Feb 20, 2019

NEGOM LICA PROTIV ZAGAĐENOG VAZDUHA

Sve češće se viđaju reklame za sredstva namenjena nezi kože, a protiv zagađenja u vazduhu. Primetio ih je izgleda i niški vazduh, pa je rekao "E nećeš ga...". Tokom prethodnih meseci oblaci čađi visili su ne samo po Nišu, već po mnogim srpskim gradovima. Pa kud ćeš boljeg testa za anti-polution kremu za lice? Jedna takva je testirana ove zime.


Reč je o dnevnoj kremi iz VOLARE linije, sa sajta kozmetikaiparfemi.rs. Uz njen opis stoje i reči detox i moisturizing, što je kombinacija za koju sam mislila da mi je potrebna ne samo zbog smoga, već i zbog isušivanja kože hladnim vetrom i pojačanim grejanjem. Moram da napomenem da ranije nisam koristila kozmetiku čija je svrha zaštita od štetnih supstanci u vazduhu, te nisam znala tačno ni šta treba da očekujem ovog puta. Kad sam pročitala da ova krema sadrži i aktivni ugalj, vitamine C i A, kao i da pruža UV20 filter (zaštitu od UVA/UVB zraka), to je bilo dovoljno da je poručim. 

KAKVI SU UTISCI?

Proizvod je u staklenoj teglici, zapremine 50 ml. Miris mi se jako dopao - nešto je između nežnog i osvežavajućeg, pa me lepo me razbuđuje ujutru kad je nanesem na lice posle umivanja. Lice je odlično upija i, iako spada u hidrantne kreme, ostavlja određeni film na koži koji je čini glatkom i mekanom na dodir. Sada kad je potrošeno više od pola, mogu da kažem da sam primetila kako mi je ten nekako svetliji i deluje zdravije. Sećam da mi je lice ranije izgledalo "sivo" kad su mi ishrana i san "ispadali iz koloseka", tako da mi se ova slika u ogledalu dopada. Naravno, ova krema nije nikakva maska koja će lice potpuno odvojiti od kontakta sa vazduhom, a i za potpuno zdrav izgled kože veoma je bitna i količina stresa sa kojom se suočavate, voda, san, hrana itd. Ipak, bar za sada, VOLARE Detox Moisturizing čini se kao veoma dobar saveznik. 





Uporedila bih je na kratko sa još jednom kremom iz VOLARE linije koju sam koristila, na bazi proteina iz kozjeg mleka, meda i pčelinjeg voska. Ta je kreirana za osobe kojima je potreban tzv. lifting efekat, odnosno zatezanje kože. Ja je zapravo nisam uzela zbog toga, već zbog kombinacije mleka i meda za koju sam smatrala da će biti nutritivna za moju kožu. U tom smislu je zadovoljila, ali mi je ta zategnutost koju je ostavljala bila prejaka. Ovo naglašavam jer taj rezultat sigurno nekome treba mnogo više nego meni - za njih će ona biti pun pogodak.


Dakle, od dve kreme iz VOLARE linije meni se više dopada ova za detoksikaciju i hidrataciju. Svakako, trenutnu su na sajtu obe na sniženju, pa vredi da bacite pogled. Ja imam nameru da istražim i ostale iz ove linije - možda budem otkrila nešto još bolje.
[full_width]

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly