Nežni, čarobni i ozbiljno prefinjeni, ovi satići iz Velike Britanije govore jezikom savremenih dama, zastalih na pola puta između veličanstvene prošlosti i neizvesne budućnosti.
Dve Britanke, kojima je moda ne samo u srcima već i u biografijama kao deo obrazovanja, pokrenule su ovu priču. Lesa Bennet i Jemma Fennings rešile su 2012. godine da udruženim ženskim snagama stvaraju satove za žene. Vintidž i ženstvenost bili su iznad svega kada su odlučivale o tome šta će ih voditi kroz ovu avanturu, a nadovezali su se i težnja za isticanjem bajkovitih, gotovo nestvarnih detalja, čiste linije i otmenost. I uspeh je bio na pomolu.
Zanimljivo je što je brend nazvan po tetki jedne od devojaka koje su ga osnovale. Prema njihovim rečima, Olivia je bila konstantan izvor inspiracije i podrške, te je zaslužila ovakvu zahvalnost. Do sada je na svetlost dana izašlo oko 25 kolekcija koje se razlikuju po vodećim motivima, ali ipak imaju par zajedničkih nota. Latice koje kao da su stigle pravo iz snova, meke, pastelne boje, odblesci ptica i leptira, duh antike ili pak jednostavnost elegancije koju ništa ne remeti - svaka od kolekcija je ne priča, već roman za sebe.
Veliki broj različitih modela čini da nijedna žena ne stiče utisak kao da tu ne može pronaći nešto po sopstvenom ukusu, kakav god njen stil bio. Postoji čak i mogućnost kreiranja potpuno personalizovanih satova. Cene se kreću od 60 do oko 165 funti (najskuplji su, naravno, satovi rađeni po narudžbini). Prevedeno na srpske dinare, to je između 9 000 i 25 000 din. Ipak, čini se da se Srbija ne nalazi na spisku zemalja u koje se Olivia Burton satovi isporučuju. Bez obzira na to, stoji činjenica da ovaj engleski brend zrači posebnim sjajem i odvodi, bar na kratko, u neki slađi svet.