Dec 1, 2018

SPARKLY PREPORUČUJE: U ČEMU SMO UŽIVALE OVE JESENI?

Pred sam početak zime želimo da zaokružimo jesen pričom o tome šta nam je najviše prijalo tokom septembra, oktobra i novembra. To naravno nikako ne znači da u jesenjim favoritima nećemo uživati i tokom zime. Štaviše, i vama preporučujemo da razmislite o našim predlozima - možda vam neki od njih postane pravi saveznik tokom nastupajućih praznika? 





1. U balzamima.


Nema boljeg momenta za negu tela, nego dok napolju pljušti, a u sobi je prijatno toplo. Omiljeni bade mantil, omiljena serija, leškarenje i uživanje u mirisnim balzamima - zvuči dobro, zar ne? Dva takva balzama moji su favoriti ovih meseci - ADEN svileni balzam i EVELINE balzam za negu ruku i noktiju.

Sa ADEN šminkom upoznale smo se letos, kada je ostavila pozitivan utisak, a ovaj balzam je je to samo potvrdio. Kako? Najpre, potpuno je prirodan - bez veštačkih boja, mirisa i konzervanasa, temelji se na pčelinjim proizvodima od biljke svilenice i drugih biljaka sa najveće evropske pustare u Mađarskoj koja nikada nije tretirana hemijskim sredstvima! Ne znam da li može prirodnije od ovog, zaista. Na ekskluzivnosti mu dodaje to što ga proizvođači prave ručno, u vlastitoj laboratoriji, u ograničenim količinama.

Šta se meni dopalo? Miris, pre svega. Božanstveni miris koji asocira na trave, neko posebno cveće i med i koji na mene deluje veoma opuštajuće. Štaviše, mislim da je jedan od najboljih mirisa koje sam ikad osetila. Iako proizvođač navodi da se može koristiti protiv ekcema, psorijaze i blažih opekotina, ja ga za sada koristim samo za suve i nadražene delove kože na rukama i nogama. Za sobom ostavlja blag uljani trag, savršeni miris i umirenu, nežnu kožu. Sada, tokom hladnog perioda godine, svakodnevno mi je pri ruci. Odličan je i za torbu, jer dolazi u maloj, plastičnoj kutiji od 20 gr.

Eveline Revitaplex balzam još jedno je prijatno iznenađenje. Proizvodi za negu sa pumpicama kao što je ova oduvek su mi bili lepši od onih u tubama, a da ne pominjem praktičnost pumpica. Osim funkcionalnosti, ovaj balzam ima i sve ostalo! Efekat je sjajan - meke i glatke ruke koje ne postaju suve i grube već posle sat vremena kao što to biva sa nekim drugim kremama, a tu je i vrlo simpatičan miris koji, po mom mišljenju, taman ide uz ovaj period godine. Posle oduševljavanja Eveline serumom za trepavice, ovaj brend je kod nas samo nastavio da se dokazuje.


2. U disanju punim plućima.

Ove jeseni imali smo puno sreće - izuzetno je mnogo bilo sunčanih dana i prijatnih temperatura. Možda je upravo to neuobičajeno stanje stvari za jednu jesen dovelo i do virusa i prehlada u mojoj okolini. Moji inače osetljivi sinusi ovih meseci nisu imali značajnije tegobe, delom i zbog praktičnog i malog nosnog inhalatora Bioteq. Manji je od prosečnog labela za usne, a veoma koristan. Miriše na pepermin i instant osvežava, a posle njega se i lakše diše na nos. Verujem da bi bio od pomoći ne samo ljudima obolelim od gripa, već i onima koji recimo pate od alergija na polen, prašinu, grinje, itd.


2. U muzici. 

Negu tela i lica prati i nega duha, ili bi bar tako trebalo da bude. Osim knjiga, filmova i serija, muzika je definitivno jedan od načina da sebe najbrže dovedete u stanje potpune nirvane. Mnogima za učenje i rad izuzetno prija određena muzika, a ja sam tu prednost tek pre par meseci otkrila. Pre toga sam radila u tišini jer sam verovala da će me muzika samo dekoncentrisati, a kada sam otkrila Youtube kanal BLUME, svako moje pisanje na laptopu obavezno prati neki od njihovih fantastičnih miksova. MORNING, MIND LOST, WILD, AFTER STORM, PROMISE i TOUCH samo su neki od njih. Svi su instrumentali, divnih ritmova i svaki mi pomaže da se bolje fokusiram na rad. Zapravo, ovu muziku slušam i dok obavljam kućne poslove Dodatni plus su fenomenalne slike za svaki od njhovih videa, a sve to zajedno čini BLUME sastavnim delom ove moje jeseni.



3. U novim /starim/ proizvodima


Posle nesrećne i nesređene rutine nege lica u proteklih nekoliko meseci, početkom jeseni sam konačno ponovo preuzela stvari u svoje ruke i odlučila da se vratim proizvodima u kojima sam uživala pre leta. Prva i najbitnija stvar koju sam uradila za svoje lice je bio povratak omiljenoj umivalici - Skinology mleku za lice sa hamamelisom. Baš ovaj proizvod je bio prvi sa kojim sam otkrila Prima kozmetiku i pri prvom susretu sam bila prilično skeptična. Ipak, posle potrošene prve boce od 200ml ovog mleka znala sam da je ovo jedan od proizvoda kome ću se sigurno vratiti.

Moram priznati da je moje lice moralo da se privikne na ovaj proizvod, tako da sam prvih par nedelja osećala blago peckanje prilikom korišćenja mleka. Posle toga je taj osećaj potpuno nestao, a koža je apsolutno savršena, barem što se tiče mojih zahteva od proizvoda za čišćenje lic. Očišćena, nežna na dodir i ono što me je ovom proizvodu vratilo ove jeseni - osećaj da je koža nahranjena i zaštićena. Svaki naredni korak posle ovoga je samo jedna dodatna nega.

Ovaj proizvod nije za one koji ne vole proizvode za čišćenje lica koji ostavljaju blagi film na koži, ipak meni to odgovara jer imam utisak da mi smanjuje broj potrebnih proizvoda za negu kože. Bez problema mogu da izostavim kreme i serume posle njega i nemam utisak da sam uskratila malo nege svojoj koži. Iako piše da nema potrebe za ispiranjem lica vodom posle uklanjanja mleka tuferom, ja uvek lice isperem i vodom jer mi se čini da ako to ne uradim onda čišćenje lica nije urađeno do kraja.

Pored svega što radi za moju kožu ovo mleko doprinosi i sužavanju pora što je svakako nešto što mi je bitno s obzirom da su blago proširene pore jedini problem sa kojim se susrećem kada je u pitanju moja oža lica. Takođe, ovo mleko mi je pomoglo da vratim pod kontrolu i upalne procese ispod kože koji su me mučili mesecima unazad zbog neadekvatnih proizvoda za čišćenje lica.

Ovog puta uzela sam mleko u većem pakovanju od 500ml što je 450dinara, a na sajtu je dostupno i veće pakovanje od jednog litra koje košta 800 dinara. Skinology je linija za profesionalnu negu lica i što se mene tiče moje najdržae otkriće u 2018. godini.



[full_width]

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly