Aug 13, 2018

MOJ ŽIVOT SA BEBOM: NAKIT IZ UGLA INSTAGRAM MAME

Nakon što u život dođe beba, izgled i stil mame se često promeni, a odnos prema nakitu se manje ili više transformiše. Ida Prester nam je prošlog puta ispričala kako je to kod nje izgledalo, a ovog puta je isto uradila i Nevena Veselinović. Ona možda nije tako poznata, ali je svakako veoma draga i praćena na Instagramu, kao Vukašinova mama i žena koja stoji iza bloga "Moj život sa bebom".




1. Kako opisuješ svoj stil kada je nakit u pitanju iz perioda pre majčinstva, a kako sada? 

Nakit koji sam pre nosila, nosim i sada. Ništa se nije promenilo. Uvek sam gledala da ide uz većinu stvari i birala jednostavnije komade. Jedino volim da minđuše budu upečatljiv, u slučaju da ne nosim ogrlicu ili narukvicu. Više volim one uz uvo. Nije mi se promenio nakit, samo sam dodala dve ogrlice koje pre nisam imala - ogrlice za dojenje. Njih sam nosila dok je Vukašin bio manji. Uzela sam dve koje idu uz kombinacije boja koje najviše volim i neko vreme sam ih nosila svakodnedno.


2. Postoje li komadi nakita koje nosis uvek i svuda? Ako da, koji su to komadi?

 Prstenje ne skidam nikada, sem u trudnoći. 

 3. Da li Vuki ima neke svoje komade nakita?

 Vukašin je nosio samo brojanicu od svog trećeg meseca, pa narednih nekoliko meseci. Sad već ne želi ništa .

 4. Šta misliš o ćilibarskim ogrlicama za bebe? 

Ćilibarsku ogrlicu smo kupili kada je Vukašin imao 4 meseca. Nama je i poslužila samo kao nakit.

5. Koju vrstu nakita najviše nosiš - minđuše, ogrlice, prstenje, narukvice...?

Uglavnom kupujem lančiće i minđuše.Prstenje već godinama nosim isto - jedan iz mlađih dana, verenički  i burma. Narukvice retko kad nosim. Najčešće nosim neki duži lančić ili minđuše.

6. Koliko se tvoj nakit za posao razlikuje od onog koji je za izlaske i šetnje?

Ne razlikuje se mnogo. Imam naravno i neki komad koji je svečaniji, ali njih često nosim na dešavanja kao što su venčanja. Za izlaske i šetnje se ne razlikuje od onog koji nosim svakodnevno. 

7. Koliko često eksperimentišeš sa nakitom?

Ne previše, ali ako mi se nešto baš dopadne kupim. Uglavnom to bude u letnjem periodu kada nosim i veselije boje, pa onda kupim neki nakit u tom stilu. 

8. Postoje li komadi za koje si emotivno vezana?

Nemam nijedan komad nakita za koji sam nešto  emotivno vezana, sem burme i vereničkog prstena.


9. Da li je tvoja burma bila baš onakva kakvu si zamišljala dok nisi bila udata?  

Kao i svaka devojčica, devojka...uvek sam razmišljala o svom venčanju. Obožavam venčanja. Ali moram da priznam da nisam razmišljala o burmi pre zakazanog datuma . Oboje smo se složili da želimo da budu jednostavnije, uže i glatke...kako sutra ne bih grebala i cepala sve oko sebe. Mislim da klasika nikada ne izlazi iz mode. Inače, obožavam kako mom suprugu stoji burma.
Verenički sam i zamišljala. Nadala sam se samo da neću dobiti neki kič koji će mi pojesti ruku. Igor je baš odabrao pravi. Završio je na mojoj ruci jedne noći dok sam spavala i dočekao me ujutru. Odmah sam osetila nešto neobično na ruci. Dopao mi se način na koji sam dobila prsten, jer smo već pričali o zajedničkom životu i svadbi, pa bi svaki svečani čin bio suvišan i ne bi bio iznenađenje. Ovo mi je bilo baš simpatično i originalno. Ali naravno, volim romantične prosidbe. 

10. Šta misliš o nakitu u paru za mamu i dete?

Nakit u paru za mamu i bebu - slatko, ali ne baš izvodljivo, bar ne u našem slučaju. Imali smo jedan komplet. Vukašin je skidao narukvicu uvek.



1 comment:

  1. Great post. Its really amazing blog. I am learning so many new things. Thanks for sharing it with us. Please provide more blog posts on how to use and get discount by using Crocs Discount Codes

    ReplyDelete

Follow Us @get_sparkly