May 14, 2016

NIVEA IN - SHOWER MLEKO ZA TELO

Niveino mleko za telo koje celokupnu negu tela dovodi na jedno mesto - u kadu. Rezultati definitivno bolji od klasičnih mleka za telo, a sam proizvod ko stvoren za trudnice i njihove probleme sa suvom kožom i strijama. 




Reč je o proizvodu novije generacije koji bi, prema rečima iz Nivee, trebalo da skrati vreme potrebno za negu tela. Dakle, nanošenje mleka za telo ne POSLE izlaska iz kupatila, već praktično U TOKU samog tuširanja. Ipak, za mene je, što se tiče kupovine, presudna bila činjenica da koža najbolje upija u prvih nekoliko minuta posle kupanja, te da su proizvodi koji se tad nanesu najefikasniji, a ja sam tragala za maksimalnom upotrebljivošću. Nivea nudi više in shower proizvoda, a ja sam odabrala ovaj sa bademovim uljem, kreiran za suvu kožu. Iskreno, ne zato što imam suvu kožu jer generalno nije takva, već zato što sam htela da osiguram veću efikasnost. 

UPOTREBA - Za pohvalu je to što nema čekanja da koža upije - nanosi se lako, posle uobičajenog tuširanja, brzo razmazuje i odmah ispira, a brza primena ne umanjuje rezultate. 

EFEKAT - Koža je apsolutna hidrirana i na njoj ostaje onaj poznati, dragi Nivea miris. Mogu slobodno reći da nikada ranije ni sa jednim mlekom za telo nisam bila toliko zadovoljna. Sve ono što su drugi obećavali ovaj proizvod ostvaruje - osećaj glatkoće i nežnosti koji traje bukvalno do narednog tuširanja, bez obzira na vremenske uslove. Ranije mi je koža na potkolenicama bila posebno suva, to se čak moglo primetiti i posle letimičnog pogleda na moje noge. Taj problem je nestao od kad mi se u kupatilu našlo ovo mleko. 
Kao specijalan bonus, ističem da je ova Niveina inovacija pravi spas za trudnice. U mom slučaju doprinosi elastičnosti kože i sprečava stvaranje strija, a pored nje nemam potrebu ni za jednim drugim preparatom među gomilom onih koji su danas namenjeni trudničkim stomačićima. 

PAKOVANJE - Količina od 250 ml deluje kao mala u odnosu na cenu, ali je pozitivno to što su male količine dovoljne za veliku površinu tela. Na primer, ja ga nisam potrošila ni posle 2,5 meseca od kupovine, te zato mislim da je i ekonomičnost na njegovoj strani. 

Follow Us @get_sparkly