Popularnost jedne boje tokom sezone pre svega je određena ponudom. S druge strane glavnu reč u predviđanju boja na koje se većina brendova oslanja kod kreiranja kolekcija svakako jeste ono kompanije Pantone. Zanimljivo je da je ista kompanija kao boju 2015. godine predvidela finu nijansu vino crvene koja je više na braon strani, a o njenoj dominaciji možemo reći jako malo. Da li će uspeti da odnese pobedu tokom meseci koji dolaze, ostaje da se vidi. Na osnovu ponude nekih od brendova reklo bi se da su se oni zadržali na plavim i zelenim nijansama iz Pantone spektra, dok je H&M rado posegao i za divnom Cashmire Rose bojom.
Rouge Accessorize |
PLAVA
Gotovo svaki brend koji u svojoj ponudi ima nakit se oslonio na plavu boju kao idealnu najavu za sezonu koja je pred nama. Od kraljevsko plave, teget, do azurno i tirkizno plave, svaka nijansa plave čini se je dobrodošla ove jeseni.
Nakit Jelenica |
Fancy Jewellery |
Sweetlosophy Nakit |
ASOS
NASTY GAL
ZARA
MANGO
ZELENA
Na plavu se nekako po logici nadovezuje plava. Zanimljivo je da se obe boje pojavljuju u kombinaciji sa različitim teksturama kamenja. Kristali su takođe neizbežni. Ipak, primećuje se da zelene nema kod svih brendova, ali i da nisu zastupljene sve njene nijanse.
Nakiit Mila |
Mustrica |
H&M
MANGO
CRVENA
Mango se posebno potrudio da u svoju ponudu unese dovoljno vatreno crvene koja će otpliti hladne tonove na koje su se oslonili drugi. Sve tri boje svakako se mogu smatrati bojama koje baš i ne poznaju sezonu, ali uzevši u obzir da trendovi često zavise od ponude može se reći da je jesen obojena plavom, zelenom i crvenom.
Tribal |
Ivanina Mala Radionica |
NASTY GAL
MANGO