegovoj popularnosti doprinela glumica Lupita Njongo koja ga koristi kao deo beauty rituala. Što se mene tiče ne bih mogla da kažem da li ovaj lak zaista jača i štiti nokte, jer moji nokti su sami po sebi veoma jaki, a kako je ova boja laka netipična za mene, nanela sam je samo nekoliko puta. Dopada mi se metalik odsjaj koji ima i trajanje, bez podlaka i nadlaka, mu je osrednje, na mojoj suvoj nokatnoj ploči trajao je makasimalno 5-7 dana. Možda bi za nekoga to bilo i mnogo, ali za mene, sa mojim noktima i nije. Četkica je šira i to je nešto u čemu uživam pogotovo kada su mi nokti veoma dugi. Sve u svemu sasvim koretan lak za nokte.


6. The Little X-mas Factory Contouring Palette
01 Elf Yourself


Ova mala, simpatična paleta je deo božićne kolekcije i osim što je sama šara prizvoda neodoljiva, jako je zabavan i naziv 'nijanse' Elf Yourself! Essence i inače ima kreativne nazive nijansi, pa se nekako uvek radujem da okrenem amabalžu i pročitam ime. 
Paletica sadrži, kako sam naziv kaže, proizvode za konturisanje, mat bronzanu nijansu, rekla bih hladnijeg podtona, i šimerasti hajlajter. I jedan i drugi proizvod su jako suptilni daju jedan više prirodan izgled licu, pa se možda u ovoj paleti neće pronaći oni koji vole dramatično konturisanje. Međutim, ako konturišete kremastim proizvodima, ovaj bronzer može biti jako fin za setovanje konture. Ja sam ga lično koristila za konturisanje nosa, jer mi ova nijansa apsolutno odgovara za to, jer je hladniji podton i nekako sam slobodnija da eksperimentišem jer znam da ne mogu da preteram. Za razliku od bronzera, hajlajter se dosta trusi pri povlačenju četkicom. Na licu je veoma suptilan i sa njim se dobija blagi odsjaj sa tu i tamo nekom šljokicom. Moja odluka je da ipak ne maltertiram ovu paletu više i da je jednostavno čuvam kao zaista lepu i fotogeničnu. 


7. The Velvets senka za oči


Ovo je jedan od onih proizvoda koje morate probati u još nekoj nijansi kako biste znali da li je problem u nijansi ili formuli. Nijansa 03 Smooth Caramel za mene nije bila ono što sam očekivala. Mislila sam da će biti fina za setovanje kapka pre nanošenja drugih senki, ali uglavnom na mom kapku je jednostavno neprimetna, tek malo sjaja. Sa pljosnatom četkicom se manje trusi nego sa drugim, da tako kažem, pufnastijim četkicama. Na dodir je fina i kremasta, ali nisam mogla da steknem neki utisak o blendanju jer kao šo rekoh na mojim očima ona je nevidljiva. Vraćam joj se, pokušavam da shvatim kako bih mogla da je iskoristim i nateram da radi, ali za sada ne ide. Javljam u čemu je problem kada probam još neku nijansu. 


8. Shine, shine, shine lipgloss
13 Red Carpet Starlet

Ne volim kako sjaj za usne izgleda na mojima. I to je to, ali... Ukoliko volite sjaj, ukoliko imate pune usne, ukoliko volite taj popularni 'vlažni' izgled, velike su verovatnoće da će vam se ovaj proizvod dopasti. Miriše lepo i gotovo je nemoguće definisati taj miris iako se meni u glavi stalno ponavljalo 'sladak miris jagode'. Izuzetno je pigmentisan za jedan sjaj, ali ne previše pa ne izgleda kao karmin sa sjajem već zaista kao sjaj sa pigmentom. Na devojkama sa punijim usnama će izgledati predivno preko crvenog karmina. Uopšte nije lepljiv i nema povlačenja proizvoda između usana. Aplikator je srcolikog oblika i iznenađujuće precizan za aplikator na sjaju za usne, vrh aplikatora je skoro pa savršen i neki tečni karmini bi trebali da imaju nešto slično. Lagan je i jako mi se dopada što daje sjaj usnama a ne sadrži šljokice. I možemo li molim vas da zastanemo i nasmejemo se nazivu nijanse?


9. Karmin
15 Brick is Chic

Sasvim je jasno da sam prilično ograničena na određenu vrstu proizvoda kada je reč o proizvodima za usne. Kada je reč o ruževima mislim da sam sa tečnim karminima pronašla sve ono što mi je potrebno tako da otkad sam otkrila tu vrstu karmina, klasičnog ruža se jako retko setim. Nijansa ovog ruža je veoma bliska boji mojih usana, pa se na njima pokazuje samo sjaj, a na osnovu svoča rekla bih i da se radi o jednoj prilično laganoj formuli kod koje je naglasak na sjaju a ne na pigmentaciji. Miriše čokoladno. 


10. Baza za usne
01 Let's get it Started

Ova baza predviđena je za nanošenje pre bilo kog drugog dekorativnog prozvoda za usne. Izuzetno je lepljiva i masna i mogla bi da bude problematična onima koji ne vole takav osećaj na usna. Stekla sam utisak da preko nje mat karmini imaju određeni sjaj, ipak sa njom ruž se finije nanosi, borice usana su zaglađene, ali ne bih mogla da tvrdim da produžava trajanje karmina. Takođe, rekla bih da može da se nosi i samostalno, kako bi samo dao prirodan, sočan sjaj usnama. Ipak, ne bih rekla da nam je ovakav proizvod zaista i neophodan. 


11. Šljokice za nokte

Obožavam kada sam nekim proizvodom dobijem i fino pakovanje koje mogu da upotrebim opet, takav je slučaj sa ovim minim nesesrom za ukrase za nokte koji će pravi lubitelji znati sigurno da recikliraju. Ovaj set se sastoji iz 5 vrsta šljokica, odnosno ukrasa. Za njihovu aplikaciju neohpodan je lepak za nokte i kvalitetan nadlak. I naravno malo mašte... 


Iz čitave ove ogromne grupe proizvoda moji favoriti redom bi bili: rumenila, olovka za oči i korektor. Lak za nokte je takođe  zadovoljio moje kriterijume, dok sam sa ostalim proizvodima ipak bila na nekoj granici gde nisam potpuno sigurna da li ih volim ili ne. Kada ipak skupim svo dosadašnje iskustvo sa Essence proizvodima veoma dobro znam da bi se ovom brendu vraćala i bez ikakvih saradnji jer po veoma pristupačnoj ceni mogu sebi da priuštim fine proizvode koje vole i neke od najpoznatijih jutjuberki. Zato će ovaj brend uvek od mene dobiti odličnu ocenu.

Da li volite Essence i koji njihov proizvod biste uvek preporučile prijateljicama?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly