Aug 28, 2018

DA LI SU TRIDESETE PRAVO VREME ZA EUCERIN ELASTICITY FILLER?

Ukoliko me pitate kom brendu se posebno radujem u poslednjem periodu, moj odgovor bi bez sumnje odmah bio Eucerin. Pored toga što poštujem sam brend proteklih meseci sam redovno koristila neke njihove proizvode pa  slobodno mogu reći da se kunem u njihovu micelarnu vodu, kao i u Eucerin losion za telo. Na red je došao jedan prilično ozbiljan i na našem tržitu nov proizvod Eucerin Elasticity +Filler, uljani serum za vrat, lice i dekolte koji obećava bolju elastičnost kože.

O PROIZVODU

Eucerin Elasticity Filler dolazi u staklenoj boci od 30ml, sa pipetom u boji zlata koja ne samo da olakšava zahvatanje proizvoda već donosi i jedan osećaj luksuza i čini da sam proizvod izgleda ozbiljnije. Ako vam je od ovakvih prozvoda uopšte bitno pakovanje, onda verujem da će vam se ovo dopasti barem koliko i meni. 

Proizvod je tečan ali se da primetiti prisustvo ulja u sastavu, no pod prstima ćete osetiti fin, baršunast proizvod, ali ne i masnoću. Pipeta olakšava izvlačenje proizvoda iz boce, ali svakako ne očekujte da ćete s njom raditi ono što viđate kod beauty gurua koji kaplju proizvode direktno na lice i utljavaju velike (nepotrebne) količine na lice. Dovoljno je malo proizvoda ukapati na dlan i zatim ga lagano utrljati na lice. Miris je prijatan, specifičan, ali blag i podseća me na gumirane (???) proizvode, ako to išta znači i objašnjava. 

MOJI UTISCI 

Ovom proizvodu sam pristupila bojaživo jer nisam bila potpuno sigurna da će odgovarati mojim godinama. Ipak, kako nigde na ambalaži nisam primetila da je naznačen broj godina, pretpostavljam da je namenjen svima. Iako se ovaj serum može upotrebljavati i kao deo noćne i dnevne nege, ja sam ga uvrstila u noćnu i nanosim ga na lice i vrat pre ostalih proizvoda iz rutine (iako može biti nanošen i SA njima). 

Dovoljna mi je takoreći trećina pipete (možda i manje) za celo lice i spuštanje niz vrat, tako da proizvod trošim dosta sporo. Utrljava se lepo i tek blagim potezima prstiju, bez ikakvog pristiska ili 'maltretiranja' kože. Momentalno imate osećaj zaglađene i elastičnije kože, koja deluje sveže i blistavije. Pre nego se sasvim upije koža se par minuta dosta sjaji ali kada se upije ostaje samo zdrav sjaj lica. Koža je mnogo svežija, nežnija i baršunastija na dodir. Vrlo često mi se dešava da imam osećaj da mi je koža suva, kruta, poput papira, a ovaj serum joj fino vrati elastičnost pa koža izgleda i podmlađeno. Serum je lagan na licu i nisam primetila iritacije ili zatvorene pore, što mi je uvek bitno kod proizvoda za negu lica. Za sada ga nisam probala u kombinaciji sa drugim proizvodom ali svakako planiram da proverim njegov efekat u takvoj situaciji, tako da će tekst biti dopunjen i tim utiskom.

ZAKLJUČAK

Ukoliko je vaša koža suva i beživotna preporučujem ovaj serum koji će je momentalno probuditi i vratiti joj elastičnost i blistavost. Jednostavan je za upotrebu, doziranje je lako i precizno a koža je neopterećena. Upija se lako a efekte možete videti vrlo brzo, uz malo preterivanja već prvog jutra. Primetila sam da je moja koža osetljiva na prisustvo hijaluronske kiseline u proizvodima za šminkanje (npr. tečni puder) ali sa proizvodima za noćnu negu nisam imala problema. Upravo, zbog toga sam i posebno srećna što sam mogla da uvrstim ovaj serum u rutinu. Ipak i dalje praktikujem da jednom nedeljno preskočim sve večernje mackalice i odmorim lice i to mi se do sada pokazalo kao dobra taktika. 

Da li vi imate neku svoju taktiku za negu kože lica i da li je Eucerin Elasticity Filler na vašoj listi želja?
[full_width]

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly