Sep 9, 2018

DRESSLILY HOT OR NOT?

Pre nekoliko nedelja sam dobila paket sa sajta Dresslily kome sa se, priznajem, radovala zbog jedne stvari - čipkanog bodija. S obzirom na to da moje prvo listanje sajta nije bilo veoma produktivno i nisam se prepoznala u ponudi njihovih haljina, resila sam da iskoristim opciju 'search' i potražim ono što sam već neko vreme redovno pinovala na Pinterestu - trendi bodiji. Jedan je bio ravno sečeni bodi sa tankim bretelama koji ima fin 90's vajb i drugi potpuno instagramični provodan, čipkani bodi koji je delovao kao veoma zahvalan za nošenje uz duboki šorts ali i uz suknje sa visokim strukom. WIN! Našla sam oba. Na žalost nisam ostala dosledna ideji da sva tri komada koje naručim budu bodi jer sam se brzopleto zagledala u haljinu koja je na kraju došla kao totalni promašaj.


Cami Sleeveless Cotton Bodysuit


Bodi sam naručila u S veličini i rekla bih da sam bez problema mogla da poručim i M, jer iako je prilično rastegljiv bodi mi komotno doseže do polovine grudi i iako uspevam da ga navučem i više stalno se povlači što nije nimalo prijatno. Pored toga, s obzirom na to da mi je mali, odnosno 'nategnut' bretele vuku top koji zbog toga ne stoji ravno kako inače ovaj model stoji. Ipak, kvalitet samog bodija i bretela je odličan. Jedini i najveći problem, koji je ipak moguće rešiti veoma brzo je potpuno promašena pozicija bretela koje su postavljene preblizu vratu, a model je takav da bi bretele trebale da stoje prilično široko, gotovo par centimetara od grudi. Iako je moguće veoma jednostavno rešiti ovaj problem, ipak je prilično razočaravajuće kada otvorite paket i vidite da je jedina stvar koja ovaj bodi čini specifičnim - promašena.


Lace See Through Plunge Thong Bodysuit


Ovaj bodi j, s druge strane, odličan!!! Stavljam tri uzvičnika kao znak oduševljenja s obzirom na to da nisam očekivala da će mi se ovoliko dopasti. Kao prvo, čipka je fina iako mislim da ima malko više elastina koji čini da se presijava, da to tako kažem, jeftino. Ipak, kada ga obučete, to je potpuno neprimetno. Potpuno je providan, bez umetaka i visoko je sečen tako da ukoliko želite da ga nosite uz neki komad odeće definitivno računajte da nosite grudnjak ispod i da ga nosite uz jako visok struk. Bretele se fino prilagođavaju, a pored toga postoji i mogućnost podešavanja širine na leđima, tako da je ovaj bodi za klasu bolji od ostatka paketa koji sam dobila. Takođe, u javnosti (sa grudnjakom ispod naravno) bih ga preporučila samo devojkama sa manjim grudima jer u suprotnom zaista može biti too much. 


Slimming Women's Stand Neck Asymmetric Dress


I konačno kontroverzna haljina, o kojoj zaista ne znam šta bih sve rekla. A šta ne bih??? Kao prvo, materijal od koga je haljina šivena je odličan i mislim da je ovo najkvalitetnija haljina koju sam ikada dobila sa nekog kineskog sajta, barem kada je reč o tkanini. Osim što je tkanina deblja i ne providi se, dodata je postava, tako da su preduzete sve mere da se ne vidi ništa ispod nje. Zatim, rasjferšlus na leđima je podjednako dobar, kao i sam model haljine. Ipak, haljina je daleko od idealne, a usudila bih se da kažem da je daleko od nosive. Barem u mom slučaju. Kada je širina u pitanju haljina mi je savršeno odgovarala od struka naniže, dok je deo oko grudi i više nego širok, kao i deo oko vrata, pa je tu bila neophodna prepravka zbog koje smo potpuno odstranile postavu. Rekla bih da je haljina predviđena za nižu devojku od mene jer je meni struk haljine na pogrešnom mestu pa se haljina stalno povlači i neophodno je da nosim pojas kako bih to prekrila. Pošto je haljina asimetrična, onaj duži deo je predug, onaj kraći je prekratak. Jednostavno potrebno je previše prepravke tako da ukoliko vam se dopao model bolja opcija je da je sašijete kod šnajderke nego li da je poručujete sa ovog sajta. 


[full_width]

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly