Apr 15, 2019

GET SPARKLY PREPORUČUJE: U ČEMU SMO UŽIVALE OVE ZIME?

Proleće je već u zamahu, a mi se najzad osvrćemo na prethodnu zimu i sa vama delimo nekoliko stvari koje su nas tokom iste obradovale. Nijedna od njih nije striktno vezana za godišnje doba, te smatramo da će vam biti od koristi tokom cele godine. Sve ih vezuje ista tema - briga o sebi, iz više uglova. 

1. Aplikacija za meditaciju


Za HEADSPACE čula sam od Jovane Miljanović. Reč je o besplatnoj aplikaciji za telefon koja pomaže u opuštanju, a to je ono što je meni bilo potrebno. Da zaista pomaže, mogu da kažem sada posle par meseci (doduše ne baš redovnog) korišćenja. Ono što ja koristim su vođene kratke meditacije, od 3 ili 5 minuta, i to uvek na kraju dana, u toku večeri ili kad sam već u krevetu. Ranije sam pokušavala sa thim, umirujućim zvucima, ali izgleda da mi glas koji vodi čitav proces ipak više odgovara. HEADSPACE pruža mnogo više od onoga što ja sada koristim - korisnik može da izabere šta je njemu najpotrebnije. Može se fokusirati na bolji san, fokus, oslobađanje od stresa; može birati nivo zavisno od toga da li je početnik ili je uveliko u tim vodama, a može se i opredeliti za vođene, polu-vođene ili meditacije bez vođstva. U okviru aplikacije ima i mini kurseva koji se plaćaju na mesečnom ili godišnjem nivou, a tiču se raznoraznih problema savremenog čoveka -  preterane brige, anksioznosti, itd. Ima čak i saveta kako da prevađete probleme koje ljudi obično imaju kada žele da meditiraju - brzo zaspu, ne mogu da nađu pogodan položaj tela, suviše su nestrpljivi ili nešto slično. Dizajn aplikacije je nežan, ona se brzo instalira i lako koristi, tako da vam je toplo preporučujem. 


2. Parfem 


Hypnotic Poison je parfem koji me veoma podseća na studentske dane. Tokom jednog dužeg perioda studiranja koristila sam upravo njega i baš tokom tih meseci dešavalo mi se mnogo lepih stvari. Zato mi sada jako prija kad god osetim taj miris uzbudljivih dana iz mladosti. Za sam miris ne mogu da kažem da je uzbudljiv - više "čokoladni" kako ga je svojevremeno nazvala jedna moja drugarica. Spada u one teže, opijajuće i verovatno mi je zato vrlo lepo "legao" ove zime. Ušuškavanje u dobro poznati miris i uživanje u njemu ponovo nakon nekoliko godina došlo je zahvaljujući sajtu kozmetikaiparfemi.rs. Naime, oni su nas nakon uvođenja kopija poznatih parfema pod zajedničkim imenom PULSE pozvali da ih testiramo, a ja sam odlučila da se vratim ljubavi iz mlađih dana. Ova parfem koji izuzetno podseća na Hypnotic poison nije izneverio ni na trenutak. Verujem da bi i vama ova tanana bočica,koja je istovremeno i vrlo povoljna, bila dobar saveznik u torbi čak i tokom proleća.


3. Knjiga 


Svojevrsni klasik "Ubiti pticu rugalicu" je knjiga koju sam pozajmila od drugarice još jesenas, ali sam je tokom zime najzad dovršila. Veoma poznat naslov je u moje ruke došao prilično kasno, ali bolje ikad nego nikad, zar ne? Taj retro, starinski i nežan način pripovedanja Harper Li o rasizmu i klasnim podelama viđenim očima devojčice ostavio je dubok utisak na mene. Njen tata, Atikus Finč, odmeren i istrajan do granice neverovatnog, uzor je za roditelje koji žele da uče decu pravednosti i svetu bez razlika. Ukoliko se pitate šta naredno da stavite na listu za čitanje, za ovo delo imate sve moje preporuke.


4. The Ordinary


Krajem 2018-te odlučila sam da konačno u svoju dnevnu i večernju rutinu nege lica uvrstim jedan od veoma aktuelnih brendova - The Ordinary. Odmah sam znala da želim da isprobam više od jednog proizvoda te sam na svoju listu uvrstila čak 5 proizvoda i to Granactive Retinoid 2% in Squalane, Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2% , High-Adherance Silcone Primer , AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution i Caffeine Solution 5% + EGCG. Sve skupa jedno dugo istraživanje ovih skraćenica i procenata, mnoštvo pročitanih tekstova i vodiča, da bih se na kraju oslonila na svoj osećaj. Ne bih se upuštala u pojedinačno bavljenje njima jer su drugi, stručniji blogeri (Makeuplovingme) već rekli mnogo više, ali bih kao svog favorita izdvojila Vitamin C. Ovaj proizvod sam nanosila svake treće večeri i svakog jutra posle sam bila oduševljena svojim licem koje je bilo sveže, sijalo je nekim zdravim sjajem i izgledalo je podmlađeno. Fleke koje su mi ostale posle prošlogodišnjeg mučenja sa bubuljicama u jednom delu lica su potpuno nestale, a ten je mnogo ujednačeniji. Prvobitni osećaj peckanja je skoro potpuno izčezao i nisam primetila da mi dodatno isušuje kožu lica.


5. Nude Lips

I dok sam prethodnih godina tokom zime redovno eksperimentisala sa tamnijim nijansama karmina (bordo, braon, ljubičasto) ove zime sam se konstantno vraćala Golden Rose tečnom karminu u broju 13. Što se mene tiče ova nijansa poseduje pravu dozu neutralnosti, odnosno nije ni previše topla, ni previše hladna, nema previše roze tona, što je sve skupa za mene lično idealno. Pokušavala sam dam šansu i nekim drugim tečnim nude karminima (Aura, Avon, Revolution) ali nekako se sve završavalo konstatacijom da jednostavno Golden Rose volim više i što se tiče same nijanse, ali i kada je u pitanju postojanost i tekstura. Usne sam oivičavala kombinacijom dve olovke od kojih je jedna prava, braon, nude nijansa, izuzetno postojana, kremasta ali užasna kod rezanja, baš zbog te fine kremaste teksture, brenda Make Up Revolution, u nijansi Chauffeur (ne znam da li je naziv nijanse isti i kod nas, ja sam je uzela na beautybay.com) i hladnija, nude sa ljubičastim tonom, suva ali postojana olovka brend Essence u nijansi 11 Sucker For Gray. Apsolutno ne morate da koristite obe olovke, čak šta više nijansa Revolution olovke je idealna uz ovaj karmin, ali ja volim da najpre precrtam usne suvljom Essence olovkom pa zatim pređem Revolution-om, jer mi se čini da takvo pravljenje slojeva olovaka produžava trajanje karmina. Sve zajedno, ovo je moja omiljena kombinacija ove zime i ako ste barem jednom videli moj selfie na instagramu, a na kome imam nude usne, znajte da je 99% verovatnoće da se radi o ovoj kombinaciji.



[full_width]

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly