Sep 11, 2018

AFRODITINA MLEKA ZA TELO: KOKOS ILI HIJALURON?

U prethodnih par meseci naporedo sam koristila dva Afroditina mleka za telo. Jedno od njih je sa mirisom kokosa, dok je drugo sa, kako proizvođač navodi, 100% prirodnom hijaluronskom kiselinom. Oba dolaze u bocama iste količine (250 ml) i iste su cene (348 din, prema informacijama na sajtu kozmetikafrodita.rs). Po čemu se razlikuju i koje je uopšte bolje? Evo mog mišljenja. 


Najpre bih da navedem da je moja koža tela suva, posebno na nogama i da mi je tokom letnjeg perioda veoma potrebna hidratacija. Upravo zato sam očekivala da će mi hidrirajuće mleko za telo više odgovarati.
Da li je tako i bilo?
(dramatična muzika :) )
Počnimo priču od početka...

1. Miris

Kao što mu ime kaže, kokos mleko miriše na isti, mada ne identično - imam osećaj kao da se tu upliće još neka mirisna nota. Jeste sladunjav, ali ne previše za moj ukus. Nije "otužan" i ne zadržava se dugo na koži, bar na mojoj nije. Što se drugog, hidrirajućeg mleka tiče miris je daleko svežiji i podseća na neke muške gelove za tuširanje. Iskrena da budem, nijedan od ova dva mi se nije preterano dopao. Možda mogu da blagu prednost dam "hijaluronu", ali je i ta naklonost verovatno samo trenutna.

2. Tekstura

Ovo je jedna od najvećih razlika, ako ne i najveća. Mleko sa mirisom kokosa je prilično gusto i, iako se ne razmazuje teško, moja koža ga sporo upija, tako da treba malo više vremena do oblačenja. Sa druge strane, hidrirajuće mleko je verovatno "najvodenastije" koje sam ikada koristila. Izuzetno je tečno i samim tim se veoma lako upija u kožu. Apsolutno je tačno ono što se navodi na sajtu Afrodite da se "nakon nanošenja losiona možete odmah obući". 



3. Efekat

Trenutna hidratacija je ono što se definitivno dobija sa "hijaluronskim" mlekom za telo. Koža je odmah osvežena i nežnija u trenutku. Ipak, taj osećaj se kod mene nije zadržao - kako je brzo dolazio tako je brzo i nestajao i koža bi ubrzo bila ponovo neprijatno suva na dodir. Kokos mleko je dalo drugačiji vid nege. Dakle, kod njega nije bilo instant osveženja koje se dešava kada se koža "napoji", ali se osećaj mekane i nežne kože duže zadržavao. Štaviše, nekoliko puta sam bila prijatno iznenađena kad bih posle nekoliko sati dodirnula noge.

Posle komparacije, mogu da ocenim da, bar u ovom periodu godine, pobedu ipak odnosi Afrodita mleko za telo sa mirisom kokosa. Iako mu miris nije bio jača strana, zadovoljnija sam dugotrajnošću njegovog efekta što je u mom slučaju zapravo najvažnija karakteristika ovakvog tipa proizvoda.

Afrodita ima i druge vrste losiona za telo. Kako vam se oni čine? Koji preporučujete?
[full_width]

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly