Sep 28, 2013

Hidrirajte svoju kosu STILL proizvodima

Svaka kosa ima svoju priču. Moja je, recimo, veoma duga, ali ne i preterano zahtevna. Ipak, pred nastupajuće hladne dane rešila sam da je oporavim posle svih letnjih avantura i pripremim je za nove torture koje joj spremaju sneg, vetar i kiša. Pomoć sam potražila od STILL proizvoda. 


Prvi moj susret sa Still proizvodima prošao je u fasciniranosti mirisom. Duble Bubble šampon i Soft&Shine balzam imaju miris kokosa koji nećete želeti da zaboravite nikada. Miris je svakako jači kod balzama. Meni se to zapravo dopalo. Šampon, koji češće, koristim ima suptilniji miris, što znači da mi njegova jačina neće dosaditi, dok će intenzivniji miris balzama, s vremena na vreme, doći kao pravo osveženje. Bilo kako bilo, miris je karakteristika broj jedan kojoj dajem veliki plus. 
Druga stvar koja mi se dopala jeste činjenica da šampon dolazi u pakovanju od 400ml. Moja dužina kose zahteva više šampona, a samim tim i češći odlazak u kupovinu. Međutim, kao što i sam naziv proizvoda kaže ovaj šampon će vam i sa manjom količinom omogućiti više pene. Znači, veće pakovanje, više pene, ređa kupovina. Savršeno. 
Balzam. Glatka kosa. Znate onaj osećaj kada lako prolazite prstima kroz kosu kada nanesete balzam? Obožavam taj osećaj. Na bočici piše da ga treba držati 1 minut. To mi se odmah dopalo. Zaista ne volim da držim preparate čitavu večnost. Jednostavno dosadno je. Ovako dobijate svršeno glatku kosu za kratko vreme. 
Moja kosa je ovog leta, po prvi put, tretirana limunovom kiselinom na krajevima kako bi prirodno prosvetila  i dobila onaj ombre efekat. Time su krajevi postali znatno suvlji i skloniji krzanju. Verujte mi, Soft&Shine se pobrinuo za njih. Znatno lakše raščešljavanje. 
Izuzetno sam zadovoljna Stillovim proizvodima i slobodno mogu reći da sam postala fan istih. Razmišljam da naredna kupovina bude Still kokosovo ulje, kako bih upotpunila svoju hidrirajuću kolekciju i u potpunosti oporavila najosetljivije krajeve. 
Više puta smo se uverili da lepa kosa zaista može da prikrije neke naše nedostatke, ali isto tako lepa kosa zahteva i posebnu negu. Duga kosa znači još više nege, još više zahteva, još više vremena sa četkom. Zašto joj sve to ne bismo olakšali? Kako? Still zna!
O STILL proizvodima smo pisale i OVDE

Duble Bubble šampon

Soft & Shine balzam


GET SPARKLY PREDLOG

Lepa kosa može biti savršeno upotpunjena nakitom za kosu koji je već nekoliko sezona veoma aktuelan. Mlade, po tradiciji, svoju kosu ukrašavaju tijarama, koje su sada dobile konkurenciju u vidu 'turskih' lančića. Ipak, nama je pažnju privukao jedan drugi tip ukrasa. Venčići od cveća za proleće i boho tip ukrasa za vrelo leto i sunčanu jesen. Mnogo pametniji izbor, kako po svojoj originalnosti tako i po savršenoj mogućnosti da se prilagodi stilu i ukusu mlade. Turski nakit pruža mnogo mogućnosti ali je poprilično ograničen i, slobodno možemo reći sličan. Barem kada je u pitanju ponuda kod nas. Venčići i trakice će uneti jednu potpuno novu energiju u vaš stil i začiniti vaše venčanje nečim drugačijim. 






No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly