May 25, 2017

MARIJA ANTOVIĆ - TEŠKO MI JE DA PRIZNAM SEBI DA VEĆINU SVOG NAKITA NE NOSIM

Marija Antović, autorka bloga Head In The Clouds, osim svojim izvanrednim recenzijama redovno nas oduševljava svojim odevnim kombinacijama, i najbitnije, detaljima. Pod detaljima podrazumevamo nakit, naravno. Dovoljan je jedan pogled i jasno je da je ljubitelj sofisticiranih komada nakita, naklonjena minimalizmu i da itekako dobro oslušuje trendove i prilagođava ih sopstvenom i stilu. 


I već prva Marijina rečenica nas je podsetila koliko nam je njen stil blizak i da zapravo razmišljamo u prilično istom smeru kada je u pitanju ljubav prema nakitu, umereno kada je u pitanju nakit koji nosimo i ne baš racionalan pristup kupovini istog. "Obožavam nakit i njegovu moć da i najdosadnijim i najjednostavnijim outfitima pruže neku potpuno novu dimenziju. Međutim, moram da priznam da je ovo upravo onaj deo gde najčešće nisam racionalna i nikada nemam osećaj da ga imam dovoljno (čitajte previše). Pored prilično obimne kolekcije koju posedujem i koja se neprestano uvećava, teško mi je sebi da priznam da ustvari najčešće nosim tih nekoliko komada nakita, a pojedini su mi postali neizostavni svakodnevni detalji bez kojih se osećam nepotpunom i sa kojima me najčešće možete videti", kaže Marija, i dodaje, "Jako mi je važno da su komadi nakita koje nosim savršeno usklađeni, pa samim tim veliku pažnju posvećujem detaljima. Ne volim napadne i previše upadljive detalje, pa mi je najdraže slaganje više jednostavnih. Kada bih morala svega ostalog da se odreknem, bila bih srećna i samo sa ovim odabranim komadima, pa bi to ujedno za mene bila neka optimalna količina nakita, oni probrani u gomili, koje volim i koje redovno nosim. Sve preko toga je lepo imati za neke posebne događaje".


Nakit koji možemo videti na Head In The Clouds blogu je moderan, jednostavan, efekatan ali neupadljiv. Ne možemo se oteti utisku da je Marija dovoljno hrabra da nosi nakit koji nije za svakoga (recio septum ring) ali dovoljno drska da ga nosi na svoj način, uverljivo. Na njoj često možemo videti crne odevne kombinacije, ili barem komade odeće u neutralnim tonovima, pa nas nije začudilo da i sa nakitom ne voli ispade u ekstreme kada su u pitanju boja i veličina. Jednostavno rečeno, ona je, kada je nakit u pitanju, jedno od one cool dece koje ćete želiti da pratite.

Minimalističko prstenje


"Od kako sam pre nešto više od tri godine na svoje prste stavila ovo krajnje jednostavno prstenje, retko se desilo da kuću napustim bez njih."

Jednostavne čoker ogrlice


"Jednostavan choker kao neizostavni aksesoar poslednjih par sezona potpuno neprimetno postao je moja velika opsesija. Kao neko ko je '90.-ih bio tinejdžer, ovaj trend mi nije ni malo stran, naprotiv, vrlo mi je blizak srcu. Sasvim sićušna srebrna zvezda na tankom crnom koncu nešto je što trenutno obožavam."

Moć kristala


"Nakit od kristala uvek je bio aktuelan i imao svoje verne obožavaoce. Najčešće zastupljen u boho aksesoarima, sa posebnom lepotom i energijom koju u sebi nosi, zadnjih godina ga sve češće viđamo, kako u medijima, tako i na mnogim društvenim mrežama. Iako su kristali sami po sebi lepi, lično osećam i verujem u njihovu moć. Interesantno je da od kako sam prvi put stavila privezak gorskog kristala oko vrata i osetila da na mene deluje jako smirujuće, počela sam da ga nosim svakodnevno. To je moja energija, moj mali čuvar uz kojeg se osećam zaštićeno, ali ne samo to, izgleda predivno, zar ne?"

Letnji hit oko članka


"Ukrašavanje gležnjeva zanimljivim nanogicama mi je hit svakog leta. Bilo da šetate po užarenom gradskom asfaltu u vrtoglavim potpeticama ili bosi po dugim peščanim plažama, nanogica je nešto što će vas sigurno izdvojiti iz mase. Taj mali detalj vrlo retko primećujem kod devojaka, ali za mene je neizostavni aksesoar u ovom periodu godine. Uvek sam u potrazi za nekom novom, a trenutno sam zaljubljena u zvezdice, pa sam jako srećna što sam uspela da nađem jednu ovakvu."

Septum ring


"Iako jako volim pirsinge, interesantno je da nemam ni jedan na svom telu. Zato su mi sjajni svi detalji koji ih mogu imitirati, poput nose ring-a koji apsolutno obožavam u poslednje vreme. Volim taj edgy vibe koji daju svakom makeup-u ističući na taj način vaše lice u prvi plan. Uz neki efektan ruž u nesvakidašnjoj nijansi predstavlja jedan od meni najdražih detalja."

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly