Nov 30, 2012

Na T(r)I sa Anom Štajdohar

Ona je mlada i talentovana pop pevačica koja je na sebe pažnju skrenula svojim moćnim glasom. Karijeru je započela u grupi Tap 011, a nastavila sa sopstvenim bendom. Pamtimo je po energičnom nastupu na Beoviziji i redovno slušamo u emisiji "Veče sa Ivanom Ivanovićem".


Tri...Dva...Jedan...Ana Štajdohar!


Nakit?


Pravim razliku izmedju nakita i djindjuva. Smatram da nošenje najlepših, najfinijih, najzanimljivijih komada nakita može da se pretvori u kindjurenje ako se nema osecaj za meru. Baš ti divni komadi počinju da liče na djindjuve ako se nose po principu „što više, to bolje“. Nakit će najbolje odraditi svoj posao, tj. ukrasiti vas, jedino ako napravite pravi izbor.


Tvoj izbor?


Moj lični izbor je nakit Katarine Cudić. Komadi koje ona dizajnira su neobični, nesvakidašnji, primetni, gotovo izazovni. Jedan komad njenog nakita je dovoljan da vas ukrasi na originalan način, pritom Katarina koristi isključivo plemenite metale sto je meni, nekom čija koža ne podnosi dobro bižuteriju, jako važno. Najviše volim srebro i njega nosim. Srebro je po mojoj meri, nije nikakav statusni simbol, a plemenito je.


Burma?


Moj muž Nikola i ja smo odabrali upravo prstenje od srebra za burme. Želeli smo da smisao ne bude u emotivnoj i materijalnoj, vec samo i isključivo u emotivnoj vrednosti.





Katarina Cudic Jewellery
Katarina Cudic Jewellery
Katarina Cudic Jewellery
Katarina Cudic Jewellery


Katarina Cudic Jewellery

Kaatarina Cudic Jewellery


Follow Us @get_sparkly