Dizajner nakita Dejvid Jurman inspiraciju za svoju jesenju kolekciju pronašao je u lepoti kontrasta te ne čudi činjenica da je za promotivne fotografije angažovao četiri lepotice koje se međusobno veoma razlikuju. Prirodni glamur, Moderna klasika, Sigurna opuštenost i Jednostavna elegancija nazivi su celina u okviru kolekcije, a svaka od njih je dobila odgovarajuće lice u vidu rumunskog top modela Katrinel Marlon, modela Kejt Apton, francuske manekenke Anais Mali i Dre Hemingvej, potomka čuvenog Ernesta. Svaka od njih ima jedinstvenu životu priču, poreklo i lepotu po kojoj su i poznate. Samom kampanjom dizajner je želeo da prikaže različite tipove ličnosti i senzualnosti koji se mogu izraziti i pomoću nakita. Od zavodljivosti do bajkovite sofisticiranosti, od prepleta srebrne i zlatne do prefinjenog sjaja dragog kamenja, od divlje do stidljive lepote. Kolekciju možete pogledati
OVDE.
No comments:
Post a Comment