Svaka devojka je barem jednom poželela da svoj stil učini glamuroznim, da izgleda kao lepotice sa crvenog tepiha i da barem na trenutak u potpunosti zablista na nesvakidašnji način. Osim haljine i visokih potpetica koje moraju biti odabrane u skladu sa tematikom, nakit može biti onaj poslednji korak koji će čitavoj priči dati holivudski zaokret. Upravo, sve to vam u trenutku omogućava nakit koji dolazi iz Marijinog kreativnog kutka. Spoj glamura, ženstvenosti, luksuza, zavodljivosti...
Stejtment nakit je uvek glamurozan, bilo da se radi o ogrlici, narukvici, prstenu ili minđušama. To su uvek upadljivi komadi koji dominiraju u čitavoj kombinaciji. Uglavnom je sačinjen od kristala, cirkona, dragog i poludragog kamenja koji u potpunosti omogućavaju da dama koja ga nosi naglasi svoju ženstvenost, šarm i lepotu i, gotovo bukvalno zablista. Prva i najbitnija stvar kod takvog nakita jeste da odaje utisak lukuza i bogatsva, čime je u većini slučajeva i određno samo značenje ove reči.
Čitav Marijin rad odiše umetničkim notama (pa čak i bukvalno, u vidu pozadine na kojoj rado fotografiše svoj nakit), što nikako nije čudno, pogotovo ako se zna da je diplomirala na Fakultetu umetnosti, doduše na smeru muzičke umetnosti. Ako tome dodamo i da nakit pravi već čitave četiri godine onda je sasvim logičan zaključak da se neke osobe zaista rađaju sa umetničkim genom koji do izražaja dolazi na ovaj ili onaj način.
Ako pogledamo same početke Marijinog rada jasno je da je fokus uvek bio na stejtment nakitu, jakim komadima koji sasvim lako preuzimaju ulogu centralnog elementa u čitavoj vašoj pojavi. Najpre je pored perli i bisera rado koristila i svileni kanap, a zatim se u jednom trenutku posvetila izradi nakita sa rajsferšlusom, da bi konačno počela sa otkrivanjem kristala i došla do sadašnjeg trenutka koji je baziran na njima. Pored kristala rado koristi akrilne perle, bisere, metalne elemente, pa čak i dugmiće sa zanimljivim motivima.
Ne treba zaboraviti da su njen svojevrsni zaštitni znak ogrlice od svilenog kanapa pomoću kojih je formirala krugove ( 'pužiće' ) i potom ih spajala u konačnu celinu. I upravo krug je izvesno vreme bio dominatan oblik, da bi se zatim polako upustila u istraživanje forme. Danas se svileni kanap provlači tek tu i tamo, kao osnova u izradi ogrlica, ali i kao podsetnik kada je sve postalo ozbiljno.
Ne treba zaboraviti da su njen svojevrsni zaštitni znak ogrlice od svilenog kanapa pomoću kojih je formirala krugove ( 'pužiće' ) i potom ih spajala u konačnu celinu. I upravo krug je izvesno vreme bio dominatan oblik, da bi se zatim polako upustila u istraživanje forme. Danas se svileni kanap provlači tek tu i tamo, kao osnova u izradi ogrlica, ali i kao podsetnik kada je sve postalo ozbiljno.
Glumice starog Holivuda su uglavnom prva aosicijacija kada se kaže 'glamur', a nakit koje su nosile prava slika onoga što se podrazumeva pod ovim pojmom. Druga asocijacija svakako jeste zavodljivi crveni ruž na usnama.
Marija se u svom radu najčešće poigrava mogućnostima koji joj pružaju pomenuti kristali i cirkoni, zapravo svi oni kamenčići koji kombinovanjem postaju moćna celina. U zavisnosti od inspiracije minđuše mogu biti manje ili veće, ali tako da ni jednog trenutka ne gube svoju upečatljivost.
Iako često posegne za najglamuroznijom od svih boja - crnom, ipak rado zalazi u svet jačih boja poput kraljevsko plave, pink, žute, smaragdne, ali i pastelnih nijansi koje su uvek atraktivne prikom dodavanja nežnosti inače veoma jakom komadu nakita. Svaki komad prati određeni simetriju sa centralnim motivom koji prate ostali elementi i oko koga se gradi čitava priča. Po istom principu radi i na ogrlicama i drugom nakitu. Iako na prvi pogled deluju jako masivno, sama autorka se trudi da minđuše budu koliko god je to moguće lake, a da ne izgube svoju efektnost.
Minđuše su uglavnom na šraf ili klipsu, upravo zbog tog njihovog karakterističnog luksuznog izgleda, a kao savršen par uz njih ide koktel prstenje čime se postiže efektnost bez suvišnog gomilanja.
Jedna od prilika u kojoj je Marijin nakit gotovo logičan izbor jesu venčanja. Na jedinstven način mlade mogu upotpuniti svoj svadbeni izgled sedefastim sjajem minđuša, prstenja ili pojaseva, a naša je preporuka da uz malo hrabrosti sebe časte nečim plavim i da tako na netipičan način isprate ovaj zapadnjački običaj. Zbog tog 'glam' momenta njen nakit uglavnom i prati bitne događaje u životu svojih vlasnica, venčanja, mature, rođendane.
Iako često posegne za najglamuroznijom od svih boja - crnom, ipak rado zalazi u svet jačih boja poput kraljevsko plave, pink, žute, smaragdne, ali i pastelnih nijansi koje su uvek atraktivne prikom dodavanja nežnosti inače veoma jakom komadu nakita. Svaki komad prati određeni simetriju sa centralnim motivom koji prate ostali elementi i oko koga se gradi čitava priča. Po istom principu radi i na ogrlicama i drugom nakitu. Iako na prvi pogled deluju jako masivno, sama autorka se trudi da minđuše budu koliko god je to moguće lake, a da ne izgube svoju efektnost.
Jedna od prilika u kojoj je Marijin nakit gotovo logičan izbor jesu venčanja. Na jedinstven način mlade mogu upotpuniti svoj svadbeni izgled sedefastim sjajem minđuša, prstenja ili pojaseva, a naša je preporuka da uz malo hrabrosti sebe časte nečim plavim i da tako na netipičan način isprate ovaj zapadnjački običaj. Zbog tog 'glam' momenta njen nakit uglavnom i prati bitne događaje u životu svojih vlasnica, venčanja, mature, rođendane.
"Bombastičan, prepoznatljiv i upečatljiv", tako Marija opisuje svoj nakit, a mi bismo tome dodale samo još jednu reč - glamurozan i time zatvorile krug. Međutim, priča o Marijinom kreativnom kutku nikako time nije završena. Zapravo, njena umetnost tek počinje da blista punim sjajem.
No comments:
Post a Comment